MARKETING NIERUCHOMOŚCI

Targetowanie • Kanały dotarcia • Dobór narzędzi

Data rozpoczęcia:
19.06.2017
Data zakończenia:
20.06.2017

Prelegenci

Elżbieta Brodowska

Sales & Marketing Manager Matexi Polska

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych w obszarze zarzadzania sprzedażą i marketingiem w branży nieruchomości. W latach dziewięćdziesiątych zaangażowała się głównie w przedsięwzięcia na tworzącym się profesjonalnym rynku najmu powierzchni biurowej, by następnie przenieść się do segmentu mieszkaniowego, gdzie odpowiadała za kluczowe obszary oraz budowanie zespołów sprzedaży i marketingu w Pekao Development, a później Pirelli Pekao Real Estate.
Aktualnie jest Dyrektorem działu sprzedaży i marketingu w Matexi Polska, jednego z najszybciej rozwijających się deweloperów na dzisiejszym warszawskim rynku mieszkaniowym realizującym szerokie portfolio niezwykle zróżnicowanych projektów mieszkaniowych w ramach strategii "Witamy w Okolicy", przykładem jest m.in sztandarowa inwestycja - osiedle "Kolska od Nowa”. Absolwentka Politechniki Warszawskiej na wydziale Inżynierii Lądowej oraz Zarządzania i Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego .

Maciej Górka

Ekspert ds. nieruchomości i PR Managere, Domiporta.pl

W ramach powierzonych obowiązków jest odpowiedzialny między innymi za budowę eksperckiego wizerunku serwisu, prowadzeniem komunikacji w Social Media oraz współpracę z profesjonalnymi uczestnikami rynku nieruchomości. Zajmuje się również komentarzem sytuacji na rynku nieruchomości oraz szkoleniami dla wszystkich uczestników tej wymagającej branży.
W serwisie Domiporta.pl zajmuje się głównie zarządzaniem sprzedażą i działaniami na rzecz propagowania dobrych praktyk rynkowych.

Adam Polanowski

Prezes Zarządu, Grupa Polanowscy Nieruchomości

Praktyk, ekspert nieruchomości komercyjnych. Posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego nr 4313, a także licencje pośrednika i zarządcy nieruchomości. Specjalizuje się w doradztwie właścicielskim i inwestycyjnym, audytach i analizach ekonomicznych nieruchomości, due diligence, wycenie nieruchomości i przedsiębiorstw, a także w problematyce optymalizacji zarządzania tzw. rozległych portfeli nieruchomości.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie wyceny nieruchomości. W ramach CCIM Institute, USA ukończył prestiżową ścieżkę ekspercką CCIM w zakresie inwestycji komercyjnych, a w amerykańskim Instytucie Zarządzania Nieruchomościami IREM uzyskał desygnację certyfikowanego zarządcy nieruchomości CPM. Jest lub był członkiem wielu polskich i zagranicznych organizacji zawodowych: jako członek założyciel, członek zwyczajny lub honorowy, m in. członek zarządu Polskiego Oddziału Instytutu Zarządzania Nieruchomościami IREM®.

Mikołaj Soszyński

CEO, Creative Answer

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingu zintegrowanego Creative Answer. Od 12 lat rozwija firmę, której specjalizacją jest łączenie nowych technologii z innowacyjnymi narzędziami komunikacyjnymi. Przy wykorzystaniu big data, customer experience, mobile, BTL i video content marketingu z sukcesem realizuje spersonalizowane kampanie komunikacyjne.
Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki w SAR, która jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce. Rozwija kompetencje menedżerskie, m.in. poprzez uczestnictwo w programie ICAN Total Leadership (First Time Manager) organizowanym przez ICAN Institute, wydawcę Harvard Business Review oraz programie marketingu bezpośredniego realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Tomasz Starzyński

Prezes zarządu, Managing Partner, Up&More

Odpowiada za rozwój agencji oraz koordynuje pracę działów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktów i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację kampanii.
Z marketingiem efektywnościowym związany jest od 2005 roku. Doświadczenie zdobywał w m.in. w Global Internet Management czy iProspect. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, e-commerce, marketingu i reklamy internetowej, a także certyfikowanym specjalistą Google Analytics i Google Adwords. Od 2014 roku prowadzi zajęcia Reklama Online na kierunku Logistyka Mediów na Uniwersytecie Warszawskim.

Teresa Witkowska

Dyrektor Sprzedaży, Red Real Estate Development

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła również studia podyplomowe na SGH –Marketing i Zarządzanie oraz studia podyplomowe na SGH – Wycena Nieruchomości.
Związana z rynkiem nieruchomości od 2003 roku. Obecnie od 2007 roku Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie RED Real Estate Development Sp. z o.o.

Katarzyna Pietrzak

Senior Marketing Manager, Nexity Polska

Od 2011 roku związana z nieruchomościami. Doświadczony praktyk i lider zarządzania obszarem marketingu i sprzedaży w branży nieruchomości. Tworzyła, doskonaliła i rozwijała zintegrowane rozwiązania marketingowego ukierunkowane na realizacje ambitnych celów sprzedażowych. Absolwentka warszawskiego AWF, SGH, oraz zdobywczyni dyplomu MBA Akademii Leona Koźmińskiego .
Prywatnie, miłośniczka sportów ekstremalnych i wysokiego poziomu adrenaliny.

Wojciech Pronobis

Country Director Poland, EcoReadyHouse PROCYON

Karolina Bronszewska

Manager ds. Marketing, Ronson Development

Odpowiada za przygotowywanie i wdrożenie długo i krótkoterminowych strategii komunikacyjnych marki w obszarze online i offline. W Ronson Development wprowadziła szereg zmian, od rebrandingu i stworzenia spójnej identyfikacji wizualnej, przez wdrożenie systemu marketing automation, po stworzenie działu call center. Zadbała o wejście na rynek i komunikację sprzedaży 22 inwestycji mieszkaniowych z łącznie ponad 4800 mieszkań. Z branżą nieruchomości związana jest od 2004 roku. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów podyplomowych w zakresie obrotu nieruchomości na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.

Jarosław Matusiak

Prezes WHIZZ S.A.

Przez pięć lat prowadził działania marketingowego i odpowiadał za sprzedaż w Murapol S.A., który w tym czasie stał się największym polskim deweloperem. Od roku prezes WHIZZ S.A., która specjalizuje się działaniach kreatywnych na rynku nieruchomości, jak również w nowoczesnych technologiach. Spółka została doceniona m.in. na targach MIPIM w Cannes.
Jest absolwentem Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Przez wiele lat związany ze środowiskiem dziennikarskim i sportowym. Przez prawie 10 lat był dziennikarzem koncernu Axel Springer, w tym przez pięć lat kierował redakcją sportową wydawnictwa w jego krakowskim oddziale.
Ukończył również studia „Zarządzania organizacjami sportowym" na UJ. Posiada dyplom menedżera sportu wydany przez Ministra Sportu i Turystyki. Był wiceprezesem TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, gdy klub występował w Ekstraklasie.