SHARED & BUSINESS SERVICES SUMMIT 2024

strategie i trendy u progu 2025 r.

Data rozpoczęcia:
22.10.2024
Data zakończenia:
22.10.2024

1 350 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Program

Dzień I
Wtorek
22 października 2024
08:45

Rejestracja uczestników

Powitalna przerwa kawowa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie. Powitanie uczestników i prelegentów.

Agnieszka Spychała, project manager, dział konferencji i szkoleń, dziennik "Rzeczpospolita"

09:05

Panel dyskusyjny: Odkryjmy nowy model angażowania klientów, aby SSC/GBS dostarczał im najnowocześniejsze rozwiązania i wartość!

Violetta Małek, współzałożyciel i partner zarządzający, Gekko advisoryNOW.

Uczestnicy:
Żaneta Leduchowska, ex Dyrektor Fujitsu Shared Service Centre
Monika Nowecka, Partner, FORVIS MAZARS Outsourcing
Janusz Karnicki, Head of Finance & Accounting, KR GROUP

Część organizacji z sektora nowoczesnych usług biznesowych przeszła już przez początkowe etapy rozwoju od częściowo scentralizowanego i częściowo wystandaryzowanego modelu tranzakcyjnego przez centralizację, doskonałość procesów i bardziej złożone usługi i jest gotowa na budowę partnerstwa biznesowego zorientowanego na wartość usług end-to-end. 

Dyskusja odpowie na pytania:

  • Jak skutecznie zarządzać klientami SSC/GBS, aby wspólnie dostarczać najlepsze rozwiązania i generować wartość dla wszystkich interesariuszy? 
  • Jak przeobrazić się z funkcji wsparcia w partnera odgrywającego istotną rolę strategiczną w organizacji? 
10:15

Zmieniająca się mapa outsourcingu – czy Polska nadal będzie atrakcyjną lokalizacją dla firm sektora BPO/SSC?

Łukasz Gębski, managing director EMEA, Simply Contact Group

  • Co przesądza o konkurencyjności w sektorze BPO i wyborze lokalizacji na rynku SSC?
  • Na ile zmiany przepisów prawa pracy, presja na wzrost wynagrodzeń oraz sytuacja na rynku pracy przesądzają o zmianach na europejskim rynku BPO?
  • Inna optyka rynku BPO vs. SSC
  • Czy marsz na wschód nadal jest kierunkiem dominującym na rynku BPO?
  • AI – czy to już faktyczny gamechanger na rynku BPO?
  • Q&A
10:50

Przerwa na kawę i herbatę

11:05

Nowe horyzonty dla sektora usług nowoczesnych w Polsce

Sebastian Drzewiecki, dyrektor zarządzający SoftServe Poland, wiceprezes ABSL – region Kraków

  • Transformacja sektora i efekt bieżących zmian.
  • Rozwój czy stagnacja? Czy możemy przewidzieć przyszłość sektora?
  • Sztuczna inteligencja w sektorze – potencjał i wyzwania.
  • Inwestycja w sektor w Polsce. Czy to nadal się opłaca?
  • Talent przyszłości – kluczowe umiejętności i jak je budować?
  • Lider przyszłości – o zarządzaniu transformacją technologiczną i zespołami wielopokoleniowymi.
  • Q&A
11:40

Dane, dlaczego dziś ich jakość jest ważniejsza niż kiedykolwiek - ewolucja raportowania w CoE. Technologie dziś i jutra

Tomasz Bielecki, head of Reporting Center of Excellence, CWT

  • Raportowanie zewnętrzne i wewnętrzne. Studium przypadku RCE w CWT.
  • Raportowanie i technologie dziś. Prognozy na 2025+. 
  • Pracownicy i pracodawcy – oczekiwania obu stron i współpraca w nowoczesnym SSC w modelu online. 
  • Q&A
12:15

Dzisiejsza gotowość GBS do transformacji cyfrowej. Jak przygotować GBS do transformacji cyfrowej?

