MARKETING NIERUCHOMOŚCI

Targetowanie • Kanały dotarcia • Dobór narzędzi

Data rozpoczęcia:
19.06.2017
Data zakończenia:
20.06.2017

Opis

Rynek nieruchomości w Polsce od kilku lat przeżywa rozkwit.
W 2016 sprzedano o 20% więcej mieszkań niż w rekordowym dotychczas 2015 roku.
Oznacza to, że popyt na polskim rynku jest na bardzo wysokim poziomie, a zatem każdy klient jest wyjątkowo cenny. Deweloperzy mają więc o co walczyć. Dlatego podjęcie skutecznych działań marketingowych jest niezwykle ważne, jeżeli chce się osiągnąć sukces.

Jeśli:

  • Planujesz wybrać odpowiednią metodę na wypromowanie oferty na konkurencyjnym rynku
  • Poszukujesz skutecznych narzędzi i celnych kanałów dotarcia w komunikacji 360
  • Chcesz sterować połączonymi siłami PR-u i reklamy, by stworzyć wokół oferty aurę wyjątkowości
  • Zastanawiasz się czym zaskoczyć klienta przesyconego reklamą
  • Wahasz się, czy warto inwestować w innowacyjne formy reklamy, aplikacje mobilne, video, VR
  • Nie wiesz, którą metodą mierzyć skuteczność swoich kampanii
  • Pracujesz nad strategią wizerunku swojego BRANDU-jako ważnego gracza na rynku nieruchomości

Nasz warsztat będzie doskonałą wskazówką, jakie narzędzia komunikacji marketingowej wybrać, by osiągnąć dwa cele: wzrost sprzedaży i ugruntowanie pozycji marki na rynku.

Wiedza poparta analizą KONKRETNYCH RYNKOWYCH ROZWIĄZAŃ.
JEDENASTU praktyków-ekspertów z wiodących firm wskaże jak je dopasować do własnych strategii, skutecznie wdrażać i efektywnie eksploatować.

Na wydarzenie zaprasza

Bartosz Kaczmarczyk