SMART SHOPPER MARKETING

Metody planowania skutecznych kampanii

Data rozpoczęcia:
28.11.2017
Data zakończenia:
29.11.2017

Opis

Wraz ze wzrostem poziomu konsumpcji rośnie w siłę zjawisko smart shoppingu - sprytnego i racjonalnego robienia zakupów.
Smart shopper, czyli konsument stosujący zasadą smart shoppingu, poświęca dzisiaj maksimum uwagi na porównywanie ofert sklepów pod względem ceny i jakości towarów.

Dodatkowo, rewolucja digitalowa objęła swoim zasięgiem także zachowanie KONSUMENTA zmieniając jego postawy, ścieżki zakupowe oraz miejsca dokonywania zakupów.

Niezmienne pozostaje jedno – w smart shopper marketingu kluczem do wzrostu sprzedaży  jest poznanie i zrozumienie procesu podejmowania decyzji zakupowych.

W programie m.in.
1. Jak opracować przejrzyste mapy podróży smart shoppera
2.  Jak zarządzać doświadczeniem klientów w codziennej praktyce sklepowej
3. Jak dodatkowo wzmacniać przekonanie klienta o wartości produktu
4. Digital dzisiaj: rządzi półką, wspiera sprzedaż, komunikuje
5. Smart shopping jako część smart livingu
6. Rola insightów shopperowych w strategii handlowej
7. Visiual Merchandisig który sprzedaje

Na wydarzenie zaprasza

Bartosz Kaczmarczyk