Szkolenia wewnętrzne
Archiwum
Rekomendacje
Sale do wynajęcia
Kariera
Kontakt
Szkolenia wewnętrzne
Archiwum
Rekomendacje
Sale do wynajęcia
Kariera
Kontakt
PRENUMERATA
E-WYDANIE
KONFERENCJE
MARKETING NIERUCHOMOŚCI
Targetowanie • Kanały dotarcia • Dobór narzędzi
Data rozpoczęcia:
19.06.2017
Data zakończenia:
20.06.2017
Opis
Program
Prelegenci
Mapa
Kontakt
Partnerzy
Opis
Program
Dzień I
Poniedziałek
19 czerwca 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa
Marketing nieruchomości w strategii developera
09:30
Budowanie rozpoznawalnej marki własnej developera. Główne klucze do brandingu
case study Murapol
Jarosław Matusiak, Prezes WHIZZ S.A.
Jak zapracować na uwagę, uznanie i lojalność klientów na wysoce konkurencyjnym rynku
Najważniejsze elementy komunikacyjne, behawioralne i wizualne rynkowej oferty developera
W jakiej kolejności pracować nad wartościami dla brandu, klientów, pracowników
Ile kosztuje to, jak postrzegana jest nasza marka?
10:30
Big Data w służbie marketingu
Mikołaj Soszyński, CEO, Creative Answer
Mobile – nikt nie wie tyle co Twój telefon, czyli agregacja danych z 200 tys. aplikacji
Personalizowana komunikacja – wiesz czego szukam i czego chcę, zatem pokaż mi to
Mikrotesty – czyli jak odnaleźć święty Graal dzięki statystyce
eDoradca – Klient krzyczy tylko Ty go nie słyszysz ? Czyli nasłuchiwanie co Klienci piszą w sieci
11:30
Przerwa na kawę
11:50
Jak budować komunikację na rynku premium
Wojciech Pronobis, Country Director Poland, EcoReadyHouse PROCYON
Nieruchomości klasy premium-metody na unikatowość i niepowtarzalność oferty. Jak skutecznie pomóc klientowi w awansie do elitarnego grona posiadaczy
Jak sprawić by klient powracał. Komunikacja budująca lojalność
Inwestycja vs konsumpcja - dwa różne cele, dwa komunikaty
Czy warto kreować zindywidualizowane oferty. Wady i zalety oferty szytej na miarę
Rola czynników obiektywnych w tworzeniu oferty marketingowej (położenie, technologia, jakość, renoma firmy)
12:50
Lunch
Etapy tworzenia kampanii na trudnym rynku i do wymagającego klienta
13:50
Nieruchomości: promocja - marketing-sprzedaż. Jak dobierać skuteczne narzędzia w planowaniu kampanii 360
Katarzyna Pietrzak, Senior Marketing Manager, Nexity Polska
Skuteczne zasady wyróżniania i pozycjonowania oferty nieruchomości
Jak zachęcić klienta bez presji sprzedaży - jaka jest alternatywa dla targów nieruchomości
Identyfikacja graficzna OOH - jak dostosować działania reklamy zewnętrznej do prawa
14:50
Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II
Wtorek
20 czerwca 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa.
09:30
Użyteczna strona-wirtualne narzędzie w dotarciu do realnego nabywcy mieszkania
Tomasz Starzyński, Prezes zarządu, Managing Partner, Up&More , Karolina Bronszewska, Manager ds. Marketing, Ronson Development
Strona, która sprzedaje. Jak zaprojektować zupełnie nowy serwis www by wygenerować wyższe konwersje
Jak personalizować przestrzeń strony (pop-upy, mailingi inne działania)
Co nam daje i jak spiąć z innymi działaniami dynamiczny remarketing
Planowanie i optymalizacja mediów online – jak dobrać najważniejsze wskaźniki? jak trafić do najbardziej wartościowych odbiorców?
10:30
Pomiar efektywności działań w marketingu nieruchomości - jakimi narzędziami mierzyć to co jest ważne
Maciej Górka, Ekspert ds. nieruchomości i PR Managere, Domiporta.pl
Czym jest Inbound Marketing
Różnice pomiędzy tradycyjnym marketingiem, a „przychodzącym”
Efekt ROPO w nieruchomościach
Moje komunikaty marketingowe nikogo nie obchodzą, a powinny
Inbound Marketing w praktyce
Centrum marketingowych spotkań - moja www
SEM marketing
E-mail marketing
Content marketing
Benchmarki strategii
DIY - praktyczne narzędzia
Analityka działań
Automatyzacja procesu
Koszty przykładowych kampanii
11:30
Przerwa na kawę
Marketing jako wsparcie sprzedaży i obsługi klienta
11:50
Co developer zaplanował, co wykonawca zbudował, co marketer opowiedział. A co sprzedawca przekazał klientowi
Elżbieta Brodowska, Sales & Marketing Manager Matexi Polska
Wiedzowo i pro-sprzedażowo: jak marketingowo wspierać profesjonalną obsługę klienta w branży nieruchomości
Promocja w miejscu sprzedaży a marketing. Istota i komponenty komunikacji oferty mieszkaniowej
Wartość dodana do nieruchomości - jak budować kompleksową ofertę
Jak testować działania promocyjne w branży nieruchomości, by nie stracić pieniędzy i czasu na nieudaną kampanię
Pomysły na interaktywne i mobile wsparcie sprzedaży nowej inwestycji
12:40
Lunch
13:40
Jak marketingowo zyskać na zaangażowaniu klienta, którego obsłużymy (prawdopodobnie) tylko raz
Teresa Witkowska, Dyrektor Sprzedaży, Red Real Estate Development
Korzyści i ryzyka w podejściu klientocentrycznym
Jak komunikować o ofercie nieruchomości, jako wartości a nie tylko zaspokajaniu potrzeby „dachu nad głową”
Rola emocji w procesie zakupu mieszkania - jak wykorzystać ten czynnik-praktyczne sytuacje i działania
Zdobyć i utrzymać klienta. Stworzenie potrzeby vs decyzje biznesowe
Sprzedaj dom, skasuj prowizję, zapomnij. Dlaczego tak łatwo oddala się kolejny lead
Marketing szeptany w branży nieruchomości czyni cuda, czyli jak niewielkim kosztem przemienić klienta w ambasadora naszego brandu
Trafny przekaz i celna treść kampanii dla produktów mieszkaniowych
14:30
Storytelling i marketing treści w sieci - jak zaplanować i monitorować działania contentowe
Adam Polanowski, Prezes Zarządu, Grupa Polanowscy Nieruchomości
Treści handlowe i sprzedażowe: czy lepiej powierzyć je PRowcom czy zlecić agencji
Jak wykorzystać nowe, zautomatyzowane narzędzia dotarcia z komunikacją o nieruchomościach
Jak spójnie komunikować oferty w różnych kanałach komunikacji
Deweloper-agencja: jak wspólnie ustalać i prowadzić jednolitą komunikację dot. ofert
15:20
Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział.
Pobierz broszurę
Udostępnij
Bądź na bieżąco!
Otrzymuj powiadomienia o najnowszych szkoleniach i konferencjach „Rzeczpospolitej”.
Zapisz się
Prelegenci
Mapa
Kontakt
Partnerzy