Powered by chatwoo.com

POLISH PR – MEDIA DAYS 2017

Nowe reguły i redefinicja komunikacji

Data rozpoczęcia:
03.10.2017
Data zakończenia:
04.10.2017

2 150 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 25 sierpnia

2 450 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 8 września

2 750 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 8 września


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

WYJĄTKOWA FORMUŁA – PO RAZ PIERWSZY W POLSCE BEZPOŚREDNIA PLATFORMA DYSKUSJI DZIENNIKARZY Z PRAKTYKAMI PR!

CZOŁOWI DZIENNIKARZE PRASY, TELEWIZJI, RADIA I MEDIÓW ONLINE W JEDNYM MIEJSCU

Zbuduj efektywną strategię komunikacji z mediami z pomocą wybitnych dziennikarzy, którzy podpowiedzą Ci:

  • czego tak naprawdę współczesne media oczekują od PR, a czego nie akceptują?
  •  dlaczego w oczach dziennikarza popełniasz błędy i jak ich unikać?
  • czym są i jak walczyć z fake news?
  • jak z pomocą dziennikarzy unikać medialnych kryzysów?
  • jakie są triki i sztuczki w kreowaniu prawdziwie medialnych treści?
  • jak możesz wykorzystać brand journalism w relacjach z dziennikarzami?
  • kiedy i dzięki jakim narzędziom naprawdę zadziała digital PR?
  • jakie są reguły efektywnych relacji z influencerami?

 

Jedyna platforma, która umożliwi Ci spotkanie wybitnych przedstawicieli polskich mediów

Wyjątkowa przestrzeń do dyskusji z dziennikarzami i nauki najlepszych praktyk PR

Czas i miejsce, w którym poszerzysz swoją wiedzę z zakresu prawdziwych i efektywnych relacji z mediami

Do zobaczenia w październiku na Polish PR – Media Days 2017!

 

Na wydarzenie zaprasza

Bartosz Kaczmarczyk