Ludzie – procesy – technologie – efektywność działań – rozwój – to zagadnienia, które w pracy dyrektora operacyjnego przewijają się nieustannie i zamiennie. Mają na siebie wpływ, nie mogą bez siebie istnieć. Jeśli dobrze ze sobą współgrają dają efekt synergii. Ostanie 1,5 roku poddało w wątpliwość wiele oczywistych lub nienaruszalnych wcześniej zasad. Spowodowało konieczność zmiany perspektywy, uwolnienia kreatywności, uruchomienia elastyczności. Pojawiły się nowe wymagania, ograniczenia, ale również nowe możliwości. Ogólnoświatowy kryzys stał się katalizatorem zmian także wśród rodzimych firm. Część z nich przyspieszyło z rozwojem, część doświadczyła spowolnienia, część nie odczuła wpływu lockdownów na swoje funkcjonowanie. Czynnikami decydującymi o tym, jak z nową sytuacją poradzi sobie firma są m.in.: kultura organizacyjna firmy nastawiona na ciągły rozwój, strategiczne planowanie, wdrożone wcześniej technologie, liderzy zorientowani na poszukiwanie rozwiązań, a jednocześnie wrażliwi na potrzeby pracowników; dobrze zmapowane procesy i kompetencje, elastyczność. Badania pokazują, że takie podstawy dają firmie/organizacji odporność, która pozwala wyjść z sukcesem z zawirowań spowodowanych czynnikami zewnętrznymi.
Cel:
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy służącej usprawnieniu działania firmy i osiąganiu lepszych rezultatów.
Korzyści:
• otrzymasz dużą dawkę wiedzy i praktycznych wskazówek, rozwiązań i inspiracji;
• weźmiesz udział w 17. sesjach, w których będzie możliwość posłuchania 20. ekspertów, dzięki czemu poznasz różne punkty widzenia i doświadczenia;
• skonfrontujesz swoje myślenie o innowacjach z danymi dotyczącymi innowacji w wybranych firmach polskich i światowych;
• dowiesz się, jakie rozwiązania technologiczne działają w Twojej branży, co się sprawdza i jak się przygotować do wdrożeń;
• zastanowisz się, czy technologia jest najlepszym remedium na kłopoty w firmie;
• przyjrzysz się pułapkom, których lepiej unikać wprowadzając nowe technologie;
• dowiesz się bezpośrednio od przedstawicieli dużych firm, jakie działania podejmują, aby usprawniać procesy i osiągać wysokie efekty działań (Teleperformance Poland, Onet, Rhenus Data Office Polska, Siemens Polska, Toyota Motor Manufacturing Poland, TDJ);
• poznasz case studies przytoczone przez ekspertów.
Do udziału w szczególności zapraszamy osoby odpowiedzialne za rozwój firmy w obszarach: operacji, procesów, wdrażania nowych technologii, strategii, zarządzania, IT, dla których w tym wszystkim ważni są ludzie.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom.
Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.
W trakcie szkolenia wszyscy uczestnicy:
• widzą i słyszą Prelegentów oraz prezentację przez nich przygotowaną,
• mogą zadawać pytania bezpośrednio lub za pomocą czatu,
• mogą wziąć udział w dyskusjach,
• mogą nawiązać kontakt na czacie z innymi uczestnikami wydarzenia.
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników po szkoleniu otrzyma certyfikat i materiały w wersji elektronicznej.