CEO Strategy & Innovation Forum

Kluczowe strategie rozwoju biznesu

Data rozpoczęcia:
25.09.2024
Data zakończenia:
25.09.2024

1 650 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 20 września

1 950 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 20 września


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Renata Kozioł

Prezes Zarządu Polskie Konorcjum Gospodarcze SA

Renata Kozioł – Zatrudniona w PKG SA od 1998 r. Główny księgowy w PKG latach 2003 – 2009. Od 2009 r. Prezes Zarządu. Przed zatrudnieniem w PKG pracowała jako handlowiec w spółce IT (3 lata) i nauczyciel informatyki (1 rok). Studia magisterskie Zarządzanie i Marketing. Studia podyplomowe z zakresu rachunkowości (również zarządczej), instrumentów finansowych oraz transportu i spedycji. Informatyk o specjalności programista; bardzo dobra znajomość systemów wspomagających działanie firmy (Optima, SAP Business One, Sage, Wapro). Główne zainteresowania to psychologia i rozwój osobisty, religie świata i duchowość. Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym oraz rosyjskiego na poziomie podstawowym.

Piotr Kowynia

Prezes Zarządu, Nest Bank

Piotr Kowynia, jako CEO Nest Banku, trwale przywrócił jego rentowność, wdrażając strategię wysokiej jakości usług cyfrowych w przystępnych cenach. Jest pionierem w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów i podnoszenia jakości usług dla klientów. Piotr mocno wierzy, że postęp niesie ze sobą więcej szans niż zagrożeń.

Andrzej Dulka

Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji

Ekspert od zarządzania transformacją i zmianą w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu korporacjami branży wysokich technologii.
Z branżą teleinformatyczną związany od ponad 30 lat, pracując w AT&T, Lucent Technologies, Alcatel-Lucent i Nokia. Był Prezesem Alcatel-Lucent Polska i Dyrektorem Zarządzającym Sprzedażą dla Europy Centralnej i Wschodniej.
Znany ze swojej aktywności, bierze aktywny udział w konferencjach, występuje publicznie oraz jest obecny w mediach, gdzie często zabiera głos przedstawiając zarówno punkt widzenia branż IT i telekomunikacji jak również dostawców sprzętu.
Z wykształcenia jest doktorem inżynierem automatykiem, ukończył także dzienne studia w zakresie zarządzania.

Wśród najważniejszych obecnych funkcji można wymienić:
• Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji;
• Członek Rady ds. Cyfryzacji
• Członek Komitetu Elektroniki i Telekomunikacji Polskiej Akademii Nauk;
• Przez 6 lat był Przewodniczącym Rady Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji
• Był również członkiem Rady Naukowej Instytutu Łączności i wieloletnim członkiem amerykańskiej oraz francuskiej izby handlowej.

W 2010 r. na wniosek Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Andrzej Dulka został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi za zaangażowanie w działalność na rzecz budowania nowoczesnego społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Jest również laureatem nagrody „Złotego Cyborga”.

https://www.linkedin.com/in/andrzej-dulka/

Katarzyna Górecka

Co-Founder & CEO I MYBZZ

Kilkunastoletnie doświadczenie przedsiębiorcy traktuje jako drogę nieustającego rozwoju - nie spoczywa na laurach i wciąż szuka nowych możliwości dla siebie i innych. To wizjonerka, która wyznaje zasadę "Sky is not the limit", dlatego nie boi się wyzwań i konsekwentnie podnosi swoją biznesową poprzeczkę. W każdej z kilku firm, które dotychczas stworzyła zarządzała działem marketingu, sprzedażą online, a także wprowadzaniem automatyzacji wpływających na zwiększanie efektywności i dynamikę wzrostu. Obecnie rozwija MYBZZ - globalną aplikację dla Przedsiębiorców

Katarzyna Draniak-Mierżyńska

Co-founder Proconcept Labs Sp. z o.o.

