Radykalna redefinicja mediów oraz jej wpływ na budowanie relacji MEDIA - PR
Michał
Szułdrzyński,
zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
Jak rewolucja technologiczna wpływa na pracę mediów?
Jak zmienia się dziś praca dziennikarza?
Jak zmieniają się oczekiwania dziennikarzy od PR?
09:30
PRZYSZŁOŚĆ KREATYWNOŚCI i dlaczego nie jest nią AI (do 2029 roku)
Paweł
Merecz,
Dyrektor Kreatywny Agencji Reklamowej Publicis
10:30
Przerwa na kawę i herbatę
10:45
Jakie są dzisiaj różnice między PR’em a marketingiem? I dlaczego digitalizacja nie ułatwia znalezienia odpowiedzi na to pytanie
Paweł
Modzelewski,
head of Strategy, 24/7 Communication
Co to jest nowy PR. I czemu „nowym” określamy coś, co trwa dekadę?
Jak PR może wyróżnić się od marketingu i czemu jest to bardzo istotne, żeby dostrzec te elementy (wiarygodność, long term vs szybkie efekty, zarządzanie reputacją vs bezpośredni wpływ)?
Jakie są cechy wspólne PR z marketingiem i jak te dwie kwestie się uzupełniają?
Jak możemy zwiększyć efektywność działań PR wykorzystując wiele obecnych narzędzi (video, precyzyjniejsza mierzalność, nowa konsumpcja mediów, szybkość informacji)?
11:30
Komunikacja w erze algorytmów
Zofia
Bugajna-Kasdepke,
członkini zarządu ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSLGROUP
Jak przygotować się do zmian i zostać liderem innowacji?
Które rozwiązania AI można wdrożyć już teraz?
Czy jesteśmy gotowi na rzecznika prasowego AI?
Jakie nowe wyzwania przyniesie algorytmizacja działań PR?
12:30
Przerwa na lunch
13:15
Dynamiczny monitoring jako narzędzie antykryzysowe
Sebastian
Bykowski,
Wiceprezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów SA oraz Prezes PSMM Monitoring & More (Spółki Grupy IMM). Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A.
Jak monitorować media i media społecznościowe by przeciwdziałać kryzysom i reagować na czas?
14:00
Bot influencerzy w kulturze obrazkowej czyli Instagramowicze a efektywność kampanii
Jakub
Jóźwicki,
influencers relationship manager, Leo Burnett Group
Na co zwracać uwagę przy wyborze influencera?
Jak rozpoznać fałszywych "wpływowy" oraz jakich "sztuczek" używają instagramowicze by zyskać miano popularnych?
O potencjale kultury obrazkowej w ujęciu marketingowym i o zagrożeniach wynikających przy angażowaniu fake influencerów
14:45
Przerwa na kawę i herbatę
15:00
Komunikacja w social media przy udziale botów. Czy powinniśmy się bać?
Mateusz
Czech,
Brand24
15:45
Wizerunek ekspercki w pozycjonowaniu stron internetowych. Jak sprawić, aby poziom ruchu z Google był adekwatny do autorytetu w Twojej dziedzinie