PR & MARKETING DAYS

NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH

Data rozpoczęcia:
29.11.2018
Data zakończenia:
30.11.2018

Prelegenci

Kamil Bolek

dyrektor marketingu, LifeTube

Dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Magdalena Brzezińska

Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec

Z branżą public relations związana od blisko 20 lat. Obecnie w Zespole Zarządzającym Grupy Żywiec odpowiada za budowanie reputacji firmy, relacje z interesariuszami, komunikację korporacyjną, public affairs i zrównoważony rozwój. Pełni również funkcję Wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Browary Polskie.
Przed dołączeniem do Grupy Żywiec przez kilka lat kierowała zespołem specjalizującym się w komunikacji korporacyjnej, CSR i employer branding w jednej z największych agencji PR - Havas PR Warsaw. Autorka wielu strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej dla firm z sektora FMCG, finansowego, transportowego, motoryzacyjnego i energetycznego. Stworzone przez nią programy były kilkukrotnie nagradzane w konkursie Złote Spinacze, Power of Content Marketing, Global Corporate Affairs Awards Grupy HEINEKEN. Prowadziła również szkolenia z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. we współpracy z Institute for International Research oraz Francuską Izbą Przemysłowo-Handlową a także z relacji publicznych w ramach International Public Affairs Academy. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Zofia Bugajna-Kasdepke

członkini zarządu ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSLGROUP

Ekspertka z 15-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej i mediach. Jej prognozy i rekomendacje dla rynku Europy Środkowo-Wschodniej cenią największe światowe marki. Jest prelegentem na wielu polskich i zagranicznych konferencjach, jurorem konkursów branżowych między innymi Golden Drum w Słowenii, Cristal Festival we Francji, Pravda Festival na Ukrainie, Mi:t&Links. Baltic Communication Awards na Łotwie. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie SWPS. Zdobyła kilkadziesiąt polskich i międzynarodowych nagród i wyróżnień, między innymi SABRE Award, European Excellence Award, IPRA Golden World Award, Golden Drum, Złote Spinacze, Kampania Społeczna Roku. Creative for Good by the World Economic Forum’s Global Agenda Council. Doradzała lub tworzyła strategie komunikacji polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach, zarządzała projektami o milionowych budżetach. Współpracowała m.in. z największymi firmami z branży FMCG, takimi jak P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser i Nivea Beiersdorf. Do jej klientów należą między innymi Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi. Z obecną firmą związana jest od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu do Dyrektor Zarządzającej MSL. Członkini zarządu, od września 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

Paweł Bylicki

CEO, Public Dialog

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA). Posiada kilkunasto-letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards (2016) a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations). Od 2010 CEO w agencji Public Dialog, gdzie współtworzyły i zarządzał ponad 100 projektami
z zakresu PR. Doradzał Zarządom polskich oddziałów 5 firm z listy FORTUNE 500. Współtwórca pierwszego w Polsce badania na temat „Roli komunikacji korporacyjnej”, przeprowadzonego wśród największych polskich i międzynarodowych firm (250+), jak również „Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy”.
Nadzorowane projekty zdobywały liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercure Excellence Awards, POTY, Stevie Awards, SABRE i IPRA (finalists).

Sebastian Bykowski

Wiceprezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów SA oraz Prezes PSMM Monitoring & More (Spółki Grupy IMM). Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A.

Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations.
Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations oraz nagrodą SAPR im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR. Otrzymał nagrodę główną w konkursie „Innowacyjny Lider 2023”.

Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Mateusz Czech

Brand24

Zawodowo związany z Brand24. Autor bloga mateuszczech.pl, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu social media. Praktyk, który pracował w e-commerce, startupach technologicznych. Obecnie współpracuje z klientami z różnego segmentu wspierając ich działania marketingowe. Od ponad 5 miesięcy rozwija kanał komunikacji z wykorzystaniem chatbota – Prasówkę zSieci, która dostarcza codzienne wiadomości z zakresu marketingu. Tworzy cykl o chatbotach dla Marketer+. Prywatnie zagorzały fan marki Apple.

Jakub Jóźwicki

influencers relationship manager, Leo Burnett Group

„Dziennikarz, bloger, ekspert w dziedzinie komunikacji i content marketingu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w Public Relations i budowaniu komunikacji internetowej dla marek z segmentu fashion & beauty oraz dla firm budujących komunikację w obszarach lifestyle. Przez wiele lat pracownik czołowych wydawnictw w Polsce, gdzie odpowiadał za działania redakcyjne i komunikację marketingową. Ekspert ds. content marketingu i relacji z influencerami w tytułach wydawnictwa Burda oraz serwisów internetowych wchodzących w skład grupy Infor. Twórca i redaktor jednego z najpopularniejszych blogów o warszawie - WaszaWawa.pl. Absolwent nauk politycznych w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu oraz Wyższej Szkoły Oficerskiej w Dęblinie.”

