SHARED & BUSINESS SERVICES SUMMIT 2024

strategie i trendy u progu 2025 r.

Data rozpoczęcia:
22.10.2024
Data zakończenia:
22.10.2024

1 350 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

Szukasz transformacyjnych strategii, aby dostosować centrum do celów przedsiębiorstwa? 
Jesteś podekscytowany możliwościami współtworzenia strategii wykonalnych, innowacyjnych narzędzi i praktycznych metod do natychmiastowej implementacji? 
Nie szukaj dalej!

Wybierz się w fascynującą podróż przez dynamiczne tematy tegorocznych prelekcji, znajdując odpowiedzi na pytania: 

  • Czy Polska nadal będzie atrakcyjną lokalizacją dla firm sektora BPO/SSC? Co przesądza o konkurencyjności w sektorze?
  • Na ile zmiany przepisów prawa pracy, presja na wzrost wynagrodzeń oraz sytuacja na rynku pracy przesądzają o zmianach na europejskim rynku BPO?
  • Rozwój czy stagnacja? Czy możemy przewidzieć przyszłość sektora?
  • Dane, dlaczego dziś ich jakość jest ważniejsza niż kiedykolwiek? Ewolucja raportowania w CoE.
  • Jak dobrać odpowiednią skalę automatyzacji: od małych usprawnień do kompleksowych platform i narzędzi automatycznych dedykowanych do całych procesów?
  • RPA/AI – a friend or foe? Transformacja Shared Services w erze Generative AI/RPA
  • Jak zbudować kulturę organizacyjną z wykorzystaniem nowych technologii?
  • Jak skutecznie zwiększać efektywność procesów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Nowoczesne technologie, które pomagają w zwiększaniu efektywności procesów oraz praktyczne przykłady ich zastosowania.
  • Jak AI wpłynie na pracę nowoczesnych menedżerów w 2025 r.?
  • Stanowiska Executive - czym charakteryzuje się praca na średnim i wyższym poziomie zarządzania?
  • "Nie możesz ulepszyć tego, czego nie mierzysz" - jak patrzeć na zaangażowanie pracowników u progu 2025?
  • Jakich nowych talentów potrzebujemy w 2025 i skąd je wziąć?
  • Jak mierzyć wpływ inteligencji emocjonalnej na wyniki? Rosnąca rola inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu Centrami Usług Wspólnych

Weź udział w pogłębionej dyskusji na temat nowych  modeli angażowania klientów, aby SSC/GBS dostarczał im najnowocześniejsze rozwiązania i wartości.
Dowiedz się:

  • Jak skutecznie zarządzać klientami SSC/GBS, aby wspólnie dostarczać najlepsze rozwiązania i generować wartość dla wszystkich interesariuszy? 
  • Jak przeobrazić się z funkcji wsparcia w partnera odgrywającego istotną rolę strategiczną w organizacji? 

Poznaj:

  • globalne trendy zmieniające biznes i ich praktyczne zastosowanie (case study, przykłady rozwiązań).
  • rozwiązania, które zaowocują konkretnymi zmianami w Twojej firmie. 

Wydarzenie przeznaczone jest dla:

  • kadry zarządzającej w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
  • specjalistów w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
  • osób odpowiedzialnych za transformację w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
  • osób, którzy mają wpływ na efektywność operacyjną i funkcjonowanie organizacji SSC/BPO.

Wydarzenie zainteresuje również:

  • Dyrektorów ds. zasobów ludzkich
  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów Operacyjnych

Organizacja wydarzenia:

  • wydarzenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
  • wydarzenie prowadzone jest w czasie rzeczywistym
  • uczestnicy mogą zadać pytania Prelegentom, odnosząc się do omawianych przez nich kwestii 
  • pracujemy w oparciu o praktyczną wiedzę oraz aktualne case’y i doświadczenia prowadzących

Aby wziąć udział w projekcie wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników projektu otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.
Wystawiamy zaświadczenie o liczbie godzin szkoleniowych - na prośbę uczestnika.

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała