Radykalna redefinicja mediów i dziennikarstwa oraz jej wpływ na budowanie relacji MEDIA - PR. Jakie reguły komunikacji wypracowaliśmy na progu drugiego dziesięciolecia? Perspektywa mediów
Michał
Szułdrzyński,
zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
Nowe media = stary chaos? Jak wyjść z pułapki archaicznych narzędzi PR?
Budowanie dwustronnej komunikacji – wyzwania, pułapki i ograniczenia
Nowe reguły relacji z perspektywy dziennikarza – czego od Ciebie oczekujemy?
Kryzys PRu czy kryzys mediów? Czy wspólnie opanujemy chaos?
10:00
Media tradycyjne vs media cyfrowe – ten podział już nie istnieje? Jak zbudować efektywną strategię komunikacji 360?
Maciej
Orłoś,
Dziennikarz, WP TV
Radio, telewizja, prasa = INTERNET. Jak tworzyć wielokanałową komunikację w zdigitalizowanym świecie
Czas antenowy - nowa waluta. Ile płacimy dziś za uwagę odbiorców przesyconych treścią
Twórcy treści czy odbiorcy -kto napędza współczesne koło zamachowe komunikacji
10:40
Przerwa na kawę
11:00
Gdy komunikacja nie działa. Najczęstsze błędy w kontaktach z mediami i dziennikarzami
Jarosław
Gugała,
Dziennikarz, POLSAT
Posłuchaj co robisz źle, zanim spytasz dlaczego nie publikujemy Twoich materiałów?
Co dziennikarz może zrobić dla Twojej firmy, a do czego nigdy nas nie przekonasz?
„News” – pojęcie względne? Czym (nie) jest wartościowa informacja dla redakcji?
Jaki jest klucz do tworzenia sprofilowanych treści-z perspektywy dziennikarza
11:40
Czym są i jak walczyć z fake news – perspektywa dziennikarza
Bartosz
Węglarczyk,
Dziennikarz, Onet
Wykład o tym, skąd się wzięły, jak je rozpoznać i jak z nimi walczyć…
…oraz o tym, że są takie fake news, z którymi walczyć nie powinieneś
12:20
Prawne aspekty komunikacji zewnętrznej w czasie kryzysu
Sławomir
Paruch,
Radca prawny, partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler
,
dr
Damian
Tokarczyk,
Adwokat, szef praktyki zarządzania kryzysowego w kancelarii Raczkowski Paruch
Jak prawnik może pomóc w komunikacji kryzysowej?
Jak budować komunikaty, aby nie ujawnić tajemnic przedsiębiorstwa albo innych tajemnic?
Jak dbać o tajemnice i niejawne informacje, jeśli prowadzone jest postępowanie karne?
13:00
Lunch
13:40
Kto i czym zawinił, czyli kryzysowy przegląd roku 2017 oczami dziennikarza – analiza case studies z ostatnich 12 miesięcy
Jakie błędy popełniono w sytuacjach kryzysowych i jak można było ich uniknąć (z pomocą mediów!)
PR i dziennikarz jako współzarządzający kryzysem w mediach - jak budować strategie w oparciu o doświadczeniach innych
Media na ratunek, czyli jak generować spójny przekaz w nagłej sytuacji
INTERAKTYWNE SESJE WARSZTATOWE PROWADZONE PRZEZ DZIENNIKARZY
SESJE RÓWNOLEGŁE DO WYBORU
14:20
Triki i sztuczki w kreowaniu treści – w odniesieniu do standardów mediów i percepcji konsumentów
Część I
Michał
Szułdrzyński,
zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
Dzienniarze-PRowcy. Kreatorzy treści vs tuby do publikowania. Co powoduje, że potrzebujemy się dziś bardziej niż kiedykolwiek?
Główne elementy łączące to co najlepsze w obszarach Public Relations, mediów i content marketingu
Co najbardziej utrudnia życie PRowcowi, dziennikarzowi i sprofilowanemu odbiorcy komunikatu? Jak niwelować bazowe czynniki wzajemnych nieporozumień.
