Powered by chatwoo.com

ANALITYKA W SPRZEDAŻY

Jak zwiększyć efektywność działów sprzedaży za pomocą analityki

Data rozpoczęcia:
06.04.2018
Data zakończenia:
06.04.2018

Program

Dzień I
Piątek
6 kwietnia 2018
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

09:15

Jak usprawnić oraz zwiększyć możliwości operacyjne sprzedaży za pomocą analityki?

Bartłomiej Sedlak, Sales Director, Perfetti Van Melle

  • Zarządzanie sprzedażą w oparciu o płynne dane
  • Budowanie strategii sprzedaży z wykorzystaniem analityki predykcyjnej
  • Analiza lejka sprzedażowego
  • Segmentacja klientów
10:30

Przerwa kawowa

10:45

Zasady wizualizacji danych i techniki raportowania sprzedaży

Krzysztof Koruba, Certyfikowany trener oprogramowania IT oraz zarządzania projektami, LevelUp

  • Jak zaprojektować raport, który będzie szybko przekazywał wiele informacji?
  • Co to jest dashboard menedżerski i analityczny?
  • Zastosowanie Excela i Power BI w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych
  • Jakie są konsekwencje błędów i manipulacji związanych z wizualizacją danych i jak ich unikać?
12:15

Przerwa kawowa

12:30

Metody tworzenia modeli estymujących wyniki sprzedażowe

dr inż. Artur Suchwałko, Data Scientist, właściciel firmy QuantUp.pl

  • Ważne właściwości danych sprzedażowych: trend, sezonowość, czynniki zewnętrzne
  • Podejścia do prognozowania sprzedaży: szeregi czasowe i metody regresyjne (w tym Machine Learning)
  • Trudne zagadnienia w prognozowaniu sprzedaży
  • Wykorzystanie narzędzi open source na przykładzie R
13:30

Lunch

14:15

Nowe kierunki analiz sprzedażowych

dr Grzegorz Rawicz-Mańkowski, Menadżer Rozwoju Biznesu, Sprzedaży i Marketingu B2B

  • Jaki wybrać CRM z czym go zintegrować i dlaczego to nie wystarczy
  • Sales & Marketing Automation - czy to się sprawdza?
  • Dlaczego w niektórych przypadkach analizy sprzedażowe mogą zawieźć?
  • Przewidywalność biznesu
15:30

Przerwa kawowa

15:40

Jakich mierników należy użyć do badania aktywności i efektywności zespołów sprzedaży?

dr Agnieszka Grostal, Business sales strategy consultant, CEO – Salents

  • Jakie wskaźniki są właściwe dla Twojego zespołu sprzedaży i pomogą osiągnąć cele Twojej organizacji?
  • Jak skutecznie monitorować wskaźniki?
  • Rzeczywista wydajność sprzedaży a cele
  • Jak precyzyjnie rozliczać sprzedaż?
  • Jak skutecznie komunikować się z działami sprzedaży?
  • Jakie umiejętności miękkie muszą posiadać analitycy, aby efektywnie wspierać biznes w codziennej pracy?
17:00

Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział