DIGITAL PR W PRAKTYCE

Przewodnik prowadzenia działań komunikacyjnych w sieci

Data rozpoczęcia:
08.03.2017
Data zakończenia:
09.03.2017

Prelegenci

Marcin Kowalczyk

CEO, e-Kiosk, Group Head of Digital, Gremi Media

Profesjonalista z 20-letnim doświadczeniem w branży medialnej. Media, publishing i e-commerce ekspert. Swoje doświadczenie zawodowe zdobył najpierw jako dziennikarz, następnie pracował w marketingu oraz odpowiadał za digital business development i e-commerce. Przez ostatnie 5 lat realizuje strategię digitalową i P&L dla polskich medialnych marek premium, stron internetowych, aplikacji mobilnych i platform treść e-commerce. Nawiązał relacje biznesowe z ponad 400 najważniejszymi na rynku wydawnictwami i organizacjami.

Anna Kuprian

Consultant, Head of Digital, Grayling

Ma ponad 7-letnie doświadczenie w Public Relations. Do tej pory doradzała klientom jak: SABMiller, Reckitt Benckiser, Heinz, Diageo, Pfizer, PayPal, easyJet i innym. W Grayling Poland koordynuje prace biura prasowego i kampanie kreatywne Sony Europe, sieci hoteli Hilton, Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej i Herbalife. Do jej obowiązków należą działania PR o charakterze konsumenckim i korporacyjnymi oraz opracowywanie i egzekucja strategii digital. Jest członkiem Grayling IT & Technology Practice Group Continental Europe.

Paweł Nowacki

Dziennikarz, Wykładowca, Business Development Director, Delve Partners LLC

Katarzyna Paliwoda

Partner CEE, Facebook

Partner na Europę Środkową & Wschodnią gdzie pracuje z branżą FMCG na terenie 28 krajów. Poprzednio związana z Procter & Gamble w regionie Europy Centralnej gdzie na przestani lat zarządzała kilkunastoma markami I kategoriami produktów firmy. Doradca zarządu dla Stowarzyszenia Wiosna (Szlachetnej Paczki), wcześniej konsultant ds. komunikacji dla Unicef w Kosowie.

Kaja Piekarska

Consultant, Grayling

Ma 5-letnie doświadczenie w komunikacyjni korporacyjnej i brand PR. Na co dzień zajmuje się współtworzeniem i realizacją strategii komunikacji oraz koordynacją kampanii digital. Jej dotychczasowe doświadczenie obejmuje projekty dla Allegro, Sony oraz SES Astra. Zajmowała się także koordynacją projektów dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wspierających usługi doradcze dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie wspiera Chorwacką Wspólnotę Turystyczną i sieć hoteli Hilton.

Aleksander Rzepecki

PR Manager, Mercedes-Benz Polska

Od 6 lat związany z firmą Mercedes-Benz Polska. Absolwent stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej (2010) oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim (2011), aktualnie student Canadian Executive MBA (CEMBA) w Szkole Głównej Handlowej. Laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2015 w kategorii „Wyjątkowa Efektywność B2B”.

Rafał Sałak

Communications Lead, Prowly.com

Specjalizuje się w komunikacji firm i marek z sektora technologicznego. W Prowly odpowiada za całość komunikacji zewnętrznej. Ma za sobą doświadczenie agencyjne, m.in. trzy lata pracy w polskim biurze Hill+Knowlton Strategies, gdzie współpracował z takimi firmami, jak Facebook, NetApp, CI Games czy Spotify. Zdobywca m.in. Złotego Spinacza, SABRE Award i PRotona.

Robert Sosnowski

Managing Director, Biuro Podróży Reklamy

Właściciel i dyrektor zarządzający z kompetencjami strategicznymi i kreatywnymi w agencji digital Biuro Podróży Reklamy, która od 2003 roku pracowała dla ponad 150 marek i ma na koncie 2 tytuły agencji roku w Polsce (Epica 2014 i Impactor 2015) oraz 31 nagród i wyróżnień branżowych. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Michał Szułdrzyński

zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

Michał Szułdrzyński, dziennikarz i publicysta. Absolwent filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Leadership Academy of Poland. I zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita”, szef weekendowego magazynu „Plus Minus”. W „Rzeczpospolitej” pracuje od 2008 roku, najpierw jako zastępca, a potem szef działu krajowego. W latach 2006-08 był redaktorem naczelnym „Nowego Państwa”. Wcześniej Był w gronie założycieli kwartalnika Klubu Jagiellońskiego „Pressje”. Zdobywca nagrody Grand Press 2016 w kategorii publicystyka. W 2016 nominowany również do nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego, oraz do nagrody Kisiela. W 2019 nominowany do nagrody Dobry Dziennikarz. Ojciec pięciu córek.

Anna Szymczyk

Marketing Communications & PR Manager, Schneider Electric

Jest liderem zorientowanym na współpracę z ludźmi i osiąganie założonych celów z blisko 11 letnim doświadczeniem w obszarze relacji z mediami (PR), zewnętrznej komunikacji marketingowej, komunikacji wewnętrznej oraz digital & content marketing. Zawodowo związana jest z firmą Schneider Electric – globalnym specjalistą w zarządzaniu energią i automatyce, gdzie od roku 2010 z sukcesem tworzy dział PR w Polsce.Jest absolwentka studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych realizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego.

Łukasz Wilczyński

CEO, Planet PR

Ekspert w zakresie nowoczesnej komunikacji. Od ponad piętnastu lat związany z branżą marketingową i public relations. Specjalizuje się w kreacji strategicznej i komunikacji marek, certyfikowany trener i współtwórca questingu w Polsce. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Autor i współautor licznych artykułów i książek z dziedziny public relations, a także marketingu miejsc i tworzenia produktów turystycznych. Aktywnie działa w wielu organizacjach branżowych. W latach 2008 i 2009 dwukrotnie nominowany do nagrody Protony, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji. Jeden z fundatorów i prezes zarządu Europejskiej Fundacji Kosmicznej.

Agata Wiśniewska

Wiceprezes, Compress

Ma ponad 13 lat doświadczenia w komunikacji. Wcześniej była dyrektorem zarządzającym w agencji Pitera Communications oraz dyrektorem Departamentu PR w Link4. W latach 2006-2008 pracowała również dla agencji Twenty Four Seven PR. Przed wejściem w świat public relations dziennikarką w redakcjach telewizyjnych i prasowych. Pracowała dla takich marek jak m.in. PKO Ubezpieczenia, Fundacja BGŻ, Cadbury Wedel Polska, Arcelor Mittal Warszawa, Diners Club Polska, Nordea Life&Pensions czy PSR. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i komunikacji korporacyjnej, CSR, zarządzaniu kryzysowym oraz Digital PR. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz Wiedzy o Kulturze na Uniwersytecie Warszawskim.