Wizerunek, reklama czy treści handlowe - jak tworzyć autentyczny przekaz bez „promocyjnej ściemy”
14:20
Digital media relations - komunikacja w nowym, aktualnym świecie
Część I
Cezary
Szymanek,
dział ekonomiczny "Rzeczpospolitej"
Podział na on/off już nie działa. Jak planować komunikację, by przetrwać w informacyjnej dżungli. Kluczowe czynniki dopasowania treści do nowego ekosystemu
Co trzeba wiedzieć o digital PR, by w 100% wykorzystać cały potencjał jego narzędzi
Dziennikarze vs społeczność internetowa czyli jak PIERWSZYCH zainteresować i zwiększyć zaangażowanie DRUGICH?
15:00
Przerwa na kawę
15:20
Triki i sztuczki w kreowaniu treści – w odniesieniu do standardów mediów i percepcji konsumentów
Część II
Michał
Szułdrzyński,
zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
Jaka forma, styl i treść tworzą angażujący kontent? Najważniejsze czynniki budujące wartość przekazu medialnego - jak dostarczać wiadomości, by zawsze były publikowane
Najlepsze sposoby doboru komunikatu do konkretnych mediów. Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom poszukującego dziennikarza
Ile kosztuje dziś UWAGA odbiorcy komunikatu i co wpływa na finalny rachunek?
15:20
Digital media relations - komunikacja w nowym, aktualnym świecie
Część I
Cezary
Szymanek,
dział ekonomiczny "Rzeczpospolitej"
Jak wykorzystać kontent tworzony przez społeczność i przekuć go w agregat własnych treści
Jedna treść na wiele urządzeń- sprawdzone techniki dopasowania finalnego komunikatu do nośnika (bez utraty sensu przekazu)
Maksymalizacja zasięgu, share’owanie, czy zaangażowanie-na co powinniśmy liczyć, w co inwestować planując emisję treści online
16:30
Zakończenie pierwszego dnia kongresu
Dzień II
Środa
4 października 2017
09:00
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
INTERAKTYWNE SESJE WARSZTATOWE PROWADZONE PRZEZ DZIENNIKARZY
SESJE RÓWNOLEGŁE
09:30
Rysa na wizerunku. Kryzys w ujęciu mediowym
Część I
Mariusz
Gierszewski,
Radio ZET
Jak reagować i kontrolować sytuację, by nie ulec wizerunkowej katastrofie i nie „karmić” mediów kryzysem? Krok po kroku strategii obrony reputacji z perspektywy dziennikarza
Efektywny PR Alert: komunikuj tak, jak chcesz by usłyszeli o nim inni. Jak z pomocą dziennikarza minimalizować kryzysowy impakt
09:30
Blogerzy - influencerzy. Przepis na udaną kooperację z piątą władzą czyli współczesnymi e-kreatorami opinii
Część I
Mateusz
Krogulec,
Szeri Szeri
Współczesna blogosfera i jej wpływ na odbiorców treści. Jak w pełni zrozumieć ten świat, obliczyć wartość, wyciągnąć wnioski i wpleść do planowanej strategii PR
Fan, antyfan, troll i hejter-każdy inny wszyscy równi? Jak sprawiedliwie dzielić uwagę na internetowe byty, śledzić głosy i emocje?
Kreują potrzeby, kreują postawy, kreują opinie. Świat influencerów jako realna piąta władza w sieci. Najlepsze strategie na zawieranie sojuszów
Forum kuglarzy i celebrytów na wynajem czy realni ambasadorzy marki. Jakimi wskaźnikami oceniać marketingowy i komunikacyjny potencjał influencerów
11:00
Przerwa na kawę
11:20
Rysa na wizerunku. Kryzys w ujęciu mediowym
Część II
Mariusz
Gierszewski,
Radio ZET
Najlepsze metody przekazywania wiadomości złych i najgorszych. Jak „wdrożyć” dziennikarza i media w strukturę firmy, by sytuacje kryzysowe nie zmieniły się w KRYZYSY?
