SHARED & BUSINESS SERVICES SUMMIT 2024

strategie i trendy u progu 2025 r.

Data rozpoczęcia:
22.10.2024
Data zakończenia:
22.10.2024

1 350 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Violetta Małek

współzałożyciel i partner zarządzający, Gekko advisoryNOW.

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, zarządzaniu organizacjami z sektora nowoczesnych usług oraz doradztwie biznesowym. Była dyrektorem konsultingu oraz liderem w obszarze doradztwa dla sektora nowoczesnych usług w KPMG. Pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick gdzie zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu EMEA. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie CEE. Wieloletni dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach Avon Cosmetics, Avon Operations, Avon EMEA FSC, TNT Express i Abbot Laboratories (Polska i Anglia).
Prelegent na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach i seminariach finansowych. Autor szeregu publikacji w zakresie zarządzania finansami i transformacjami w specjalistycznych periodykach polskich i zagranicznych (m.in. Business Services Magazine, C-SuiteNEWs, Gazeta Finansowa, Parkiet, ITWIZ, Finanse i Controlling, Biuletyn CFO, Punkt Zwrotny KPMG, FOCUSonBUSINESS, PolandNOW).
Posiada dyplom EMBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest absolwentką Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz magistrem zarządzania finansami WSZiM w Warszawie.

Żaneta Leduchowska

dyrektor Fujitsu Shared Service Centre

Wybitny ekspert, lider i mentor w obszarze SSC i GBS, znana ze swojego innowacyjnego podejścia do zarządzania oraz dążenia do doskonałości procesowej. Posiada ponad 20 lat doświadczenia, w tym w budowie i rozwoju SSC od podstaw – od 40 do 500 osób, co świadczy o jej wyjątkowej umiejętności skalowania organizacji i tworzenia efektywnych struktur operacyjnych. Żaneta wyróżnia się nie tylko wiedzą biznesową i technologiczną, ale także podejściem skoncentrowanym na ludziach. Jako people-oriented leader, z powodzeniem łączy zarządzanie procesami z dbaniem o rozwój i motywację zespołów. Pracowała dla globalnych liderów, takich jak Ferroxcube, Altana Pharma, Philips, Infosys i Fujitsu. Jej pasja do doskonalenia procesów, zarządzania zmianą oraz pracy z talentami jest widoczna we wszystkich jej projektach wlaczajac wspolprace szkol srednich i biznesu. Wielokrotna prelegentka na konferencjach krajowych i międzynarodowych dotyczących SSC/GBS oraz zarządzania międzykulturowego. Jako liderka była również mentorką na Uniwersytecie Łódzkim, Liderem ABSL Łódź Chapter oraz Wiceprezesem Zarządu Strategicznego ABSL, gdzie aktywnie wpływała na kształtowanie przyszłości branży SSC/GBS.

Janusz Karnicki

Head of Finance & Accounting, KR GROUP

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze finansów, obejmujące audyt, konsulting, kontroling, księgowość i zarządzanie finansami. Z branżą SSC/BPO związany jest od ponad 10 lat. W Warszawie budował i i zarządzał nowymi regionalnymi centrami usług wspólnych (projekty typu greenfield) dla dwóch amerykańskich korporacji notowanych na NYSE: Verifone oraz First Data (obecnie Fiserv). Przeszedł pełen cykl tworzenia SSC od podstaw: od opracowania i wdrożenia strategii dla obszaru finansowo-księgowego opartego na scentralizowanych procesach, przez budowę zespołów, ustawienie nowych procesów księgowych, migrację zadań do SSC, aż po przenoszenie wybranych globalnych ról do struktur SSC. Oprócz typowych procesów dla finansowego SSC (P2P, O2C, R2R), z sukcesem tworzył również zespoły odpowiedzialne m.in. za raportowanie statutowe w regionie oraz rozliczenia podatku VAT. W ostatniej roli, w globalnej kancelarii prawnej DLA Piper International, jako GSC Head of Finance odpowiadał za usprawnienie pracy zespołu 120 osób, zajmującego się procesami księgowymi dla ponad 20 krajów z grupy. Z wykształcenia Finansista, absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Łukasz Gębski

managing director EMEA, Simply Contact Group

Łukasz Gębski ma ponad 34 lata doświadczenia zawodowego, w tym ponad 25 na stanowiskach kierowniczych, w instytucjach finansowych (Citigroup, BNP Paribas) i dużych międzynarodowych firmach sektora BPO (Teleperfomance, Armatis). Adiunkt w Instytucie Bankowości SGH.