Dyrektor wyższego szczebla z 20-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, zorientowana na wyniki i skupiona na ludziach. Specjalizuje się w tworzeniu i zarządzaniu profesjonalnymi markami kosmetycznymi od ich powstania aż do osiągnięcia globalnego zasięgu. Biegła w marketingu międzynarodowym i poruszaniu się po specyfice lokalnych rynków oraz budowaniu sieci dystrybucji w ponad 30 krajach (w Europie, Afryce i Azji). Wyróżnia się silnymi umiejętnościami przywódczymi, ze szczególnym naciskiem na innowacje, wspieranie wysokowydajnych zespołów wykonawczych oraz konsekwentne zapewnianie solidnych wyników finansowych. Zaangażowana w ciągłe uczenie się i adaptację do nowych trendów oraz technologii biznesowych

Piotr Tobiczyk

Vice-CEO w węgierskiej spółce zależnej KENO (Keno Energy Kft), Dyrektor Działu Prawnego w KENO Sp. z o. o

Prawnik in-house, Dyrektor Działu Prawnego w KENO Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach , a także Prokurent w spółach z Grupy KENO (KENO, Keno Home, N.R Renewables). Pełni również funkcję Vice-CEO w węgierskiej spółce zależnej KENO (Keno Energy Kft) gdzie odpowiedzialny jest za nadzór właścicielski.

Na początku swojej kariery zawodowej związany z sektorem odzyskiwania należności i zarządzania wierzytelnościami. Aktualnie zarządza Działem Prawnym w największej w Polsce i jednej z największych w Europie spółce działającej w branży odnawialnych źródeł energii. Ze swoim zespołem wspiera również prawnie pozostałe spółki wchodzące w skład Grupy KENO między innymi Emiter, Keno Home, Keno Energia, NR Renewables, a także spółki zagraniczne (Keno gGmbH, KENO Energy Kft., Keno S.R.L., Keno Ltd).

Jego zainteresowania skupiają się wokół szeroko pojętego ładu korporacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem nadzoru właścicielskiego. Swoją uwagę skupia również na tematyce funkcjonowania organów spółek kapitałowych.

Zajmuje się także w praktyce prawem handlowym i gospodarczym, w szczególności obsługą korporacyjna spółek, a także transakcjami M&A w których to dziedzinach cały czas podnosi swoje kompetencje. Uczestniczył w projektach akwizycyjnych o łącznej wartości transakcyjnej kilkudziesięciu milionów złotych.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagielońskiego w Krakowie, a także studiów podyplomowych z Prawa Gospodarczego i Handlowego na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz Master of Corporate Governance na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. W roku akademickim 2014/2015 kontynuuje swoja edukację na studiach Master of Business Administration in Corporate Governance (MBA). Członek stowarzyszenia Polskiego Stowarzyszenia Prawników Przedsiębiorstw (PSPP) – największej organizacji w Polsce reprezentującej interesy prawników przedsiębiorstw, a także platformy edukacyjnej dla biznesu.

Dawid Wojnarowski

Współzałożyciel i CEO Alt One Sp. z o.o. Sp. k. oraz Eden Technology Sp. z o.o., firm specjalizujących się w wdrażaniu systemów ERP.

Zaczynał jako programista, a dziś z powodzeniem łączy technologię z biznesem. W ciągu 25 lat zrealizował ponad 800 projektów dla różnych branż i firm - od startupów po międzynarodowe koncerny, firmy notowane na giełdach w kraju i za granicą. Od firm handlowych, usługowych po produkcję. Sektor medialny, publiczny, branżę finansową i ubezpieczeniową. Przez lata od środka obserwował i uczestniczył w rozwoju firm, zdobywając dogłębną wiedzę o zagrożeniach, wyzwaniach i szansach biznesowych stojących przed nimi. Stosując skuteczne strategie biznesowe i nowoczesne narzędzia, wspiera przedsiębiorstwa na różnych etapach ich rozwoju.
Zarządzane przez niego spółki zdobyły liczne prestiżowe nagrody, w tym: Lider Sprzedaży (2015-2023), Partner Dekady (2002-2012) oraz wielokrotny Partner Roku.
Ceni sobie pracę z firmami, które dążą do bycia najlepszymi, z którymi można się wzajemnie inspirować do rozwoju.
Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej.

