W strategii marketingowej firmy za mało czasu poświęcają na dobre zrozumienie ścieżki zakupowej, oczekiwań i motywacji zakupowych swoich klientów. Komunikacja generuje ruch i zainteresowanie marką czy produktem, ale nie rzadko w ogóle nie prowadzi do intencji zakupu. Zapraszam na warsztat, którego celem jest dowiedzenie się PO CO w ogóle analizować preferencje i cechy nabywcze shopperów oraz JAK TO ROBIĆ samemu, bo wcale nie jest nam potrzebna do tego zawsze agencja zewnętrza oraz JAKICH EFEKTÓW można się spodziewać - zaręczam, że konkretnych i mierzalnych.
Prelegent:
Marcin Gieracz, Właściciel Rubikom Strategic Thinking oraz Kuźnia Strategów
Strateg&Coach i trener biznesu z 20 letnim doświadczeniem. Obecnie wspiera firmy w zakresie digitalizacji oraz transformacji cyfrowej w obszarach sprzedaży wielokanałowej
Współczesny kupujący niezależnie od wieku, płci, zarobków ma jedną cechę wspólną: MOTYWACJĘ, aby nabyć to, co jest mu potrzebne. Porozmawiajmy o tym, co zrobić, aby kupił nasz produkt, jak przewidzieć jego działania i tok myślenia, a także jak przełamać jego nawyki zakupowe.
Kiedy już coś więcej konkretnego wiemy o naszych nabywcach warto umiejętnie przecedzić i zagregować te dane - będzie o tym, jak wyciągać wnioski, a na ich postawie redefiniować taktykę w komunikacji czy w ogóle dostosowywać parametry produktu i kreację w komunikacji, itp.
Na podsumowanie o tym, że to dopiero początek poważnych zmian, jakie czekają nas w dobie digitalizacji oraz transformacji cyfrowej.
Wiedza, a następnie zamiar wdrożenia nowych rozwiązań to dopiero początek. Przedstawię i omówię jak skutecznie wdrażać nowe rozwiązania i przekonywać swoich współpracowników (inne działy w firmie) czy partnerów (podmioty współpracujące) do wspólnej wizji zmian.