Sebastian Drzewiecki

dyrektor zarządzający SoftServe Poland, wiceprezes ABSL – region Kraków

Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w IT. Odpowiadał za rozwój centrów technologicznych takich firm jak GlaxoSmithKline, Hewlett-Packard i Sabre. W zarządzaniu organizacją kładzie nacisk na relacje między kluczowymi interesariuszami oraz zespół, zbudowany w oparciu o transparentną komunikację i wzajemne zaufanie. Po godzinach prowadzi bloga i podcast pt. Nowoczesny Lider. Jest też mentorem i aktywnie wspiera rozwój kobiet w biznesie, za co został wyróżniony tytułem „Male Champion of Change” przez fundację Sukces Pisany Szminką.

Tomasz Bielecki

head of Reporting Center of Excellence, CWT

Całą swoją profesjonalną karierą związany z międzynarodowymi korporacjami. Od wielu lat zarządza globalnym centrum raportowym w CWT. Entuzjasta nowoczesnych technologii, automatyzacji i usprawniania wszelakich procesów. Magister zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie fan muzyki klasycznej, absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Michał Bielawski

partner zarządzający i dyrektor finansowy (CFO), ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

Specjalista z ponad 23-letnim doświadczeniem w transformacji procesów finansowych i księgowych, optymalizacji Centrów Usług Wspólnych (SSC) i Outsourcingu Procesów Biznesowych (BPO) oraz zarządzaniu dużymi zespołami. Pełnił wysokie stanowiska w Infosys BPO, gdzie był Dyrektorem Finansowym (CFO) na region EMEA, oraz w Philips, gdzie zarządzał operacjami i procesami przejściowymi. Michał kierował projektami związanymi z transformacją finansów, wdrażaniem metodologii LEAN oraz doradztwem strategicznym dla klientów takich jak Eurofins, Deloitte i Avon.

Paweł Bonar

GBS/SSC Director | Strategic Transformations

Z ponad 15-letnim doświadczeniem w środowiskach BIG4 i SSC/GBS. Specjalizuje się w definiowaniu, wdrażaniu i transformacji centrów usług wspólnych. Jest pasjonatem usprawnień procesów i automatyzacji (z wykorzystaniem rozwiązań RPA/AI), a także promuje kulturę ciągłego doskonalenia. Motywuje innych do osiągania ich potencjału jako coach i mentor. Jego kwalifikacje obejmują między innymi MBA, certyfikaty Lean oraz certyfikat audytora wewnętrznego.

Mariusz Pietrzak

menedżer z ponad 20-letnim stażem pracy w obszarze shared services oraz BPO

Specjalista w zakresie zarzadzania dużymi strukturami i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz w obszarze HR. Od 2018 był związany z Grupą Kapitałową PKP Energetyka kontrolowaną przez fundusz CVC Capital Partners. W firmie zarządzał Centrum Usług Wspólnych realizujące usługi finansowo-księgowe oraz obsługę kadrowo-płacową. Podczas swojej 5 letniej przygody zbudował nowoczesną jednostkę operacyjną oraz wdrożył wraz z zespołem ponad 200 rozwiązań automatyzacyjnych procesy w oparciu o narzędzia ERP, AI, RPA, VB i low-code.

