CONTROLLING FINANSOWY W PRAKTYCE

Budżetowanie, raportowanie, zmiany w standardach rachunkowości. Szkolenie z cyklu Financial Controlling Summit.

Data rozpoczęcia:
24.04.2017
Data zakończenia:
25.04.2017

Prelegenci

Tomasz Chrabałowski

Wiceprezes Zarządu ds. finansowych, Welcome Airport Services

Dyrektor Finansowy z doświadczeniem w obszarze finansów, księgowości. Ekspert w zakresie controllingu finansowego i zarządczego, posiadający doświadczenie w kompleksowym nadzorze nad całością procesów finansowych w Spółkach o różnych profilach. Współuczestnik i inicjator procesów controllingowych, optymalizacji kosztowych i zarządczych, wdrażania standardów i procedur finansowych. Wiedza z zakresu skutecznego wdrażania systemów finansowo-księgowych i systemów ERP. Manager międzynarodowych biur rachunkowych odpowiedzialny za współpracę z zagranicznymi klientami, działami finansowymi i zarządami międzynarodowych Grup Kapitałowych. Członek Stowarzyszenia Dyrektorów Finansowych FINEXA i Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Michał Furgoł

Controlling & Continuous Improvement Manager, USP Zdrowie

Od 15 lat zawodowo zajmuje się finansami oraz controllingiem, a także doskonaleniem procesów oraz tematyką Lean. Obecnie związany z USP Zdrowie jako Manager Działu Kontrolingu oraz Ciągłego Doskonalenia. Na co dzień odpowiedzialny za całokształt rachunkowości zarządczej w wytwórniach oraz łańcuchu dostaw, wzrost produktywności oraz optymalizację kosztową. Od 2012 roku kieruje programem ciągłego doskonalenia wdrażając rozwiązania z zakresu LEAN w organizacji. Wcześniej rozwijał swoja wiedzę oraz zdobywał doświadczenie w międzynarodowych organizacjach: Bosch, Toyota, Faurecia oraz L’Oreal. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry menadżerskiej oraz wielokrotnie przedstawiał rozwiązania związane z zakresem swojej pracy na konferencjach dotyczących LEAN. Prowadzi także zajęcia praktyczne w Wyższej Szkole Bankowej. Współpracuje z magazynami Przemysł Farmaceutyczny, Controlling i Rachunkowość Zarządcza oraz Kontroling i Zarządzanie. Od 2012 roku jest członkiem CIMA. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także posiadacz tytułu MBA otrzymanego w Wyższej Szkole Zarządzania (POU) oraz Oxford Brooks University.

Andrzej Kraszewski

Wiceprezes ds. Finansów i Rozwoju, REN Sp. z o.o.

Andrzej Kraszewski jest związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO, CEO i członek zarządów i rad nadzorczych m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Specjalizuje się w projektach restrukturyzacyjnych, akwizycyjnych i wdrożeniowych. Obecnie zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Finansów i Rozwoju w firmie REN Sp. z o.o., należącej do funduszu inwestycyjnego Argan (właściciel grupy Hortex).
Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny), Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA) oraz studia podyplomowe SHG i EY Academy of Business (International Finance). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.

Krzysztof Maksymik

Audit Partner w Dziale Rewizji Finansowej BDO, biegły rewident

Absolwent SGH i stypendysta DAAD (Uniwersytet Humboldta w Berlinie). Biegły rewident z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W BDO pełni funkcję IFRS Country Leader i jest także członkiem Komitetu Technicznego BDO Polska. Jego doświadczenie obejmuje badanie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z PSR i MSSF, implementację MSSF, projekty IPO i due diligence oraz ekspertyzy i doradztwo w obszarze finansów i rachunkowości. Szczególny obszar jego zainteresowań i praktyki zawodowej stanowią spółki z sektora budowlanego, deweloperskiego, hotelowego i handlowego oraz podmioty notowane na GPW. Jako członek Komitetu ds. weryfikacji oficjalnego tłumaczenia MSSF uczestniczył w pracach nad przygotowaniem polskiego wydania MSSF (2011, 2013). Autor publikacji w prasie ekonomicznej oraz ceniony wykładowca szkoleń z rachunkowości i sprawozdawczości, w tym według UoR i MSSF.

Andrzej Manowski

Chief Financial Controller, Dentsu Aegis Network Polska

Menadżer controllingu, absolwent SGH, posiada dwudziestoletnie doświadczenie w finansach w międzynarodowych grupach kapitałowych. Specjalizuje się w kontrolingu w branżach usług, kontraktach długoterminowych, oraz konsolidacji finansowej. Od sześciu lat pełni funkcję Głównego Kontrolera Finansowego w Grupie kapitałowej DENTSU AEGIS NETWORK POLSKA. Odpowiedzialny jest za sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych kilkunastu spółek, budżetowanie, weryfikację prognoz a także rozbudowę systemów informatycznych wspierających zarządzanie. Dzięki znajomości branży reklamowej, mediów cyfrowych aktywnie uczestniczy w projektach M&A prowadzonych przez Grupę oraz w integracji systemów oraz procesów finansowych, informatycznych nowo nabywanych podmiotów. Dodatkowo posiada ponad dziesięcioletnią praktykę oraz znajomość branży projektowo & budowlanej, gdzie pełnił funkcje kierownicze w pionach finansowych w takich podmiotach jak EPSTEIN oraz TEBODIN.

Wojciech Próchnicki

Dyrektor finansowy, Grupa nazwa.pl

Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Tak szeroki wachlarz wykształcenia daje mu wiedzę z zakresu finansów, controllingu, sprawozdawczości oraz zarządzania poparte mocnymi umiejętnościami techniczno-informatycznymi. Trener z dużym doświadczeniem jako konsultant systemów controllingowych oraz budżetowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Autor publikacji na temat zastosowania MsExcel w controllingu, analizie i księgowości w magazynach „Szef Sprzedaży”, „Finanse i controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Autor podręczników „Controlling w przykładach. Poradnik praktyka” oraz „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”. Redaktor naczelny magazynu „Informacja Zarządcza” oraz redaktor prowadzący magazynu „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”.

Iwona Przybyła

Dyrektor Wykonawczy ds. Finansów, PG Silesia

Posiada ponad 20-letnie doświadczanie w obszarze finansów i zarządzaniu finansami zdobyte w szeroko pojętym biznesie. Dyrektor wykonawczy ds. finansów PG Silesii. Jako jedna z kilkunastu osób brała udział w przejęciu kopalni Silesii, gdzie od początku istnienia przejętej spółki budowała silny dział finansowy. W latach 2008-2010 była prokurentem spółki produkcyjnej Poshmann Polska i odpowiadała za zarządzanie jej finansami. Współpracowała z grupą Famur w obrębie wprowadzenia ujednolicenia standardów we wszystkich spółkach Grupy oraz w opracowaniu prospektu emisyjnego w ramach wejścia spółki na giełdę papierów wartościowych.