ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTÓW W E-COMMERCE

Jak utrzymać wysoki poziom satysfakcji klienta online?

Data rozpoczęcia:
05.06.2017
Data zakończenia:
06.06.2017

Prelegenci

Dorota Banaszak

Customer Experience Director, Billennium

Doświadczenie zdobywała na rynku reklamy tworząc strategie reklamowe dla globalnych marek na region Europy Środkowo - Wschodniej. Po ukończeniu MBA zmieniła kierunek zainteresowań i zamiast sprzedawać obietnice, skupiła się na tworzeniu organizacji, w których świadomie zarządza się doświadczeniami Klienta.
Na swoim koncie ma wiele projektów konsultingowych z obszaru badań doświadczeń Klientów, zmiany kultury organizacyjnej i wdrażania zarządzania doświadczeniami Klientów. Od niemal 3 lat związana z Billennium - polską firmą IT, w której wdraża kulturę kliento-centryczną i jest odpowiedzialna za cały obszar Customer & Employee Experience.

Paweł Jarecki

Director Customer Satisfaction KROSS S.A.

Menadżer z ponad 10 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku organizacji, klienta oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystenta www.fido.pl, dzisiejszego światowego lidera w zakresie algorytmów sztucznej inteligencji. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego www.nbportal.pl. Menadżer projektów w PKO TFI. Od sierpnia 2012 zarządzający projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP, twórca i Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. W latach 2014 -2016 Dyrektor Wykonawczy/ Prokurent PKP Intercity S.A zarządzający pionem jakości i obsługi posprzedażowej. Od maja 2016 do stycznia 2019 związany Grupą Kapitałową Black Red White jako Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją i Obsługi Posprzedażowej.

Piotr Kreft

Head Of E-commerce, Fashion House Services Sp. z¦o.o.

Międzynarodowa osobowość i perspektywa. Szkołę średnią skończył w Stanach Zjednoczonych, studia z zakresu International Business Management w Holandii, Psychologię Biznesu na warszawskiej Akademii im. Leona Koźmińskiego, a dyplom MBA otrzymał od wiodącej w Europie uczelni RSM Erasmus University w Rotterdamie, kończąc program współtworzony z Uniwersytetem Gdańskim i Business Centre Club. Związany z e-biznesem od 2005 roku. Rozpoczynał karierę jako manager Google Ads w Nowej Zelandii, wprowadzał nowe produkty na światowe rynki w Reckitt Benckiser (m.in. Harpic, Cillit, Vanish). Doświadczenie w praktycznym zarządzaniu biznesem zdobywał w branży edukacyjnej i nowych technologii, m.in. w Groupon Polska, gdzie tworzył procesy sprzedażowe, budował wysoko efektywne zespoły i brał udział w rozwoju operacyjnym spółki z etapu start-up do ustrukturyzowanej organizacji (m.in. zarządzając sprzedażą w regionach Wrocławia, Poznania, Śląska i zdalną sprzedażą telefoniczną), aby poprowadzić transformację jednej z trzech linii biznesowych, Groupon Goods – produktowej części portalu zakupów grupowych, w kierunku ustrukturyzowanego sklepu internetowego i platformy e-handlu dla dostawców polskich i zagranicznych z rejonu CEE i DACH – zarówno pod względem efektywności operacyjnej, jak i sprzedażowej. Obecnie odpowiedzialny za rozwój narzędzi e-commerce i strategii cyfrowej w Fashion House Group na rynkach polskim, rosyjskim i rumuńskim. Aktywnie zaangażowany w rozwój polskiej i międzynarodowej branży e-commerce, start-up i digital. Manager zespołów sprzedażowych, Dyrektor Zarządzający i strateg biznesu. Przedsiębiorca i założyciel start-up’ów. Prelegent konferencji branżowych z zakresu e-commerce, sprzedaży i strategii omnichannel.

