PR & MARKETING DAYS

NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH

Data rozpoczęcia:
29.11.2018
Data zakończenia:
30.11.2018

Program

Dzień I
Czwartek
29 listopada 2018
08:30

Rejestracja uczestników, powitanie kawą i herbatą

09:00

Radykalna redefinicja mediów oraz jej wpływ na budowanie relacji MEDIA - PR

Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

  • Jak rewolucja technologiczna wpływa na pracę mediów?
  • Jak zmienia się dziś praca dziennikarza?
  • Jak zmieniają się oczekiwania dziennikarzy od PR?
09:30

PRZYSZŁOŚĆ KREATYWNOŚCI i dlaczego nie jest nią AI (do 2029 roku)

Paweł Merecz, Dyrektor Kreatywny Agencji Reklamowej Publicis

10:30

Przerwa na kawę i herbatę

10:45

Jakie są dzisiaj różnice między PR’em a marketingiem? I dlaczego digitalizacja nie ułatwia znalezienia odpowiedzi na to pytanie

Paweł Modzelewski, head of Strategy, 24/7 Communication

  • Co to jest nowy PR. I czemu „nowym” określamy coś, co trwa dekadę?
  • Jak PR może wyróżnić się od marketingu i czemu jest to bardzo istotne, żeby dostrzec te elementy (wiarygodność, long term vs szybkie efekty, zarządzanie reputacją vs bezpośredni wpływ)?
  • Jakie są cechy wspólne PR z marketingiem i jak te dwie kwestie się uzupełniają?
  • Jak możemy zwiększyć efektywność działań PR wykorzystując wiele obecnych narzędzi (video, precyzyjniejsza mierzalność, nowa konsumpcja mediów, szybkość informacji)?
11:30

Komunikacja w erze algorytmów

Zofia Bugajna-Kasdepke, członkini zarządu ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSLGROUP

  • Jak przygotować się do zmian i zostać liderem innowacji?
  • Które rozwiązania AI można wdrożyć już teraz?
  • Czy jesteśmy gotowi na rzecznika prasowego AI?
  • Jakie nowe wyzwania przyniesie algorytmizacja działań PR?
12:30

Przerwa na lunch

13:15

Dynamiczny monitoring jako narzędzie antykryzysowe

Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów SA oraz Prezes PSMM Monitoring & More (Spółki Grupy IMM). Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A.

Jak monitorować media i media społecznościowe by przeciwdziałać kryzysom i reagować na czas?

14:00

Bot influencerzy w kulturze obrazkowej czyli Instagramowicze a efektywność kampanii

Jakub Jóźwicki, influencers relationship manager, Leo Burnett Group

  • Na co zwracać uwagę przy wyborze influencera?
  • Jak rozpoznać fałszywych "wpływowy" oraz jakich "sztuczek" używają instagramowicze by zyskać miano popularnych?
  • O potencjale kultury obrazkowej w ujęciu marketingowym i o zagrożeniach wynikających przy angażowaniu fake influencerów
14:45

Przerwa na kawę i herbatę

15:00

Komunikacja w social media przy udziale botów. Czy powinniśmy się bać?

Mateusz Czech, Brand24

15:45

Wizerunek ekspercki w pozycjonowaniu stron internetowych. Jak sprawić, aby poziom ruchu z Google był adekwatny do autorytetu w Twojej dziedzinie

Szymon Słowik, inbound marketer/Management, TAKAOTO

  • Tradycyjne elementy optymalizacji i pozycjonowania
  • Nowe czynniki w SEO i spekulacje związane z przyszłością algorytmów
  • Jak Google w praktyce mierzy „eksperckość”
  • Jak przekonać Google, że jesteśmy ekspertami i zasługujemy na topowe pozycje
  • Jakie są tradycyjne elementy optymalizacji i pozycjonowania?
  • Jak może kształtować się przyszłość algorytmu Google?
16:30

Zakończenie I dnia wydarzenia

Dzień II
Piątek
30 listopada 2018
08:30

Rejestracja uczestników, powitanie kawą i herbatą

09:00

Hejtem w twarz, prawda w epoce postprawdy

Jacek Kotarbiński, ekspert w zakresie marketingu

  • Komu dziś wierzysz? Kto wpływa na Twoje opinie?
  • Czy żyjesz w świecie stereotypów?
  • Czy nasze postawy, wybory i obraz świata kształtowane są w oparciu o to, co przeczytamy w Internecie?
  • Ile w interncie jest prawdy, manipulacji, fałszu czy niewinnego wywierania wpływu?
  • Czy stajemy się tym co czytamy, co oglądamy, czego słuchamy?
10:00

Personal branding na LinkedIn. Jak robić to dobrze?

Jacek Kotarbiński, ekspert w zakresie marketingu

  • Proces budowania marki osobistej w tym medium za pomocą narzędzi natywnych serwisu.
  • Jak ściągać uwagę użytkowników i prowadzić dyskusję?
10:45

Przerwa na kawę i herbatę

11:00

Jak szukać nowych przestrzeni i form wyrazu przy (pozornie) ograniczonych możliwościach prawnych?

Tomasz Kaczyński, partner w praktyce Life Sciences w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka

  • Kiedy kancelaria prawna może stać się sprzymierzeńcem działu komunikacji?
12:00

PR jako strategiczna funkcja rozwoju biznesu na przykładzie działań Grupy Żywiec

Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec

12:45

Przerwa na lunch

13:15

Co jest wyzwaniem w kontekście marki korporacyjnej w erze natychmiastowej weryfikacji?

Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog

  • Dlaczego marki bez strategicznie zarządzanej komunikacji korporacyjnej nie nawiążą relacji ze wszystkimi interesariuszami?
  • Jak planować komunikację korporacyjną i jak układać strategię?
14:15

Tworząc portfolio produktów poznaj ich odbiorcę, czyli od Konsumenta Obojętnego do Podejmującego Decyzje

Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu

  • Trudności w pomiarze efektywności działań marketingowych i PR.
  • Czy możliwe są wspólnie mierniki efektywności?
15:00

Przerwa na kawę i herbatę

15:15

Fake Influencers

Kamil Bolek, dyrektor marketingu, LifeTube

  • Kiedy klient przepala swój budżet a kiedy dobrze inwestuje każdą złotówkę?
  • Na co zwracać uwagę przy wyborze influencera do współpracy?
16:00

Zakończenie wydarzenia