Wraz ze wzrostem poziomu konsumpcji rośnie w siłę zjawisko smart shoppingu - sprytnego i racjonalnego robienia zakupów.
Smart shopper, czyli konsument stosujący zasadą smart shoppingu, poświęca dzisiaj maksimum uwagi na porównywanie ofert sklepów pod względem ceny i jakości towarów.
Dodatkowo, rewolucja digitalowa objęła swoim zasięgiem także zachowanie KONSUMENTA zmieniając jego postawy, ścieżki zakupowe oraz miejsca dokonywania zakupów.
Niezmienne pozostaje jedno – w smart shopper marketingu kluczem do wzrostu sprzedaży jest poznanie i zrozumienie procesu podejmowania decyzji zakupowych.
W programie m.in.
1. Jak opracować przejrzyste mapy podróży smart shoppera
2. Jak zarządzać doświadczeniem klientów w codziennej praktyce sklepowej
3. Jak dodatkowo wzmacniać przekonanie klienta o wartości produktu
4. Digital dzisiaj: rządzi półką, wspiera sprzedaż, komunikuje
5. Smart shopping jako część smart livingu
6. Rola insightów shopperowych w strategii handlowej
7. Visiual Merchandisig który sprzedaje