W jaki sposób komunikować sytuacje, na które nasz wpływ jest ograniczony, lub nie mamy go wcale? Analiza sprawdzonych rozwiązań w kryzysowym boju
11:20
Blogerzy - influencerzy. Przepis na udaną kooperację z piątą władzą czyli współczesnymi e-kreatorami opinii
Część II
Mateusz
Krogulec,
Szeri Szeri
Czy współpraca z influencerem to moda, konieczność czy nowa gałąź w komunikacji? Najlepszy klucz do selekcji i doboru partnerów projektu. Jak korzystać z szerokich baz opinii, rankingów, narzędzi
Partnerstwo tylko na „dobre”? Jak przekonać internetowych twórców do kreowania obiektywnych treści o marce?
Najważniejsze reguły, które należy zrozumieć, by nie generować konfliktu na linii brand-influencer
12:45
Lunch
INTERAKTYWNE SESJE WARSZTATOWE PROWADZONE PRZEZ DZIENNIKARZY
SESJE RÓWNOLEGŁE
13:30
Brand PR – brand journalism i brand publishing. Jak tworzyć media własne dla marek i dzięki dobrej treści budować relacje z klientami
Część I
Grzegorz
Miłkowski,
CEO ContentHouse
Jak utrzymać tempo dynamicznym zmianom w świecie mediów. Efektywne techniki dziennikarskie, brand experience i narzędzi PR – co działa, co ma sens?
Najskuteczniejsze techniki dziennikarskie w brand publishingu online. Jak nie wpaść w pułapki wynikające z braków warsztatowych. Dziennikarskie best-practice
Social Media Journalism – które elementy „nowego wspaniałego świata” wzmocnią nasz firmowy PR? Na jakie efekty możemy liczyć?
Które treści tworzą dziś zaangażowany storytelling? Co kupuje przyszłą społeczność, a co bezpowrotnie zniechęca. Praktyczne pomysły i sprawdzone wdrożenia
13:30
Błędy w komunikacji = błędy w relacjach. Jak wyprostować zasady nieuniknionej współpracy
Część I
Michał
Tracz,
Dziennikarz, TVN24
Dziennikarz i PRowiec-partnerzy czy zło konieczne. Dlaczego tak trudno budować dobre relacje? Jak poznać i realizować potrzeby i oczekiwania dwóch stron
PRowiec w roli dziennikarza. Jakie efekty może przynieść konkurowanie w nieswoim fachu i czym skutkuje wkraczanie w czyjeś kompetencje. Najczęściej powielane błędy
Research jest dla wszystkich i dla każdego. Jakie skutki generuje kreowanie fałszywych treści. Wskazówki rzetelnego warsztatu poszukiwań informacji
36% dziennikarzy otrzymuje od 10 do 30 informacji dziennie, a 29% od 30 do 60. 73% kasuje maile. Jak ustalać nagłówek-petardę, który zagwarantuje 100% sukcesu?
15:00
Przerwa na kawę
15:20
Brand PR – brand journalism i brand publishing. Jak tworzyć media własne dla marek i dzięki dobrej treści budować relacje z klientami
Część II
Grzegorz
Miłkowski,
CEO ContentHouse
Technologie dostarczane przez gigantów do działań content marketingowych: Google, Facebook, email marketing - jak skutecznie wykorzystywać i mierzyć efektywność.
Mapy miejsc, mapy emocji, mapy doświadczeń – które ścieżki dotarcia do odbiorców są najbardziej efektywne
Jak sprawdzić, czy Twoje działania brand journalism są skuteczne
15:20
Błędy w komunikacji = błędy w relacjach. Jak wyprostować zasady nieuniknionej współpracy
Część II
Michał
Tracz,
Dziennikarz, TVN24
Jak bardzo ważne jest: gdzie pracuje, o czym i do kogo pisze TWÓJ dziennikarz?
Najlepsze sposoby na utrzymanie zawodowych relacji
„Mów zrozumiale, nie manipuluj, dotrzymuj obietnic, a komunikacja zadziała”. Jak te zasady widzi dziennikarz i jak je utrzymać w praktyce?
Czy „urabianie” dziennikarzy ma jeszcze dzisiaj sens. Jakimi metodami usprawnić zawodowe relacje
16:30
Zakończenie drugiego dnia kongresu, rozdanie certyfikatów potwierdzających udział