Nowe trendy w zaawansowanej analityce biznesowej – jakie narzędzia i rozwiązania przyniosą największą wartość Twojej firmie?
Przemysław
Dobosz,
ITS & Digital Business Partner, Sanofi
Machine learning – jakie są kluczowe trendy w rozwoju sztucznej inteligencji w służbie biznesu
Rozwój narzędzi cloud i hybrydowych w analityce – jakie rozwiązania pozwalają zwiększyć wartość biznesu?
Internet of Things – jak wdrożenie elementów IoT w przedsiębiorstwie może wspierać procesy analityczne i poprawić jakość posiadanych danych?
Jak rozwój analityki w biznesie wpływa na strategię Data Management w organizacji
10:10
ENG Data Governance – how to structure Data Governance process for high performing organisation
Mark
Kukolus,
Business Intelligence Analyst, Generali – United Kingdom Branch
Performance culture & Data Governance as a core process for long term strategic & operational drivers
Multidimensional analytical models as Data Governance baseline framework
Importance of business rules in data governance - how to establish them and who should do it?
Data Governance execution automation – budget as is vs. to be
10:50
Przerwa networkingowa
BLOK SESJI RÓWNOLEGŁYCH – STWÓRZ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ UDZIAŁU!
11:20
Ilościowe metodologie powiedzą co, ale nie zawsze powiedzą dlaczego – jak zobaczyć w swoich danych więcej i prawidłowo je interpretować
CASE STUDY
Tomasz
Jamiński,
Data Science Senior Manager, OLX, Poznań
Data blindness – jak znaleźć złoty środek i wykorzystać posiadane dane do zwiększenia wartości biznesu
Jak uniknąć błędów wynikających z posiadania dużych ilości danych
Jak uniknąć zbędnego mnożenia danych i analiz
Praktyczne wskazówki dotyczące weryfikacji danych płynących z analiz
11:20
W jakich obszarach biznesowych machine learning może wspierać podejmowanie decyzji i pomóc zwiększyć efektywność procesów
CASE STUDY
Artur
Grządziel,
Big Data Solution Architect, Data Scientist, GE Digital
Dla kogo jest machine learning – kiedy warto zaintestować w rozwiązania automatyzacji procesów analitycznych?
Jakie działy mogą zyskać z wdrożenia narzędzi machine learning
Czego potrzebujesz, aby wdrożyć machine learning w swojej firmie?
12:00
Przerwa na zmianę sal
12:10
Demokratyzacja danych – jak narzędzia self-service zmieniają funkcjonowanie biznesu i wykorzystanie analityki
CASE STUDY
Waldemar
Kruk,
Business Solutions Advisor, AMS
,
Robert
Piętka,
Analityk Business Intelligence, AMS
Jak narzędzia self-service w analityce biznesowej zmieniają przebieg procesów w firmie?
Jakie narzędzia wybrać i jak je efektywnie wdrożyć, aby zapewnić szerokiej grupie pracowników możliwość samodzielnego przeprowadzania analiz i tworzenia raportów
Każdy ma swoją prawdę? Jakie ryzyka wynikają z wdrożenia narzędzi self-service?
12:10
Analityka w biznesie - jak zapewnić sprawną komunikację i realizację celów przez odpowiednie umocowanie w strukturze organizacji?
CASE STUDY
Michał
Plit,
Dyrektor Departamentu Analiz Strategicznych, Grupa LUX MED
,
Adam
Sienkiewicz,
Business Controller, Lux Med
Internal consulting – jako narzędzie realizacji wyniku
Gdzie w strukturze organizacji ulokować analityków, aby byli realnym wsparciem dla biznesu
DDD – Date driven decision – wyzwania dnia codziennego
Nowe role, nowe oczekiwania – jakie umiejętności miękkie muszą posiadać analitycy, aby efektywnie wspierać biznes w codziennej pracy
12:55
Lunch
13:55
Jak mieć doskonałe narzędzia analityczne i nie przepłacić? Czy narzędzia open source są dobre dla wszystkich?
CASE STUDY
Artur
Maliszewski,
Kierownik zespołu Business Intelligence, Currency One
ROI działów analitycznych – jak dzięki obniżeniu kosztów wdrożenia i utrzymania narzędzi analitycznych zwiększyć dochody z biznesu
Narzędzia open source vs płatne w działach analitycznych – jakie narzędzia wybrać zależnie od potrzeb zespołów analitycznych
Jak przyspieszyć utylizację narzędzi open source
Zaawansowana analityka w zasięgu ręki - na przykładzie R
13:55
Wzbogacanie danych organizacji na podstawie zewnętrznych baz i słowników referencyjnych
CASE STUDY
Przemysław
Pawlak,
Data Quality Manager, Metlife
Jakie dane możemy pozyskać z zewnątrz organizacji i w jaki sposób możemy uzyskać z nich użyteczną wartość biznesową
Jakość danych zewnętrznych - w jaki sposób zweryfikować wiarygodność, kompletność i aktualność pozyskiwanej informacji
Jak powinna wyglądać idealna współpraca z organami państwowymi i regulatorami w zakresie wymiany danych
14:35
Przerwa networkingowa
15:05
Data & Analytics Governance – jak opracować i wdrożyć strategię zarządzania danymi i analityką w organizacji
CASE STUDY
Marek
Wilczewski,
Dyrektor Biura Zarządzania Informacją, Grupa PZU
Role i zadania biznesu i działów analitycznych w zarządzaniu danymi organizacji
Jak przejść ze starego do nowego modelu zarządzania danymi
Jakie przeprowadzić transformację obecnego sytemu, aby wykorzystać w pełni potencjał posiadanych danych
15:05
Cloud BI – jakie korzyści może osiągnąć organizacja z wdrożenia analityki w Chmurze?
