Szukasz transformacyjnych strategii, aby dostosować centrum do celów przedsiębiorstwa?
Jesteś podekscytowany możliwościami współtworzenia strategii wykonalnych, innowacyjnych narzędzi i praktycznych metod do natychmiastowej implementacji?
Nie szukaj dalej!
Wybierz się w fascynującą podróż przez dynamiczne tematy tegorocznych prelekcji, znajdując odpowiedzi na pytania:
- Czy Polska nadal będzie atrakcyjną lokalizacją dla firm sektora BPO/SSC? Co przesądza o konkurencyjności w sektorze?
- Na ile zmiany przepisów prawa pracy, presja na wzrost wynagrodzeń oraz sytuacja na rynku pracy przesądzają o zmianach na europejskim rynku BPO?
- Rozwój czy stagnacja? Czy możemy przewidzieć przyszłość sektora?
- Dane, dlaczego dziś ich jakość jest ważniejsza niż kiedykolwiek? Ewolucja raportowania w CoE.
- Jak dobrać odpowiednią skalę automatyzacji: od małych usprawnień do kompleksowych platform i narzędzi automatycznych dedykowanych do całych procesów?
- RPA/AI – a friend or foe? Transformacja Shared Services w erze Generative AI/RPA
- Jak zbudować kulturę organizacyjną z wykorzystaniem nowych technologii?
- Jak skutecznie zwiększać efektywność procesów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Nowoczesne technologie, które pomagają w zwiększaniu efektywności procesów oraz praktyczne przykłady ich zastosowania.
- Jak AI wpłynie na pracę nowoczesnych menedżerów w 2025 r.?
- Stanowiska Executive - czym charakteryzuje się praca na średnim i wyższym poziomie zarządzania?
- "Nie możesz ulepszyć tego, czego nie mierzysz" - jak patrzeć na zaangażowanie pracowników u progu 2025?
- Jakich nowych talentów potrzebujemy w 2025 i skąd je wziąć?
- Jak mierzyć wpływ inteligencji emocjonalnej na wyniki? Rosnąca rola inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu Centrami Usług Wspólnych
Weź udział w pogłębionej dyskusji na temat nowych modeli angażowania klientów, aby SSC/GBS dostarczał im najnowocześniejsze rozwiązania i wartości.
Dowiedz się:
- Jak skutecznie zarządzać klientami SSC/GBS, aby wspólnie dostarczać najlepsze rozwiązania i generować wartość dla wszystkich interesariuszy?
- Jak przeobrazić się z funkcji wsparcia w partnera odgrywającego istotną rolę strategiczną w organizacji?
Poznaj:
- globalne trendy zmieniające biznes i ich praktyczne zastosowanie (case study, przykłady rozwiązań).
- rozwiązania, które zaowocują konkretnymi zmianami w Twojej firmie.
Wydarzenie przeznaczone jest dla:
- kadry zarządzającej w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
- specjalistów w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
- osób odpowiedzialnych za transformację w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
- osób, którzy mają wpływ na efektywność operacyjną i funkcjonowanie organizacji SSC/BPO.
Wydarzenie zainteresuje również:
- Dyrektorów ds. zasobów ludzkich
- Dyrektorów Administracyjnych
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów Operacyjnych
Organizacja wydarzenia:
- wydarzenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
- wydarzenie prowadzone jest w czasie rzeczywistym
- uczestnicy mogą zadać pytania Prelegentom, odnosząc się do omawianych przez nich kwestii
- pracujemy w oparciu o praktyczną wiedzę oraz aktualne case’y i doświadczenia prowadzących
Aby wziąć udział w projekcie wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników projektu otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.
Wystawiamy zaświadczenie o liczbie godzin szkoleniowych - na prośbę uczestnika.