Content PR – jak budować widoczność i kształtować wizerunek Twojej marki w sieci?
Marcin
Kowalczyk,
CEO, e-Kiosk, Group Head of Digital, Gremi Media
Bądź widoczny w sieci! Jak świadomie pozycjonować w kanałach digital?
CSR, eCommerce, Influence – jak skutecznie zaplanować multimedialny omnichannel?
Custom publishing – metody zarządzania relacjami przez content
ePR mix – jak skutecznie dobierać narzędzia i partnerów w Twojej strategii PR
Branded content – pomiar i efektywność
10:10
Digital PR – wschodząca gwiazda Twojej digitalowej strategii marketingowej
Anna
Szymczyk,
Marketing Communications & PR Manager, Schneider Electric
Digital PR vs. tradycyjny PR, czyli jak prowadzić działania PR w poszczególnych kanałach zachowując spójną strategię komunikacji?
Be on the top! Jak prowadzić komunikację w kanałach digital uwzględniając trendy 2017?
Na pograniczu PR i marketingu, czyli jak wdrożyć i prowadzić strategię digital PR zgodnie z celami Twojego przedsiębiorstwa?
11:00
Przerwa na kawę
11:20
Social Media PR – jaką strategię wybrać na Facebooku & Instagramie?
Katarzyna
Paliwoda,
Partner CEE, Facebook
Demokratyzacja marketingu – o co w tym wszystkim chodzi?
Targeting / Zasieg / Polubienia – co wybrać?
12:20
Twitter PR Daily News – Twitter jako główne narzędzie budowania relacji z dziennikarzami
Michał
Szułdrzyński,
zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
Niewykorzystane możliwości – jak włączyć się w dwustronną interakcję na Twitterze i zacieśnić relacje z dziennikarzami
Trudna treść, łatwy przekaz … Myśl jak dziennikarz! Metody tworzenia kontentu, który zaangażuje Twoich odbiorców
Nie tylko obserwuj czyli jak używać Twittera, by zwiększyć zasięg Twoich odbiorców?
13:10
Lunch
14:00
Najefektywniejsze ePR mix – jak wybrać narzędzia i kanały online?
Rafał
Sałak,
Communications Lead, Prowly.com
Czy zawsze podążać za trendami? Jak dobrać odpowiednie narzędzia w zależności od strategii Twojej firmy i grupy odbiorców
Tu i teraz! Jak dostosować formę przekazu do szybko zmieniającej się rzeczywistości online?
Pobudź kreatywność! Metody prowadzenia działań ePR, które nie wymagają nakładów budżetowych
Jak obrazem wpłynąć na emocje odbiorcy – video i ikonografika – jak możesz wpłynąć obrazem na relacje odbiorcy
Kampanie płatne vs. budżet wewnętrzny – jakich technik i narzędzi używać prowadząc płatne kampanie, by zmaksymalizować zasięg i wejść w interakcję z użytkownikami?
14:50
Przewodnik prowadzenia komunikacji w kanałach digital – sesja ćwiczeniowa z dziennikarzem
Paweł
Nowacki,
Dziennikarz, Wykładowca, Business Development Director, Delve Partners LLC
Jakie treści publikować i jak je dopasować do odpowiedniego kanału, by zwiększać zaangażowanie Twoich odbiorców
Twoja marka + techniki dziennikarskie czyli o czym należy pamiętać tworząc kontent w kilku kanałach równocześnie
Metody i narzędzia dziennikarskie, dzięki którym Twoje treści będą brzmiały wiarygodnie i atrakcyjnie
Jak sprawić, by to media docierały do przekazywanych przez Ciebie – praktyczne wskazówki
15:40
Zakończenie pierwszego dnia treningu
Dzień II
Czwartek
9 marca 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa
09:30
Content PR w sieci, czyli jak z niewielkim budżetem stworzyć silny przekaz
Aleksander
Rzepecki,
PR Manager, Mercedes-Benz Polska
Treść czy pieniądze? W jaki sposób dobry content może przynieść lepsze efekty wizerunkowe niż droga kampania?
Skandal i krytyka przyjacielem marki, czyli jak sytuacje kryzysowe przekuć w sukces Twojej marki?
Praktyczne wykorzystanie CSRu w działaniach PR
10:20
Na językach … czyli jak skutecznie prowadzić działania viralowe w digitalu?
Robert
Sosnowski,
Managing Director, Biuro Podróży Reklamy
Niepowtarzalne, angażujące, emocjonalne … proste? Jak zbudować treść, którą chętnie będą sobie przekazywać odbiorcy?
Kilka sekund! Jak stworzyć obraz, którym zdobędziesz zaufanie internautów?
Metody stosowania działań viralowych, które zwiększą promocje Twojej marki
11:10
Przerwa na kawę
11:30
Bloggerzy, vlogerzy, ambasadorowie marki czyli kiedy wykorzystać w komunikacji marki popularność innych osób i kanałów
Agata
Wiśniewska,
Wiceprezes, Compress
Wewnętrzny dział PR a zewnętrzna agencja – kto powinien prowadzić bloga firmowego?
Metody komunikacji z innymi użytkownikami portali społecznościowych feedbacku, by zwiększyć zainteresowanie pracownika?
12:20
Jak skutecznie monitorować i mierzyć reputację oraz wizerunek w sieci? Mierniki efektywności działań PR w kanałach digital
Łukasz
Wilczyński,
CEO, Planet PR
Jak efektywnie określać cele działań ePR, by móc je skutecznie rozliczać?
Jakiego rodzaju wskaźników ilościowych i jakościowych używać do oceny Twoich działań w kanałach online?
Metody analizowania informacji z kanałów digital do pomiaru efektywności Twoich kampanii
Narzędzia monitorowania działań PR w kanałach cyfrowych
13:10
Lunch
14:00
Dlaczego pracując nad strategią digital PR warto odłożyć komputer na bok?
Anna
Kuprian,
Consultant, Head of Digital, Grayling
,
Kaja
Piekarska,
Consultant, Grayling
Jak włączyć narzędzia i techniki Design Thinking do procesu opracowywania strategii PR?
Jak generować pomysły? Co zrobić by nasze burze mózgów były efektywne i angażowały zespół?
Prototypowanie w digital PR, czyli jak szybko zweryfikować założenia strategii?
16:00
Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów potwierdzających udział