Karolina Krzywicka-Szpor

Trener biznesu, Coach, Youround Training

Trener biznesu i rozwoju osobistego, coach, mówca, menedżer, wykładowca. Specjalizuje się w tematach: procesy rozwojowe w firmie, proces grupowy, rozwój osobisty, motywacja, przywództwo i budowanie zespołu oraz zarządzanie doświadczeniami klientów. Jest cenionym praktykiem i menedżerem, szkoliła pracowników największych firm w branży retail w Polsce i za granicą. Odpowiada za wyszkolenie kilkudziesięciu tysięcy osób.
„Wierzę w rozwój człowieka w kontakcie z innymi ludźmi. Kontakt z innymi jest nam potrzebny do prawidłowego rozwoju i funkcjonowania. Wierzę także w zmianę. Zmiana to dziś jedna z niewielu rzeczy, której możemy być pewni. Zmiana wzmacnia, otwiera nowe możliwości i rozwija, choć początkowo budzi lęk i każe mierzyć się ze swoimi ograniczeniami. Trzeba nauczyć się z tym lękiem mierzyć. Dziś biznes staje się coraz bardziej relacyjny i brak umiejętności interpersonalnych, zarówno u liderów jak i u szeregowych pracowników, połączony z lękiem przed zmianą, może unicestwić najlepszy model czy plan biznesowy”.

Piotr Merkel

Partner Zarządzający, IQ Mart

Doradca, Konsultant, Trener, Coach, Interim Manager, Kierownik Projektu współpracujący z kilkudziesięcioma firmami polskimi i zagranicznymi, o zróżnicowanym profilu i modelu funkcjonowania, reprezentującymi różne branże, działającymi na rożnych rynkach. Pasjonat i praktyk zarządzania i zmian w organizacji, ekspert w dziedzinie analizy strategicznej, outsourcingu, modelu procesowego i optymalizacji, specjalizujący się w obszarze obsługi klienta i Customer Experience. Praktykujący Klientomaniak (podcast Klientomania => www.klientomania.pl).

Zbigniew Nowicki

Managing Director, Bluerank

Od kilkunastu lat obecny w branży internetowej, doradzając najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytics. Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, IAB, PTBRiO oraz Izby Gospodarczej e-commerce Polska. Pionier obszaru badań Customer Experience, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą. Prywatnie – tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.

Adam Wojciechowski

Kierownik ds. digitalizacji i eCommerce, Hilti

Magister Inżynierii Mechanicznej z Zarządzaniem Uniwersytetu w Edynburgu.
Doświadczenie w marketingu zdobywał w największych firmach branży narzędziowej i budowlanej w Polsce. Pasjonat SEO, content marketingu i wideo marketingu - zarówno w pracy jak i po godzinach. Specjalizuje się w marketingu produktów technicznych i inżynieryjnych.
Od 3 lat związany z Hilti Poland sp. z o.o., obecnie Kierownik ds. Digitalizacji i eCommerce odpowiedzialny za większość działań firmy w internecie i budowanie działu Digital.

Łukasz Dybka

Member of the Board, Sales Director of E-commerce and Retail Division at Vobis.pl

Manager od 10 lat związany z branżą e-commerce oraz retail. Swoje doświadczenie zdobywał w Neo24 należącym do Grupy Neonet gdzie był odpowiedzialny za proces zakupowy i rozwój branż: IT, zabawki, perfumy, elektronarzędzia oraz w Vobis zarządzając kanałem sprzedażowy e-commerce. W chwili obecnej pracuje jako Członek zarządu w spółce i-Terra należącej do Grupy Also operatora logistyki oraz procesu sprzedaży pod marką Vobis oraz oficjalnego sklepu Samsung w Polsce i odpowiada za sprzedaż, zarządzanie i rozwój projektów w kałach sprzedaży e-commerce oraz retail. Manager kierujący się dewizą której transparentne zarządzanie organizacją strony zakupowej, synergii kanałów sprzedaży, logistycznej i marketingowej to niewątpliwe fundamenty budowania silnej marki w branży e-commerce i retail.

Magdalena Lichota

Quality & Customer Experience Manager, Digital Care

Przez lata w takich firmach jak: ING Nationale Netherlanden, HSBC, Loyalty Partner i Digital Care zdobywała doświadczenie związane ze sprzedażą i Customer Experience. Sumę doświadczeń Klienta z firmą przekłada na sprzedaż, procesy obsługi i ich ciągłe usprawnianie. Menedżer w wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, procesami obsługi Klienta, oraz sprzedaży i wsparcia sprzedaży, dla którego Klient i jego głos jest na pierwszym miejscu.