W skutecznym zarządzaniu działem sprzedaży niezbędna jest znajomość narzędzi analitycznych. Monitorowanie danych i postępu realizacji celów pozwala efektywnie rozwijać i zwiększać sprzedaż. Zapraszamy na zaawansowane warsztaty, w takcie których dowiesz się, jak usprawnić oraz zwiększyć możliwości operacyjne sprzedaży poprzez narzędzia analityczne.
Jeżeli pracujesz w obszarze analizy danych sprzedażowych, to nie może zabraknąć Cię na tym wydarzeniu!
W programie m.in.:
- Budowanie strategii sprzedaży z wykorzystaniem analityki predykcyjnej
- Zasady wizualizacji danych i techniki raportowania sprzedaży
- Podejścia do prognozowania sprzedaży: szeregi czasowe i metody regresyjne
- Zastosowanie Excela i Power BI w podejmowaniu właściwych decyzji
- Jakich mierników należy użyć do badania aktywności i efektywności zespołów sprzedaży?
- Dlaczego w niektórych przypadkach analizy sprzedażowe mogą zawieźć?
- Zasady skutecznej komunikacji z pracownikami działów sprzedaży i analitykami