ANALITYKA W SPRZEDAŻY

Jak zwiększyć efektywność działów sprzedaży za pomocą analityki

Data rozpoczęcia:
06.04.2018
Data zakończenia:
06.04.2018

Prelegenci

dr Agnieszka Grostal

Business sales strategy consultant, CEO – Salents

Ekspert w zarządzaniu sprzedażą. Właściciel firmy doradczej Salents (http://salents.com/). Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Prowadzi również warsztaty otwarte Sales Up!, podczas których uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie - Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu. Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Prowadzi eksperckiego bloga: www.agnieszkagrostal.com .

Krzysztof Koruba

Certyfikowany trener oprogramowania IT oraz zarządzania projektami, LevelUp

Certyfikowany trener oprogramowania IT (MCT) oraz zarządzania projektami, specjalizujący się w produktach firmy Microsoft. Wykładowca o bogatym, 10 letnim doświadczeniu, popartym ponad 6000 przeprowadzonych godzin szkoleniowych. Zajęcia dopełnia praktyką zdobytą podczas rozwijania marki LevelUp.pl jak również pełnienia roli project managera w międzynarodowych projektach trzeciego sektora oraz polskich firm szkoleniowych. Jego ulubionym tematem są wykresy, metody profesjonalnej wizualizacji danych oraz budowa dashboardów z wykorzystaniem technologii Microsoft PowerBI.

dr Grzegorz Rawicz-Mańkowski

Menadżer Rozwoju Biznesu, Sprzedaży i Marketingu B2B

Wykładowca w programie Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołami Sprzedażowymi Akademii Leona Koźmińskiego oraz programie MBA Estonian Business School. Rozpoczynał edukację od nauk medycznych, doktorat z patofizjologii przygotowywał we Francji, zajmował się technologiami dla osób niepełnosprawnych. Stypendysta Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej. Pracował w Pałacu Królewskim w Katarze. Od 18 lat zajmuje się rynkiem Business Intelligence i BIG DATA, a jednocześnie marketingiem i sprzedażą. Przez wiele lat związany z SAS Institute zarówno w strukturach krajowych (dyrektor marketingu i sprzedaży) jak i globalnych (komitet sterujący komunikacją zewnętrzną). Współpracował również m.in. z Qumak, FranklinCovey TRIAS oraz Master International. Realizował projekty dla firm z branż farmaceutycznej, energetycznej, edukacyjnej, telekomunikacyjnej i IT. Autor wielu publikacji, współautor podręczników dotyczących informatyki ekonomicznej i zarządzania wiedzą. Obecnie współpracuje z Controlling Systems promując wykorzystywanie analityki biznesowej i Partners in Progress wspierając uczelnie w wykorzystaniu technologii Business Intelligence i BIG DATA. Absolwent MBA IFG i wielu programów szkoleniowych, mając okazje bezpośrednio uczyć się m.in. od Thomasa Davenporta, Maxwela Gladwella, Dona Tapscotta, Lestera Wundermana, Nicolasa Taleba, Gary Cokinsa czy Raya Daceya.

Bartłomiej Sedlak

Sales Director, Perfetti Van Melle

dr inż. Artur Suchwałko

Data Scientist, właściciel firmy QuantUp.pl

Artur ma dwudziestoletnie doświadczenie w projektach analitycznych. Pracował dla różnych firm, od start-upów po międzynarodowe korporacje i w różnych rolach, od pracownika, przez konsultanta, po właściciela. Jest doświadczonym programistą oraz menedżerem projektów. Przez kilkanaście lat pracy statystyka w banku zajmował się głównie budową modeli predykcyjnych i tworzeniem oprogramowania do ich budowy. W tym samym czasie został doktorem matematyki i napisał kilkanaście prac naukowych. Od siedmiu lat rozwija z sukcesem swoją firmę QuantUp, usprawniającą podejmowanie decyzji w firmach z wykorzystaniem modelowania statystycznego i tworzeniem oprogramowania oraz szkoleniami z tych dziedzin. Przeprowadził blisko sto projektów i kilka tysięcy godzin komercyjnych szkoleń z głębokiej analityki biznesowej. Jest współwłaścicielem, Vice CEO i CSO szwedzkiej firmy bioinformatycznej MedicWave. Od kilkunastu lat wykorzystuje w biznesie darmowe oprogramowanie (głównie R) i promuje jego używanie. Jest fanem R i współautorem wydanej w PWN książki o prognozowaniu w R.