ZARZĄDZANIE WYDAJNOŚCIĄ W CONTACT CENTER

Jak optymalizować kluczowe procesy w obszarze CC?

Data rozpoczęcia:
24.04.2017
Data zakończenia:
25.04.2017

Prelegenci

Łukasz Dudek

Koordynator ds. rozwoju Centrum Kontaktu, Wydawnictwo Nowa Era

Od ponad 10 lat związany z Działem Obsługi Klienta wydawnictwa Nowa Era.
Absolwent „Szkoły Menedżerów” Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz „Psychologii w biznesie” w Wyższej Szkole Bankowej. Wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarzadzania zespołem wykorzystał wprowadzając nowe rozwiązania w wielokanałowej obsłudze klienta. Pracując jako Koordynator ds. rozwoju biznesu aktywnie pozyskiwał, wdrażał i zarządzał realizacją kampanii dla firm, które po raz pierwszy korzystały z usług Contact Center. Wiedzę zdobytą podczas szkoleń z zakresu marketingu, zarządzania sprzedażą i obsługi klienta wykorzystał realizując projekt optymalizacji ruchu przychodzącego (inbound) Działu Obsługi Klienta w wydawnictwie Nowa Era.

Magdalena Krawczyk

Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży Fachowcy.pl Ventures S.A.

Od niemal 17 lat skoncentrowana na pracy z Klientem i dla Klienta. Przez większość życia zawodowego związana z T-mobile, gdzie zdobywała umiejętności jako Konsultant ds. Obsługi Klienta oraz trener i coach struktur Call Center. Posiada wieloletnie doświadczenie jako menadżer zarządzający zespołami związanymi z obsługą Klienta i Customer Experience, sprzedażą oraz szkoleniami. Fascynuje się wpływem budowania relacji ze współpracownikami, podwładnymi i partnerami na skuteczność, zaangażowanie i odpowiedzialność biznesową. Jej motto życiowe brzmi „każdy ma inaczej”. Obecnie Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży w firmie Fachowcy.pl Ventures S.A.

Anna Krawcewicz

Trener biznesu, psycholog, coach, konsultant HR Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP

Psycholog biznesu, coach i trener z międzynarodową akredytacją (szkolenie i certyfikacja w Wielkiej Brytanii). Od 14 lat współpracuje z biznesem w zakresie projektów rozwojowych, oceny kompetencji i rekrutacji pracowników. Tworzy i realizuje projekty doradcze i rozwojowe dla polskich i międzynarodowych korporacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w takich sektorach jak: sprzedaż, FMCG, bankowość, motoryzacja. Wspiera managerów w efektywnym zarządzaniu zespołami, jak i pracowników w temacie motywacji i rozwoju zawodowego. Posiada bardzo bogate doświadczenie w projektowaniu i realizacji kompleksowych programów rozwojowych (projekty obejmujące diagnozę i rozwój kompetencji miękkich). Autorka wielu programów rozwojowych i narzędzi oceny kompetencji. Przez wiele lat sprzedawała usługi i zarządzała projektami, wykorzystując i poszerzając z sukcesem portfolio technik perswazyjnych, sprzedażowych i negocjacyjnych, dzięki czemu łączy obecnie umiejętności trenerskie z doświadczeniem praktycznym. Studia psychologiczne ukończyła ze specjalizacją pracy i stresu. Ceniony ekspert i autorka licznych publikacji z dziedziny rozwoju osobistego, rekrutacji i identyfikacji potencjału pracowników. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Mind UP /www.mind-up.pl/.

Krystian Marczak

Ekspert branży Call Center, Trener Biznesu, CEO Baccata Enterprise

Doświadczony Manager Call Center, Trener Biznesu, Ekspert branży Call Center, Konsultant HR, Prezes Zarządu w firmie szkoleniowo-doradczej Baccata Enterprise. Związany z branża Call/Contact Center od 2006 r. Przez 11 lat pracy w branży obsługi Klienta i sprzedaży awansował na stanowiska: Team Lidera, Trenera ds. Jakości, Specjalisty ds. Szkoleń i Rekrutacji, Koordynatora Zespołu Telesprzedaży, Dyrektora Operacyjnego Call Center. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń. Ukończył wydział Politologii o specjalizacji: Komunikacja Społeczna i PR. Współtwórca i pomysłodawca jednego z Warszawskich Call Center gdzie od samego początku jako Dyrektor Operacyjny tworzył i budował od podstaw dział realizacji usług Call Center, dział szkoleń i rekrutacji. Posiada doświadczenie w różnych branżach m.in. telekomunikacyjnej, wydawniczej, bankowej, szkoleniowej, energetycznej, finansowej itd. Współpracował z firmą szkoleniowo-doradczą Hillway Training & Consulting jako Trener Biznesu i Konsultant, specjalizując się w szkoleniach dotyczących telefonicznej obsługi klienta, technik sprzedaży, a także z zakresu zarządzania i motywacji zespołami telesprzedaży. Swoją pasję rozwija pisząc artykuły dla cenionych portali biznesowych m.in. www.salesnews.pl, www.hrbiznes.pl, www.informacjehandlowe.pl z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, Call Center oraz dla miesięcznika Personel Plus. Ponadto współpracuje z Fundacją Twoja Inicjatywa aktywne uczestnicząc w organizowanych przez Fundację konferencjach, prowadząc specjalistyczne prelekcje oraz przygotowując teksty eksperckie na stronę www Fundacji.

Paweł Tukiendorf

Manager Contact Center, Open Finance

Urodzony w 1985 roku w Chełmie. Absolwent UMCS w Lublinie na kierunku stosunki międzynarodowe. Studiował również psychologię na UMCS na specjalności psychologia społeczna. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej. Certyfikowany Trener biznesu. Manager CC z wieloletnim doświadczeniem. Wykładowca na wydziale ekonomicznym UMCS na kierunku podyplomowym pośrednictwo ubezpieczeniowe. Przed objęciem stanowiska Managera ds. ubezpieczeń w Open Brokers S.A. i Managera CC w Open Finance pracował przez 3 lata w Proama w Ogólnopolskim Oddziale Obługi Klienta w Lublinie na stanowisku Kierownika zespołu w dziale Sprzedaży. Od początku kariery związany z branżą Contact Center. Pierwsze doświadczenia w tym obszarze zbierał jako Opiekun Klienta/Konsultant w firmach Open Finance, Polskim Centrum Marketingowym i Direct Group of Marketing. Od lat związany z rynkiem ubezpieczeń. Prowadzi własną działalność jako sprzedawca polis życiowych.

Maciej Skuz

Head of Strategic Analysis and Customer Portfolio Management, Vivus Finance

Od 16 lat zajmuje się analizą danych, prowadzeniem projektów badawczych oraz ich praktycznym zastosowaniem w działaniach marketingowych. Doświadczenie zdobywał w firmach z sektora telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego i finansowego i w branży direct marketing. Obszar szczególnego zainteresowania stanową rozwiązania segmentacyjne, budowanie oraz implementacja modeli statystycznych tworzonych na potrzeby wyjaśniania efektywności i optymalizacji inwestycji marketingowej. Posiada również bogate doświadczenie z obszaru tworzenia strategii komunikacji i jej egzekucji.

Dominik Wolak

Business Unit Managing Director, Digital Care