MARKETING NIERUCHOMOŚCI

Targetowanie • Kanały dotarcia • Dobór narzędzi

Data rozpoczęcia:
19.06.2017
Data zakończenia:
20.06.2017

Program

Dzień I
Poniedziałek
19 czerwca 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

Marketing nieruchomości w strategii developera

09:30

Budowanie rozpoznawalnej marki własnej developera. Główne klucze do brandingu

case study Murapol

Jarosław Matusiak, Prezes WHIZZ S.A.

  • Jak zapracować na uwagę, uznanie i lojalność klientów na wysoce konkurencyjnym rynku
  • Najważniejsze elementy komunikacyjne, behawioralne i wizualne rynkowej oferty developera
  • W jakiej kolejności pracować nad wartościami dla brandu, klientów, pracowników
  • Ile kosztuje to, jak postrzegana jest nasza marka?
     
10:30

Big Data w służbie marketingu

Mikołaj Soszyński, CEO, Creative Answer

  • Mobile – nikt nie wie tyle co Twój telefon, czyli agregacja danych z 200 tys. aplikacji
  • Personalizowana komunikacja – wiesz czego szukam i czego chcę, zatem pokaż mi to
  • Mikrotesty – czyli jak odnaleźć święty Graal dzięki statystyce
  • eDoradca – Klient krzyczy tylko Ty go nie słyszysz ? Czyli nasłuchiwanie co Klienci piszą w sieci
11:30

Przerwa na kawę

11:50

Jak budować komunikację na rynku premium

Wojciech Pronobis, Country Director Poland, EcoReadyHouse PROCYON

  • Nieruchomości klasy premium-metody na unikatowość i niepowtarzalność oferty. Jak skutecznie pomóc klientowi w awansie do elitarnego grona posiadaczy
  • Jak sprawić by klient powracał. Komunikacja budująca lojalność
  • Inwestycja vs konsumpcja - dwa różne cele, dwa komunikaty
  • Czy warto kreować zindywidualizowane oferty. Wady i zalety oferty szytej na miarę
  • Rola czynników obiektywnych w tworzeniu oferty marketingowej (położenie, technologia, jakość, renoma firmy)
12:50

Lunch

Etapy tworzenia kampanii na trudnym rynku i do wymagającego klienta

13:50

Nieruchomości: promocja - marketing-sprzedaż. Jak dobierać skuteczne narzędzia w planowaniu kampanii 360

Katarzyna Pietrzak, Senior Marketing Manager, Nexity Polska

  • Skuteczne zasady wyróżniania i pozycjonowania oferty nieruchomości
  • Jak zachęcić klienta bez presji sprzedaży - jaka jest alternatywa dla targów nieruchomości
  • Identyfikacja graficzna OOH - jak dostosować działania reklamy zewnętrznej do prawa
14:50

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Dzień II
Wtorek
20 czerwca 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa.

09:30

Użyteczna strona-wirtualne narzędzie w dotarciu do realnego nabywcy mieszkania

Tomasz Starzyński, Prezes zarządu, Managing Partner, Up&More , Karolina Bronszewska, Manager ds. Marketing, Ronson Development

  • Strona, która sprzedaje. Jak zaprojektować zupełnie nowy serwis www by wygenerować wyższe konwersje
  • Jak personalizować przestrzeń strony (pop-upy, mailingi inne działania)
  • Co nam daje i jak spiąć z innymi działaniami dynamiczny remarketing
  • Planowanie i optymalizacja mediów online – jak dobrać najważniejsze wskaźniki? jak trafić do najbardziej wartościowych odbiorców?
10:30

Pomiar efektywności działań w marketingu nieruchomości - jakimi narzędziami mierzyć to co jest ważne

Maciej Górka, Ekspert ds. nieruchomości i PR Managere, Domiporta.pl

  • Czym jest Inbound Marketing
    • Różnice pomiędzy tradycyjnym marketingiem, a „przychodzącym”
    • Efekt ROPO w nieruchomościach
    • Moje komunikaty marketingowe nikogo nie obchodzą, a powinny
       
  • Inbound Marketing w praktyce
    • Centrum marketingowych spotkań - moja www
    • SEM marketing
    • E-mail marketing
    • Content marketing
    • Benchmarki strategii
       
  • DIY - praktyczne narzędzia
    • Analityka działań
    • Automatyzacja procesu
    • Koszty przykładowych kampanii
11:30

Przerwa na kawę

Marketing jako wsparcie sprzedaży i obsługi klienta

11:50

Co developer zaplanował, co wykonawca zbudował, co marketer opowiedział. A co sprzedawca przekazał klientowi

Elżbieta Brodowska, Sales & Marketing Manager Matexi Polska

  • Wiedzowo i pro-sprzedażowo: jak marketingowo wspierać profesjonalną obsługę klienta w branży nieruchomości
  • Promocja w miejscu sprzedaży a marketing. Istota i komponenty komunikacji oferty mieszkaniowej
  • Wartość dodana do nieruchomości - jak budować kompleksową ofertę
  • Jak testować działania promocyjne w branży nieruchomości, by nie stracić pieniędzy i czasu na nieudaną  kampanię
  • Pomysły na interaktywne i mobile wsparcie sprzedaży nowej inwestycji
12:40

Lunch

13:40

Jak marketingowo zyskać na zaangażowaniu klienta, którego obsłużymy (prawdopodobnie) tylko raz

Teresa Witkowska, Dyrektor Sprzedaży, Red Real Estate Development

  • Korzyści i ryzyka w podejściu klientocentrycznym
  • Jak komunikować o ofercie nieruchomości, jako wartości a nie tylko zaspokajaniu potrzeby „dachu nad głową”
  • Rola emocji w procesie zakupu mieszkania - jak wykorzystać ten czynnik-praktyczne sytuacje i działania
  • Zdobyć i utrzymać klienta. Stworzenie potrzeby vs decyzje biznesowe
  • Sprzedaj dom, skasuj prowizję, zapomnij. Dlaczego tak łatwo oddala się kolejny lead
  • Marketing szeptany w branży nieruchomości czyni cuda, czyli jak niewielkim kosztem przemienić klienta w ambasadora naszego brandu

Trafny przekaz i celna treść kampanii dla produktów mieszkaniowych

14:30

Storytelling i marketing treści w sieci - jak zaplanować i monitorować działania contentowe

Adam Polanowski, Prezes Zarządu, Grupa Polanowscy Nieruchomości

  • Treści handlowe i sprzedażowe: czy lepiej powierzyć je PRowcom czy zlecić agencji
  • Jak wykorzystać nowe, zautomatyzowane narzędzia dotarcia z komunikacją o nieruchomościach
  • Jak spójnie komunikować oferty w różnych kanałach komunikacji
  • Deweloper-agencja: jak wspólnie ustalać i prowadzić jednolitą komunikację  dot. ofert
15:20

Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział.