Co robić gdy wyniki i aktywność pracowników spadają?
Co robić kiedy pracownicy przestają wykazywać chęci do pracy i gdy taki stan się nasila?
Wypalenie zawodowe coraz częściej nazywane jest się chorobą cywilizacyjną XXI wieku.
Dowiedz się w jaki sposób diagnozować wypalenie zawodowe i jak radzić sobie z tym zjawiskiem.
Podczas warsztatu odpowiemy na pytania:
Jak współpracować z utalentowanymi i zaangażowanymi pracownikami? Jak zapewnić takiemu takim osobom możliwość rozwoju, mimo ograniczeń wynikających ze specyfiki środowiska Contact Center? Dowiedz się jak współpracować z talentami i zarządzać ich rozwojem.
W jaki sposób dobrze zarządzać zespołem i zwiększać jego wydajność? Jakie narzędzia zwiększą efektywność
Twoich działań? Jak przeanalizować co jest Twoją mocną stroną a gdzie masz jeszcze rezerwy?
Dowiedz się więcej nt. roli managera CC w nowoczesnym środowisku call center i wyzwań przed nim stojących: