Dzień I
Piątek
6 kwietnia 2018
09:15
- Zarządzanie sprzedażą w oparciu o płynne dane
- Budowanie strategii sprzedaży z wykorzystaniem analityki predykcyjnej
- Analiza lejka sprzedażowego
- Segmentacja klientów
10:45
- Jak zaprojektować raport, który będzie szybko przekazywał wiele informacji?
- Co to jest dashboard menedżerski i analityczny?
- Zastosowanie Excela i Power BI w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych
- Jakie są konsekwencje błędów i manipulacji związanych z wizualizacją danych i jak ich unikać?
12:30
- Ważne właściwości danych sprzedażowych: trend, sezonowość, czynniki zewnętrzne
- Podejścia do prognozowania sprzedaży: szeregi czasowe i metody regresyjne (w tym Machine Learning)
- Trudne zagadnienia w prognozowaniu sprzedaży
- Wykorzystanie narzędzi open source na przykładzie R
14:15
- Jaki wybrać CRM z czym go zintegrować i dlaczego to nie wystarczy
- Sales & Marketing Automation - czy to się sprawdza?
- Dlaczego w niektórych przypadkach analizy sprzedażowe mogą zawieźć?
- Przewidywalność biznesu
15:40
- Jakie wskaźniki są właściwe dla Twojego zespołu sprzedaży i pomogą osiągnąć cele Twojej organizacji?
- Jak skutecznie monitorować wskaźniki?
- Rzeczywista wydajność sprzedaży a cele
- Jak precyzyjnie rozliczać sprzedaż?
- Jak skutecznie komunikować się z działami sprzedaży?
- Jakie umiejętności miękkie muszą posiadać analitycy, aby efektywnie wspierać biznes w codziennej pracy?