Wcześniej pracował w firmie Infosys, gdzie pełnił wiele różnych funkcji zarządczych. Ostatnio pracował jako dyrektor operacyjny, odpowiedzialny za budowanie zespołów operacyjnych i świadczenie usług dla kilku zagranicznych klientów firmy. Zarządzał zespołami wielokulturowymi z ponad 30 różnych krajów. Miał zespoły podległe m.in. w Indiach, Filipinach, Chinach, Japonii i RPA.
Poza doskonaleniem operacyjnym realizował zadania dążące do optymalizacji procesów poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz wdrażał strategie oparte na lean management w celu poprawy jakości świadczonych usług. Wcześniej pracował również dla firm Philips oraz DHL.

Absolwent Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada również dyplom Executive MBA w Towson University. Ukończył wielu szkoleń i kursów w tym Leadership Academy organizowane przez ICAN Institute.

Brał udział w wielu wydarzeniach publicznych jako panelista oraz prelegent, gdzie dzielił się swoim doświadczeniem i praktyką.

W czasie wolnym uwielbia czytać lub słuchać książki, aktywnie uprawia sport, interesuje się nowościami technologicznymi.

Krzysztof Łuczak

CEO COO CIO | Digital Transformation, iSpot Apple Premium Reseller

Ponad 40 zrealizowanych projektów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, operacyjnej doskonałości, wdrażania systemów informatycznych klasy ERP, CRM, HR, systemów sprzedaży cyfrowej i marketingu, integracji procesów i systemów po przejęciach i fuzjach.
Ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami zatrudniającymi od kilkudziesięciu do kilku tysięcy osób, takimi jak Computer Consulting, Atos Polska, Atos Global Delivery Center czy Cloud Services. Obecnie Dyrektor Technologii Informatycznych w iSPOT, największym partnerem Apple w Polsce.
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, Francuskiego Instytutu Zarządzania oraz Programu Harvard Business School „Leading in Digital Age”.
Pasjonat Lean Management w usprawnianiu procesów biznesowych, posiadający certyfikat Lean Six Sigma Black Belt.

Magdalena Rodzeń

HR Director ASUX Europe & Global Engineering Services, Aptiv Services Poland SA

Menedżer HR z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach oraz w sektorze polskich małych i średnich przedsiębiorstw. W Aptiv odpowiada za funkcję personalną jednej z jednostek biznesowych Aptiv w Europie oraz globalnego zespołu inżynieryjnego. Specjalizuje się w szeroko pojętym zarządzaniu zmianą w HR, rozwojem liderów, wsparciem strategicznym dla biznesu, zarządzaniu poprzez wartości oraz zastosowaniem nowych technologii w funkcji personalnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR, prywatnie miłośniczka gier komputerowych i zwierząt.

Roland Pac

doświadczony lider, dyrektor Centów Usług Wspólnych

Przez wiele lat kierował wielofunkcyjnymi SSC/GBS z krajów EU i Stanów Zjednoczonych: The Royal Bank of Scotland; International Arlines Group (IAG): FRoSTA; Coty; AkzoNobel. Wykłada tematy związane z zarządzaniem biznesem i Centrami Usług Wspólnych w Collegium Civitas. Ukończył studia Executive MBA w "Calgary University" i studia podyplomowe zarządzania biznesem międzynarodowym w "The American University" w Waszyngtonie (USA).

Monika Nowecka

Partnerka odpowiedzialna za usługi księgowe i kadrowo-płacowe, Forvis Mazars

Biegła rewident z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze podmiotów o różnej osobowości prawnej i różnorodnym profilu działalności, w tym podmiotów notowanych na giełdzie. Aktualnie jest odpowiedzialna za współpracę
z ponad 350 klientami. Posiada szeroką wiedzę i praktykę w zakresie polskich
i międzynarodowych standardów rachunkowości (MSSF). Jest ekspertką branży outsourcingowej, prelegentką szkoleń oraz autorką wielu publikacji związanych z outsourcingiem i rachunkowością. Z Forvis Mazars związana od 1995 roku. Absolwentka kierunku Finanse i Bankowość oraz studiów MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.