SMART SHOPPER MARKETING

Metody planowania skutecznych kampanii

Data rozpoczęcia:
28.11.2017
Data zakończenia:
29.11.2017

Prelegenci

Marcin Gieracz

CEO&Dyrektor Strategiczny w Rubikom Strategic Thinking

Mentor, trener i doradca specjalizujący się w identyfikowaniu źródeł wzrostu w przedsiębiorstwach. Obecnie praktykujący i wdrażający strategie marketingowe oparte o sprzedaż wielokanałową, cyfrową transformację oraz digitalizację rynkową. Strateg&Coach w Kuźni Strategów - autorski projekt wzmacniania kompetencji strategicznych kadry menedżerskiej. Autor kompleksowych strategii rynkowych dla wielu spółek notowanych na GPW i tych z sektora MSP. Swoim 15-letnim doświadczeniem i wiedzą praktyczną dzieli się na seminariach, kongresach oraz specjalistycznych warsztatach z zakresu zarządzania strategicznego. Wykładowca studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku "Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorach mody".Autor e-booka "Ogarnąć Kosmos - o marketingu i strategii cz. 1 i 2" oraz e-booka "Filozofia Stratega Biznesu”. Prywatnie pasjonat MTB oraz organizator wypraw wysokogórskich w Alpach oraz Dolomitach www.activeguide.eu. Nauczyciel i Trener koreańskiej odmiany jogi i sztuki relaksacji "SUNDAO"

Michał Groniewski

Managing Director Faktoria Win & Piwne Terytoria, Grupa EUROCASH

Dagmara Habiera

Konsultant Retail i Visual Merchandisingu, VM Studio

Twierdzi, że Visual Merchandisingu jest jedna stała - zmiana. Bez dobrze opracowanej strategii ekspozycji nie można oczekiwać dobrych wyników sprzedaży. Dla konsumentów atrakcyjny obraz jest ważny i to często on wpływa na ostateczne decyzje zakupwe klientów. To stawia wiele wyzwań przed branżą retail. Od 20 lat pracuje w obszarze Visual Merchandisingu. Pracowała przy tworzeniu nowego wizerunku punktów sprzedaży marek np. Atlantic, mBank, Stara Mydlarnia. Prowadziła projekty związane z liftingiem sieci sklepów. Opracowywała standardy ekspozycyjne dla polskich i międzynarodowych firm. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. Realizowała projekty szkoleniowe, doradcze dla Tchibo, Springfield, KappAhl, Mago S.A., Recman, Go Sport, Hard Rock Cafe, Pan Tu nie stał, Stara Mydlarnia, Real line, DTZ, Bioderma, Galeria Katowicka, mBank, Doktor Zdrowie SA, King Cross, Amoaena, Jubitom, Stara Papiernia, Terpiłowski. Cyklicznie prowadzi wykłady na Targach: Kieleckie Targi Zabawek, KIDO, Salonie Bielizny w Łodzi, Retail Expo, Forum VM. Publikuje artykuły na temat w magazynach branżowych VM w :Galerie Handlowe, Branża dziecięca, Modna Bielizna.

Agnieszka Kowalewska

Shopping Center Research Manager, IQS

Absolwentka warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Prawie 20 lat doświadczenia w badaniach rynku, m.in. w IQS i GfK Polonia. Jako Project Manager odpowiedzialna za całość procesu badawczego – od zaprojektowania badania, przygotowanie narzędzi, nadzorowanie realizacji i analiz, do końcowego przygotowania raportu z wynikami a także przeprowadzenie prezentacji i wnioskowanie. Specjalizuje się w badaniach dotyczących potrzeb, motywacji i zachowań zakupowych

Marcin Opaliński

Marketing E-commerce Manager, Redcoon.pl (MediaMarkt Saturn Group)

Koordynuje szereg działań marketingowych wykorzystując dostępne darmowe i płatne narzędzia, zarówno w zakresie optymalizacji witryny dla wyszukiwarek, działań mailingowych, programów partnerskich jak również zarządzania kampaniami reklam Adwords. Na bieżąco podejmuje działania mające na celu poznanie potrzeb klientów i odpowiednie dostosowanie strategii sprzedażowej. Jestem osobą mającą zapał, lubiącą wprowadzać w życie innowacje, testować, analizować i negocjować. Ważną dla mnie cechą jest czas reakcji, ponieważ Internet to szybkie medium - tu wszystko zmienia się szybciej.

Tomasz Starzyński

Prezes zarządu, Managing Partner, Up&More

Odpowiada za rozwój agencji oraz koordynuje pracę działów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktów i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację kampanii.
Z marketingiem efektywnościowym związany jest od 2005 roku. Doświadczenie zdobywał w m.in. w Global Internet Management czy iProspect. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, e-commerce, marketingu i reklamy internetowej, a także certyfikowanym specjalistą Google Analytics i Google Adwords. Od 2014 roku prowadzi zajęcia Reklama Online na kierunku Logistyka Mediów na Uniwersytecie Warszawskim.

Robert Sosnowski

Managing Director, Biuro Podróży Reklamy

Właściciel i dyrektor zarządzający z kompetencjami strategicznymi i kreatywnymi w agencji digital Biuro Podróży Reklamy, która od 2003 roku pracowała dla ponad 150 marek i ma na koncie 2 tytuły agencji roku w Polsce (Epica 2014 i Impactor 2015) oraz 31 nagród i wyróżnień branżowych. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

Wojtek Walczak

Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot

W marketingu i doradztwie strategicznym od 2002 roku. Pracował dla takich Klientów jak: Hortex, Aviva, Vision Express, Winiary czy ETX Capital. W Melting Pot zajmuje się brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategią komunikacji. Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie czyta, gotuje, biega, robi zakupy, gra w piłkę i uczy grać w piłkę swojego syna.

Piotr Zawadowski

Specjalista ds. Marketingu, Ronson Development

Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie komunikacji marki w obszarze online i offline. Specjalizuje się w projektach z segmentu popularnego. Dbał o komunikację marketingową 18 projektów mieszkaniowych w różnych miastach Polski. Z branżą nieruchomości związany jest od 2006 roku. Jest absolwentem wydziału Administracji na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu i Reklamy na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.