Michał Bielawski, partner zarządzający i dyrektor finansowy (CFO), ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

  • Ocena dojrzałości procesów oraz ocena możliwości automatyzacji jako podstawa transformacji cyfrowej.
  • Jak dobrać odpowiednią skalę automatyzacji: od małych usprawnień do kompleksowych platform i narzędzi automatycznych dedykowanych do całych procesów.
  • Raport 2024 Adaptive.
  • Q&A
12:50

Przerwa na lunch

13:30

RPA/AI – a friend or foe? Transformacja Shared Services w erze Generative AI/RPA: Studium przypadku z implementacji w obszarze procesów transakcyjnych. Wpływ na procesy i kulturę organizacyjną

Paweł Bonar, GBS/SSC Director | Strategic Transformations

  • Różnice między RPA a AI.
  • RPA/AI: przyjaciel czy wróg?
    1. Wyjaśnienie, jak RPA/AI działa i jakie procesy najlepiej się do niego nadają.
    2. Wady i zalety 
      - Czy roboty chorują?
      - Człowiek i robot ramię w ramię
      - Rola danych w procesie 
  • Studium przypadku z implementacji AI w obszarze procesów transakcyjnych (windykacja, cash flow).
  • Jak zbudować kulturę organizacyjną z wykorzystaniem nowych technologii?
  • Wnioski i perspektywy na przyszłość.
  • Q&A
     
14:05

Jak skutecznie zwiększać efektywność procesów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Nowoczesne technologie, które pomagają w zwiększaniu efektywności procesów oraz praktyczne przykłady ich zastosowania.

Mariusz Pietrzak, menedżer z ponad 20-letnim stażem pracy w obszarze shared services oraz BPO

  • Wyzwania w optymalizacji procesów.
  • Kluczowe technologie wspierające efektywność procesów.
  • Plusy i minusy automatyzacji procesów.
  • Praktyczne kroki do wdrożenia nowoczesnych technologii.
  • Co może pójść nie tak ?
  • Studia przypadków.
  • Q&A
14:40

Kolektywny umysł - jak technologia redefiniuje GBS

Paweł Płocki, Dyrektor GBS Europe, TRUMPF

  • Klonowanie Ekspertów: Wykorzystanie AI do zachowania i replikowania unikalnej wiedzy eksperckiej w organizacji.
  • Jak AI Zacznie Zatrudniać Ludzi: AI identyfikuje zadania wymagające ludzkich umiejętności i dynamicznie przydziela je pracownikom.
  • Nowe Usługi w GBS a Kompetencje: Rozwój mikroaplikacji przez AI, uniezależnienie się od zewnętrznego oprogramowania, oraz nowe kompetencje niezbędne w GBS przyszłości.
  • Kolektywna Inteligencja: Integracja ludzkiej i sztucznej inteligencji w jeden zbiorowy umysł, który podejmuje lepsze i szybsze decyzje.
15:10

Jak AI wpłynie na pracę nowoczesnych menedżerów w 2025 r.?

Krzysztof Łuczak, CEO COO CIO | Digital Transformation, iSpot Apple Premium Reseller

  • AI i jej możliwości dla pracy menedżera.
  • Jak AI może pomóc w pracy menedżera?
  • Praktyczne przykłady zastosowania Sztucznej Inteligencji.
  • Sesja Q&A
15:40

Przerwa na kawę i herbatę

15:55

Stanowiska Executive - czym charakteryzuje się praca na średnim i wyższym poziomie zarządzania, główne wyzwania 2025 r.

Magdalena Rodzeń, HR Director ASUX Europe & Global Engineering Services, Aptiv Services Poland SA

  • Czym się różni rola Executive od innych ról menedżerskich?
  • Zakres zadań - czym powinien zajmować się Executive?
  • Zarządzanie interesariuszami i oczekiwaniami.
  • Główne wyzwania Execów w 2025 roku.
  • Q&A
16:25

Rosnąca rola inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu Centrami Usług Wspólnych - jak mierzyć wpływ inteligencji emocjonalnej na wyniki?

Roland Pac, doświadczony lider, dyrektor Centów Usług Wspólnych

  • Praktyczne przypadki wykorzystania inteligencji emocjonalnej w SSC.
  • Jak mierzyć wpływ inteligencji emocjonalnej na wyniki Shared Servisu?
    1. Inteligencja emocjonalna a zaangażowanie pracowników.
    2. Rola inteligencji emocjonalnej w rozwiązywaniu konfliktów.
    3. Znaczenie inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu kryzysowym.
    4. Inteligencja emocjonalna a innowacyjność.
  • Doskonalenie inteligencji emocjonalnej  wśród liderów SSC.
  • Q&A
17:00

Zakończenie SHARED & BUSINESS SERVICES SUMMIT 2024