DIGITAL PR W PRAKTYCE

Przewodnik prowadzenia działań komunikacyjnych w sieci

Data rozpoczęcia:
08.03.2017
Data zakończenia:
09.03.2017

Program

Dzień I
Środa
8 marca 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

09:30

Content PR – jak budować widoczność i kształtować wizerunek Twojej marki w sieci?

Marcin Kowalczyk, CEO, e-Kiosk, Group Head of Digital, Gremi Media

  • Bądź widoczny w sieci! Jak świadomie pozycjonować w kanałach digital?
  • CSR, eCommerce, Influence – jak skutecznie zaplanować multimedialny omnichannel?
  • Custom publishing – metody zarządzania relacjami przez content
  • ePR mix – jak skutecznie dobierać narzędzia i partnerów w Twojej strategii PR
  • Branded content – pomiar i efektywność
10:10

Digital PR – wschodząca gwiazda Twojej digitalowej strategii marketingowej

Anna Szymczyk, Marketing Communications & PR Manager, Schneider Electric

  • Digital PR vs. tradycyjny PR, czyli jak prowadzić działania PR w poszczególnych kanałach zachowując spójną strategię komunikacji?
  • Be on the top! Jak prowadzić komunikację w kanałach digital uwzględniając trendy 2017? 
  • Na pograniczu PR i marketingu, czyli jak wdrożyć i prowadzić strategię digital PR zgodnie z celami Twojego przedsiębiorstwa?
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Social Media PR – jaką strategię wybrać na Facebooku & Instagramie?

Katarzyna Paliwoda, Partner CEE, Facebook

  • Demokratyzacja marketingu – o co w tym wszystkim chodzi?
  • Targeting / Zasieg / Polubienia – co wybrać? 
12:20

Twitter PR Daily News – Twitter jako główne narzędzie budowania relacji z dziennikarzami

Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

  • Niewykorzystane możliwości – jak włączyć się w dwustronną interakcję na Twitterze i zacieśnić relacje z dziennikarzami
  • Trudna treść, łatwy przekaz … Myśl jak dziennikarz! Metody tworzenia kontentu, który zaangażuje Twoich odbiorców
  • Nie tylko obserwuj czyli jak używać Twittera, by zwiększyć zasięg Twoich odbiorców?

 

13:10

Lunch

14:00

Najefektywniejsze ePR mix – jak wybrać narzędzia i kanały online?

Rafał Sałak, Communications Lead, Prowly.com

  • Czy zawsze podążać za trendami? Jak dobrać odpowiednie narzędzia w zależności od strategii Twojej firmy i grupy odbiorców
  • Tu i teraz! Jak dostosować formę przekazu do szybko zmieniającej się rzeczywistości online?
  • Pobudź kreatywność! Metody prowadzenia działań ePR, które nie wymagają nakładów budżetowych
  • Jak obrazem wpłynąć na emocje odbiorcy – video i ikonografika – jak możesz wpłynąć obrazem na relacje odbiorcy
  • Kampanie płatne vs. budżet wewnętrzny – jakich technik i narzędzi używać prowadząc płatne kampanie, by zmaksymalizować zasięg i wejść w interakcję z użytkownikami?

 

14:50

Przewodnik prowadzenia komunikacji w kanałach digital – sesja ćwiczeniowa z dziennikarzem

Paweł Nowacki, Dziennikarz, Wykładowca, Business Development Director, Delve Partners LLC

  • Jakie treści publikować i jak je dopasować do odpowiedniego kanału, by zwiększać zaangażowanie Twoich odbiorców
  • Twoja marka + techniki dziennikarskie czyli o czym należy pamiętać tworząc kontent w kilku kanałach równocześnie
  • Metody i narzędzia dziennikarskie, dzięki którym Twoje treści będą brzmiały wiarygodnie i atrakcyjnie
  • Jak sprawić, by to media docierały do przekazywanych przez Ciebie – praktyczne wskazówki
15:40

Zakończenie pierwszego dnia treningu

Dzień II
Czwartek
9 marca 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

09:30

Content PR w sieci, czyli jak z niewielkim budżetem stworzyć silny przekaz

Aleksander Rzepecki, PR Manager, Mercedes-Benz Polska

  • Treść czy pieniądze? W jaki sposób dobry content może przynieść lepsze efekty wizerunkowe niż droga kampania?
  • Skandal i krytyka przyjacielem marki, czyli jak sytuacje kryzysowe przekuć w sukces Twojej marki?
  • Praktyczne wykorzystanie CSRu w działaniach PR
10:20

Na językach … czyli jak skutecznie prowadzić działania viralowe w digitalu?

Robert Sosnowski, Managing Director, Biuro Podróży Reklamy

  • Niepowtarzalne, angażujące, emocjonalne … proste? Jak zbudować treść, którą chętnie będą sobie przekazywać odbiorcy?
  • Kilka sekund! Jak stworzyć obraz, którym zdobędziesz zaufanie internautów?
  • Metody stosowania działań viralowych, które zwiększą  promocje Twojej marki
11:10

Przerwa na kawę

11:30

Bloggerzy, vlogerzy, ambasadorowie marki czyli kiedy wykorzystać w komunikacji marki popularność innych osób i kanałów

Agata Wiśniewska, Wiceprezes, Compress

  • Wewnętrzny dział PR a zewnętrzna agencja – kto powinien prowadzić bloga firmowego?
  • Metody komunikacji z innymi użytkownikami portali społecznościowych feedbacku, by zwiększyć zainteresowanie pracownika?
12:20

Jak skutecznie monitorować i mierzyć reputację oraz wizerunek w sieci? Mierniki efektywności działań PR w kanałach digital

Łukasz Wilczyński, CEO, Planet PR

  • Jak efektywnie określać cele działań ePR, by móc je skutecznie rozliczać? 
  • Jakiego rodzaju wskaźników ilościowych i jakościowych używać do oceny Twoich działań w kanałach online?
  • Metody analizowania informacji z kanałów digital do pomiaru efektywności Twoich kampanii
  • Narzędzia monitorowania działań PR w kanałach cyfrowych
13:10

Lunch

14:00

Dlaczego pracując nad strategią digital PR warto odłożyć komputer na bok?

Anna Kuprian, Consultant, Head of Digital, Grayling , Kaja Piekarska, Consultant, Grayling

  • Jak włączyć narzędzia i techniki Design Thinking do procesu opracowywania strategii PR?
  • Jak generować pomysły? Co zrobić by nasze burze mózgów były efektywne i angażowały zespół?
  • Prototypowanie w digital PR, czyli jak szybko zweryfikować założenia strategii?  
16:00

Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów potwierdzających udział