DIGITAL CUSTOMER CARE 2018

Nowe technologie w służbie client service

Data rozpoczęcia:
04.04.2018
Data zakończenia:
05.04.2018

Program

Dzień I
Środa
4 kwietnia 2018
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

09:30

Automatyzacja procesów obsługi klienta – dobre praktyki i najgroźniejsze pułapki

Case study

Janusz Tyburcy, CEO, PROA Technology

  • Automatyzacja – jak, kiedy, dlaczego? – czyli na jakie pytania odpowiedzieć przed wdrożeniem procesów automatyzujących obsługę klienta
  • Jak analizować etapy wdrażania systemów client service opartych na nowych dostępnych technologiach
  • Na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę w trakcie wprowadzania nowych rozwiązań digitalowych, aby wystrzec się błędów i nie popaść w pułapki
10:30

Przerwa na kawę

10:50

Wdrażanie chatbota do zespołu obsługi klienta

Marta Ogórkiewicz, CEO, KODA Bots

  • Co mogą zyskać pracownicy poprzez wsparcie ze strony algorytmów typu chatbot
  • Czego bot nie zrobi za nas
  • Od automatyzacji do personalizacji – dlaczego nowoczesne narzędzia nie przejmą w pełni roli człowieka
11:50

Komunikacja wideo – jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy nie chcą lub nie mogą udać się do naszego punktu obsługi klienta

Michał Kacprowicz, Director, Solutions Department, Ricoh Polska

  • Co zyskujemy wprowadzając rozwiązania „wirtualnego biura obsługi klienta”
  • Jakie przeszkody możemy napotkać wykorzystując wideorozmowę w client service
  • Komunikacja wideo, jako specyficzna forma kontaktu z klientem, czyli co powinien wiedzieć pracownik kontaktujący się z konsumentem przy wykorzystaniu technologii wizualnych
12:50

Przerwa na Lunch

13:40

Obsługa klienta bez ograniczeń lokalizacyjnych i czasowych – czyli jak pozostać z klientem w kontakcie 24/7 przez 365 dni w roku

Case study

Piotr Jakubczyk, Head of Contact Center Operations w MoneyGram International

  • Jakie narzędzia możemy wdrożyć, aby być w kontakcie z klientem zawsze wtedy, gdy jest to od nas wymagane
  • Problemy pojawiające się przy wielości lokalizacji i stref czasowych
14:40

Co możemy zyskać poprzez wykorzystanie najnowszych technologii do weryfikacji tożsamości klienta

Case study

Piotr Stan, Menedżer ds. Bankowości Elektronicznej, Nest Bank

  • Jakie narzędzie i metody wdrażać, aby były efektywne i bezpieczne
  • Co możemy zyskać dzięki rozwiązaniom służącym weryfikacji tożsamości
  • Co zyska klient dzięki możliwości szybkiej weryfikacji w kanałach digital i dlaczego możemy dzięki temu uzyskać przewagę konkurencyjną
15:40

Customer Experience Management, czyli jak zarządzać doświadczeniami klientów

Case study

Anna Potajallo, Global Net Promoter System Manager, Oriflame Cosmetics

  • Na czym opierają się dobre doświadczenia klienta
  • Jakie korzyści możemy odnieść dzięki odpowiedniemu zarządzaniu CX
  • Dobre praktyki  i trendy w Customer Experience Management
16:30

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Dzień II
Czwartek
5 kwietnia 2018
09:00

Rejestracja uczestników. Poranna kawa

09:30

Wykorzystanie zasobów Big Data w analizie behawioralnej konsumenta

Marcin Choiński, Head of Big Data & Analytics Ecosystem, TVN

  • Czym jest analiza behawioralna i dlaczego warto ją wykorzystywać
  • Jak dzięki złożonym bazom Big Data możemy lepiej poznać naszego klienta i skutecznie odpowiadać na jego potrzeby
  • Jakie technologie możemy wdrożyć wykorzystując analizy behawioralne konsumenta
10:15

Przerwa na kawę

10:30

Pracownicy vs. nowe technologie, czyli o co zadbać, aby pracownicy nie mieli obaw przed nowymi technologiami

Przemysław Rybarczyk, Partner zarządzający, Tak! Tylko dobre rozwiązania

  • Jak motywować i angażować pracowników wdrażając zautomatyzowane narzędzia obsługi klienta
  • Jakich argumentów użyć, aby zminimalizować obawy pracowników przed angażowaniem botów
11:30

Jakiej formy kontaktu oczekują różnorodni klienci w czasach mediów cyfrowych

Michał Szczepański, Strategist, CAPE MORRIS

  • Przegląd możliwości kontaktu z klientem w dobie digitalu
  • Od czego powinien zależeć wybór formy kontaktu z klientem, aby była najbardziej efektywna
  • W jakich sytuacjach korzystać z dobrodziejstw technologicznych, a w jakich skupić się na podejściu tradycyjnym
12:30

Przerwa na Lunch

13:10

Nowe technologie komunikacji – które z nich wykorzystać w twojej branży, aby usprawnić działanie client service?

Case study

Michał Kreczmar, Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PwC

  • Różne branże, różne potrzeby klientów – jakie technologie kontaktu wybierać do osiągania celów naszej organizacji
  • Wideo rozmowy, chatboty, analizy mowy w czasie rzeczywistym, tworzenie profili behawioralnych, interfejsy nowej generacji typu: voice, machine vision, gesty, neuro etc. – w które z nich inwestować biorąc pod uwagę specyfikę działalności firmy
14:10

AI, Wirtualni Asystenci, w Client Service – w jakim stopniu technologia sztucznej inteligencji może być wykorzystana w kontaktach z klientem

Marcin Strzałkowski, Prezes zarządu, InteliWISE

  • Ponad 55% globalnych przedsiębiorstw testuje, wprowadza bądź rozwija rozwiązania inteligentnej automatyzacji obsługi klienta, oparte na AI (Sztucznej Inteligencji), w tym Chatboty, w ramach najważniejszych procesów biznesowych
  • Statystyki pokazują, iż w 85% tych wdrożeń dzieje się w projektach typu  “Digital Transformation”  obsługi klienta. Na podstawie ponad 100 wdrożeń Cyfrowych Asystentów oraz licznych zapytań typu RFI/ RFP, przedstawimy odpowiedzi na kluczowe pytania, dotyczące najważniejszych funkcjonalności, oczekiwanych korzyści (KPI), czy koniecznych budżetów do zaplanowania wdrożenia tych rozwiązań
15:10

Przerwa na kawę

15:25

Mierzenie efektywności działań obsługi klienta w kanałach digital

Marzena Wiszniewska, Client Experience & Quality Manager, Citi

  • Mierniki wykorzystywane do badania efektywności w działach obsługi klienta pod kątem rozwiązań digital
  • Na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę w trakcie ewaluacji wyników analiz KPI w digital client services
16:15

Zakończenie drugiego dnia warsztatów