Robert Bałabanow

Wiceprezes Embetim Sp. o.o

Robert Bałabanow – związany z grupą PKG od 2013 r. Obecnie pełni funkcję Wiceprezesa Embetim Sp. o.o. – spółka ze 100% udziałem PKG. Ekonomista - studia wyższe ukończył na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW. Wykształcenie podyplomowe z zakresu transportu i spedycji uzyskał na SGH. W latach 1992-2010 pracował jako analityk finansowy, zarządzał finansami w przedsiębiorstwach prywatnych i budżetowych, realizował projekty inwestycyjne na rynku venture capital. Od roku 2010 związany z rynkiem usług celnych i transportu międzynarodowego. Komunikuje w językach francuskim, bułgarskim, rosyjskim i w zakresie podstawowym w języku angielskim. Zainteresowania to historia, kinematografia, geografia gospodarcza, polityka międzynarodowa i sport.

Dariusz Kapela

CEO Cool Pro

Dariusz Kapela ukończył trzyletnią szkołę detektywistyczną, po której dostał propozycję pracy w… Urzędzie Ochrony Państwa. Wybrał jednak inną drogę zawodową – został przedsiębiorcą. Dziś jest prezesem firmy Cool Pro, która wykonuje realizacje w zakresie instalacji klimatyzacji i wentylacji, a także instalacji hydraulicznych. Najbardziej prestiżową realizacją firmy była dostawa i montaż 35 systemów klimatyzacji w budynku Varso Tower – najwyższym wieżowcu w Polsce i Unii Europejskiej.

Piotr Skopowski

Konsultant Biznesowy

Od 1997 roku związany z obszarami windykacji należności. Wykładowca akademicki i twórca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z windykacji należności w Wyższych Szkołach Bankowych (2007 rok).
Pomysłodawca i kierownik merytoryczny kierunku oraz wieloletni wykładowca akademicki przedmiotów z obszarów negocjacji windykacyjnych.
Współautor i wykładowca kierunku studiów podyplomowych z windykacji należności na Uniwersytecie Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu i w Warszawie.
Od 2005 roku czołowy trener negocjacji windykacyjnych w kraju, współpracował w tym czasie z ponad 200 podmiotami.
Realizuje również projekty konsultingowe w tym obszarze, w tym jako Interim Menager

Agata Goor

Dorardca ESG, Dyrektor Operacyjny Zero Waste Consulting

Doświadczony doradca ESG specjalizujący się w przygotowaniu firm do zmian w procesach wewnętrznych i w łańcuchu dostaw tak by sprostać oczekiwaniom legislacyjnym i rynkowym w zakresie ESG. Obecnie Dyrektor Operacyjny Zero Waste Consulting.
Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, które wspierają zrównoważony rozwój firm. Koordynuje zespoły realizujące procesy zrównoważone środowiskowo, działające w obszarach redukcji emisji, odpadów oraz zwiększenia efektywności energetycznej. Prowadzi projekty raportowania niefinansowego, dialogu z interesariuszami, due-diligence w łańcuchu dostaw w szczególności z uwzględnieniem należytej staranności w zakresie ochrony praw człowieka w łańcuchu wartości. Przeprowadza szkolenia i warsztaty z zakresie zrównoważonego rozwoju. Pracowała jako manager w KPMG Polska wcześniej w Go Responsible. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach studiów podyplomowych. Ma doświadczenie w pracy w fundacji korporacyjnej.
Do tej pory pracowała ze średnimi i dużymi firmami z branż FMCG, Farmaceutycznej, Energetycznej i Budowlanej.