Tomasz Kaczyński

partner w praktyce Life Sciences w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka

Tomasz specjalizuje się w zakresie prawa farmaceutycznego - od rejestracji produktów, przez kwestie refundacyjne, zagadnienia wytwarzania i dystrybucji, po prawo reklamy i regulacje badań klinicznych - w szczególności koncentruje się na tworzeniu struktur dystrybucyjnych na rynku farmaceutycznym. Świadczy doradztwo ponad 40 przedsiębiorcom funkcjonującym na rynku farmaceutycznym oraz kosmetycznym, w tym producentom, dystrybutorom i sieciom aptek. Doradza w zakresie przeciwdziałania porozumieniom antykonkurencyjnym i nadużywaniu pozycji dominującej, prawa ochrony konsumentów, a także zwalczania nieuczciwej konkurencji, zarówno na etapie przedsądowym, jak i sądowym. Specjalizuje się w prawie żywnościowym, w szczególności regulacji dotyczących FSMP oraz suplementów diety. Jego doświadczenie obejmuje również doradztwo z zakresu regulacji rynku paszowego oraz żywności genetycznie modyfikowanej, a także udział w postępowaniach kontrolnych na rynku rolno-spożywczym. Przed dołączeniem do DZP zajmował się zagadnieniami ochrony zdrowia publicznego w organach administracji terytorialnej, gdzie odpowiadał m.in. za restrukturyzację publicznych zakładów opieki zdrowotnej na terenie Województwa Mazowieckiego

Jacek Kotarbiński

ekspert w zakresie marketingu

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista "Forbes Polska", członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book "Sztuka marketingu" stał się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes", podobnie jak "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com

Anna Miotk

dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Paweł Merecz

Dyrektor Kreatywny Agencji Reklamowej Publicis

Od niemal 20 lat związany z agencją reklamową Publicis, najpierw jako junior copywriter, później copywriter pełną gębą i szeroko otwartymi oczami, gdy obserwował, jak jego pomysły dla Coca-Coli, British Airways, HP, Renault, TP S.A. czy Winiar nie dość, że w ogóle powstały, to jeszcze znajdują uznanie wśród kolegów z branży (nagrody i wyróżnienia KTR x 5, Effie x 6, Golden Drum x 3). Na krótko wpadł do Ogilvy & Mather (m.in. Canal+, Cyfra+, Ford, Millennium, Bank BZ WBK, Biedronka, Greenpeace), ale wrócił do macierzy i od 2012 roku szefuje Działowi Kreacji Publicis. Seryjny ojciec. Daleki znajomy żony Chucka Norrisa. Ulubione seriale w tym sezonie: „Homecoming”, „Better Call Saul” i „Narcos Mexico”.

Paweł Modzelewski

head of Strategy, 24/7 Communication

Kieruje działem Strategy & Creative, którego celem jest dostarczanie skutecznych rozwiązań komunikacyjnych. Odpowiada za tworzenie strategii dla obecnych klientów oraz przy procesach nowobiznesowych. Wspiera zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Ma za sobą 9 lat doświadczenia przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych – głównie opartych o kanały cyfrowe. Współtworzył strategie dla takich marek jak: Wedel, McDonald’s, Orange, Coca-Cola, Milka, T-Mobile, Samsung, Crunchips. Wiele z nich nagrodzonych zostało w konkursach branżowych. Autor licznych publikacji na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz roli public relations w strategii firm. Prywatnie mąż, ojciec, czytelnik i podróżnik. Entuzjasta dziwnej muzyki, snowboardu, deskorolki oraz jazdy po lesie na rowerze (przy dźwiękach dziwnej muzyki).

Szymon Słowik

inbound marketer/Management, TAKAOTO

Marketer specjalizujący się w dziedzinie optymalizacji i pozycjonowania stron w Google. Bloger piszący na takaoto.pro, szymonslowik.pl, a także autor publikacji w wiodących tytułach branżowych. Współautor książki „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego. Wykładowca dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie. Trener, prelegent, konsultant. Współzałożyciel butikowej agencji Takaoto specjalizującej się w tematyce audytów SEO i UX oraz pozycjonowania serwisów internetowych.

Michał Szułdrzyński

zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

Michał Szułdrzyński, dziennikarz i publicysta. Absolwent filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Leadership Academy of Poland. I zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita”, szef weekendowego magazynu „Plus Minus”. W „Rzeczpospolitej” pracuje od 2008 roku, najpierw jako zastępca, a potem szef działu krajowego. W latach 2006-08 był redaktorem naczelnym „Nowego Państwa”. Wcześniej Był w gronie założycieli kwartalnika Klubu Jagiellońskiego „Pressje”. Zdobywca nagrody Grand Press 2016 w kategorii publicystyka. W 2016 nominowany również do nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego, oraz do nagrody Kisiela. W 2019 nominowany do nagrody Dobry Dziennikarz. Ojciec pięciu córek.