ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI IT

Metodyki, narzędzia, organizacja procesów

Data rozpoczęcia:
08.06.2017
Data zakończenia:
09.06.2017

Prelegenci

Marcin Basaj

Dyrektor IT, Fraikin

8 lat w zarządzaniu - od projektów rozwojowych i badawczo-rozwojowych poprzez aplikacje (BI, ERP, CRM, rozwiązania) do wdrażania strategicznych programów biznesowych (przejście technologii cyfrowych, zmiany organizacyjne) - przy użyciu różnych metodologii projektu. 7 lat w dostarczaniu rozwiązań, ulepszaniu procesów lub zarządzaniu zmianami w branży motoryzacyjnej i logistycznej (FMCG, wypożyczanie, finansowanie, telematyka, zarządzanie flotą). Nowoczesny menedżer, partner biznesowy, twórca strategii biznesowych. Lider cyfrowej transformacji w Fraikin CEE.

Dariusz Ciechan

Właściciel AlterV, Wicedyrektor Zarządzający ds. Torunia PMI PC Kujawsko-Pomorskie, PMP, PRINCE2, MSP, ITIL, SixSigma

Doświadczony kierownik projektów i programów oraz założyciel firmy konsultingowo-szkoleniowej AlterV. Specjalizuje się w prowadzeniu i zarządzaniu portfelami projektów oraz projektami wymagającymi wiedzy eksperckiej z zakresu ICT, bezpieczeństwa, transformacji, migracji, wprowadzania nowych usług, zmian organizacyjnych przedsiębiorstw. Przekazuje wiedzę praktyczną studentom UMK, WSB i Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej, a także uczestnikom prowadzonych seminariów i warsztatów. Współpracuje z lokalnym biznesem w celu rozwoju zarządzania projektami, programami i portfelami projektów w ich organizacjach. Jako aktywny wolontariusz PMI Poland Chapter propaguje wiedzę z zakresu zarządzania projektami oraz roli Kierownika Projektu w organizacjach.

Sławomir Kobacki

Director of Projects and Development, Gremi Media

Praktyk z zarządzania projektami i portfelami projektów. Obecnie zarządza projektami w grupie mediowej – wydawcy Rzeczpospolita, Parkiet, Sukces, Bloomberg. W przeszłości związany z branżą medyczną (Grupa Luxmed/Bupa International, Medicover) dla których wdrażał systemy medyczne i ubezpieczeniowe. Współtwórca Akademii IT w Grupie Luxmed. Wykładowca w prywatnych uczelniach technicznych. Wdrażał z sukcesem metodyki projektowe i polityki bezpieczeństwa w wielu przedsiębiorstwach (m.in. w Telewizji Polskiej, Grupie Luxmed, Ministerstwie Finansów). Członek współzałożyciel organizacji ITSMF w Polsce – zrzeszających Menadżerów IT. Wielki fan metodyk zwinnych i budowania wiedzy zespołowej.

Piotr Majewski

Dyrektor IT, CEDC

Od 13 lat związany z branżą FMCG. Przygodę z IT zaczął od funkcji Project Managera projektu wdrożenia systemu mobilnego dla działu sprzedaży obejmującego 500 handlowców i 20 różnych spółek Grupy CEDC. Skoncentrowany na realnych potrzebach biznesowych, wspieranych przez najlepszy serwis. W ramach realizowanych projektów przeprowadził z sukcesem między innymi: proces połączenia dwóch niezależnych instancji ERP, wdrożenie narzędzia purchase-to-pay bazującego na SAP oraz Lotus Notes czy pierwsze w Europie wdrożenie SAP HANA. W latach 2011-2015 odpowiedzialny za rozwój aplikacji i udział w projektach Grupowych jako Application Development Manager, od końca 2015 odpowiada za pion IT CEDC w Europie centralnej.

Michał Rączka

IT Strategy and Project Management Vice Director, mBank

Wice Dyrektor ds. Strategii IT i Zarządzania Projektami w mBank S.A. Ekspert zarządzania projektami. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach Project Management Institute oraz International Project Management Association. Doradca Zarządu PMI Poland Chapter. Wykładowca na MBA WSB, PAN, SGH.Skuteczny lider i ekspert w zarządzaniu organizacją oraz projektami z doświadczeniem w branżach IT oraz E-commerce. Umiejętnie łączący cele biznesowe z technicznymi. Skupiony na wartości biznesowej. Doświadczony w zarządzaniu projektami o charakterystyce międzynarodowej oraz wielodziedzinowej. Wprowadza myślenie systemowe i zmiany w organizacji pracy biznesu i IT. Praktyk z metodycznym podejściem nastawiony na zespół realizujący projekt. Pasjonat agile oraz zastosowania lean w zarządzaniu IT. Prelegent na konferencjach. Wolontariusz. Mentor. Posiada certyfikaty: PMP, PMI-ACP, Scrum PSM&PSPO, AgilePM Practitioner, CISA, (i inne…)

Rafał Szczęsny

IT Project Manager

Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w zakresie Zarządzania Projektami i Zespołami Projektowymi. W swojej karierze pracował zarówno po stronie dostawców, jak i odbiorców Systemów IT. W portfolio projektów ma rozwiązania klasy Enterprise, systemy klasy ERP, Business Inteligent&Data Warehouse, CRM oraz dedykowane rozwiązania tworzone pod wymagania Klienta. Na ścieżce rozwoju zawodowego pogłębiał wiedzę na studiach podyplomowych na renomowanych uczelniach (Szkoła Główna Handlowa; SWPS Warszawa; WSM Warszawa) zarówno od strony miękkich umiejętności, jak i klasycznych podejść projektowych. Posiada certyfikat Prince2® Practitioner oraz Managing Microsoft Dynamics Implementations. Uważa, że obecnie projekty w zakresie IT muszą nieść wartość biznesową dla firm oraz wszystkich stron. W takich projektach najlepsze zastosowanie ma zdrowy rozsądek i połączenie tradycyjnych oraz zwinnych metodyk. Obecnie pracuje w Contract Administration (CA) gdzie jako IT Project Manager rozwija platformę ASISTAR. Zajmuje się także rozwojem, wdrożeniami oraz utrzymaniem rozwiązań dla Klientów zewnętrznych na obszarze Polski, Czech oraz Słowacji. Prywatnie fascynuje się wpływem i efektami zastosowania the Theory of Constraints Eliyahu M. Goldratt w codziennej pracy.

Jarosław Wójciński

Dyrektor Departamentu Rozwoju IT, LUX MED

Z LUX MED związany od 2013 roku. Odpowiada za rozwój systemów i usług IT od pomysłu do wdrożenia. Definiuje i nadzoruje zakres merytoryczny w projektach z nurtem IT w skali całej Grupy. W latach 2011-2013 pracował w PZU, gdzie odpowiadał za kreowanie rozwiązań na rzecz licznych projektów oraz ładu architektonicznego. W latach 2008-2011 związany z FDP, gdzie realizował prace w obszarze całego cyklu wytwórczego systemów. Wcześniej, pracował w IT na rzecz licznych instytucji MON, odpowiadając nieustannie za rozwój systemów. Lider oraz wykonawca techniczny wielu projektów. Trener, wykładowca na kliku uczelniach warszawskich. Absolwent Wydziału Cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej (WAT) oraz studiów podyplomowych na WAT, Uniwersytecie Warszawskim oraz DRMI NPS Monterey.

Marcin Wiśniewski

Operations Director, Zibra Technologies