CASE STUDY
Dariusz
Flisiak,
Business Intelligence & Data Warehouse Director, Credit Suisse
Modele BI w Chmurze, wyzwania z integracją danych
Potencjał analityki i dojrzałość organizacji
Obecnie wykorzystywane narzędzia BI / analityczne
Architektura IT oraz architektura danych
Kompetencje
Bezpieczeństwo / aspekty prawne
15:45
Zakończenie pierwszego dnia Forum
Dzień II
Środa
25 października 2017
09:00
Rejestracja uczestników Forum i poranna kawa
09:30
ENG Steps to find suitable BI set-up and making it work in the reality: from implementation of the system towards creating a data driven culture
Mari
Hermanns,
Head of Business Intelligence, solarisBank
Definition of expectations for BI: defining the need for business intelligence in the organization
Decision on tools: simple steps to take to find the BI tool most suitable for the needs of the organization
Durability of BI: building a data-driven culture that maximises the return of investment of BI
10:10
Efektywna i efektowna komunikacja wyników analiz – jak przygotować prezentację aby była zrozumiała dla odbiorców
CASE STUDY
Paweł
Kopacki,
Kierownik Działu Analiz Sprzedażowych i Big Data, Grupa Wirtualna Polska
Jak kreować interesujące opowieści w oparciu o dane
Innowacyjne narzędzia i rozwiązania wspierające wizualizację wyników
Budowanie kontekstu
Strategiczne użycie koloru
Innowacyjne rozwiązania w wizualizacji wyników
Przykłady – wizualizacje w praktyce
10:50
Przerwa networkingowa
11:20
Jak stworzyć środowisko data science w analityce digitalowej – koszty, narzędzia, współpraca z biznesem
CASE STUDY
Adam
Wiatkowski,
Global Senior Data Scientist, Schneider Electric
Jak stworzyć efektywne środowisko data science w digitalu, odpowiadające na potrzeby biznesowe?
Jak dobrać najlepszą metodykę, architekturę i narzędzia do pracy z dostępnymi danymi
Narzędzia oraz zakres działań dedykowany dla data scientist - automatyzacja działań, eksploracja, analiza dużych zbiorów, logi
Przykłady wykorzystania niestandardowych źródeł danych
Ograniczenia w wykorzystaniu data science
12:00
Przerwa na zmianę sal
BLOK SESJI RÓWNOLEGŁYCH – STWÓRZ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ UDZIAŁU!
12:10
Analytics on the edge – jak wykorzystać dane płynące z Internetu Rzeczy dla osiągnięcia korzyści biznesowej
CASE STUDY
Kazik
Surała,
Analytics Lead, Philip Morris Polska Distribution
Jakie dane warto zbierać i analizować i jaką korzyść można z nich uzyskać
Internet of Things – jak wdrożenie elementów IoT oraz związanej z nimi analityki może wspierać procesy analityczne, operacyjne i poprawić jakość posiadanych danych
Korzyści i ryzyka związane z wykorzystaniem rozwiązań IoT w analityce
12:10
Jakość danych – kluczowy warunek sukcesu wykorzystania danych w organizacji przy wsparciu narzędzi BI
CASE STUDY
Dariusz
Gałęzowski,
Dyrektor Biura Architektury, PKO Bank Polski
Definicje i słowniki – w jaki sposób uzgodnić rozumienie danych i ich definicji
Co zrobić, aby pracownicy na każdym szczeblu stale dbali o jakość wprowadzanych i przetwarzanych danych?
Jak rozwijać kulturę organizacji, aby zapewnić dbałość o jakość wprowadzanych danych
Najefektywniejsze narzędzia weryfikacji jakości wprowadzanych i przetwarzanych danych
12:50
Lunch
13:50
Jak zarządzać danymi w organizacji - rola Chief Data Officera
CASE STUDY
Michał
Hoppel,
Chief Data Officer, BZ WBK
Po co w firmie CDO?
Wdrożenie zasad zarządzania danymi w firmie
Jak zaangażować właścicieli danych
Korzyści z działających procesów jakości danych
13:50
Jak Business Intelligence może wspierać bieżącą działalność operacyjną
CASE STUDY
Wojciech
Olszówka,
Head for the reporting systems IT, NC+
W jaki sposób zwiększyć zyski firmy przez wykorzystanie narzędzi BI w punkcie sprzedaży?
Zintegrowanie analityki na różnych poziomach zarządzania
Operacjonalizacja BI
14:30
Przerwa na zmianę sal
14:40
Jak wdrożyć i wykorzystać data mining w Twojej firmie
CASE STUDY
Rafał
Latkowski,
Director of Analytics, Payback
Realizacja projektu data mining – od planowania do wdrożenia
Przygotowanie danych – jak przeprowadzić audyt posiadanych zasobów i przygotować je do wykorzystania narzędzi zgłębiania danych
Na co zwracać uwagę tworząc modele predykcyjne?
14:40
Cykl życia modeli uczenia maszynowego i statystycznego w firmie
Łukasz
Grala,
Architekt Platform danych i rozwiązań Business Intelligence, TIDK
Czy uruchomienie modelu przez Data Scientist to koniec projektu?