ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTÓW W E-COMMERCE

Jak utrzymać wysoki poziom satysfakcji klienta online?

Data rozpoczęcia:
05.06.2017
Data zakończenia:
06.06.2017

Opis

Wartość polskiego rynku e-commerce to nawet 40 mld zł
Tylko w 2016 r. w Polsce zarejestrowano 7,5 tys. e-sklepów*


*źródło: bisnode.pl

 

Szanowni Państwo,

Zaprezentowane powyżej dane wskazują, że rynek e-commerce w Polsce coraz bardziej się nasyca. Nie wystarczy już konkurować ceną oraz asortymentem, dlatego wiele firm szuka innych wyróżników.

Oddaję w Państwa ręce program warsztatów na których otrzymają Państwo wiedzę i poznają narzędzia pomagające zarządzać doświadczeniem Waszych klientów, a co za tym idzie pozytywnie wpływające na jakość obsługi. Uczestnicząc w naszym wydarzeniu przekonają się Państwo w jaki sposób kompleksowo przygotować Wasze e-biznesy do wymagań dzisiejszych klientów. W programie przedstawimy rozwiązania dotyczące m.in.:

  • budowania pozytywnych doświadczeń klienta poprzez odpowiednie zarządzanie procesami logistyki i reklamacji
  • kształtowania w świadomości pracowników firmy roli jaką odgrywają procesy obsługi klienta w e-commerce
  • zarządzania doświadczeniami klientów poprzez social media
  • budowania lojalności klientów poprzez wdrożenie efektywnego systemu komunikacji  i projektowanie ścieżki klienta