The future of the modern business services industry – digitalization
Satish
Nair,
Vice President, Infosys BPM, Bangalore, India
AI / IA in Business Processes – A journey
A journey through the re-imagination of business process landscape and solution development in the age of Artificial Intelligence & Intelligent Automation – Learnings and Approach in complex services environments
10:20
Standaryzacja i doskonalenie procesów biznesowych
Mariusz
Szałaj,
4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO
Kultura, struktura, narzędzia jako główne czynniki transformacji
Jak i kiedy wdrożyć program ciągłego doskonalenia – analiza studium przypadku
Jak zdeterminować efektywne kryteria oceny dla programu doskonalenia procesów/transformacji biznesowej
11:10
Przerwa na kawę
11:40
Robotic Process Automation – automatyzacja i robotyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych – przykład wdrożenia
Michał
Targiel,
Senior Manager | Robotic Process Automation, PwC
Jak przeanalizować opłacalność inwestycji w automatyzację procesów
Jak wybrać odpowiedni model robotyzacji odpowiadający potrzebom naszej organizacji
Wnioski powdrożeniowe – z jakimi problemami możemy się spotkać, jak ich uniknąć i na co zwrócić szczególną uwagę
12:30
Lunch
13:20
Dlaczego i w jaki sposób Start-up’y mogą pomóc w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań we współpracy z organizacjami SSC/BPO
Tomasz
Rudolf,
Współtwórca i CEO The Heart, korporacyjnego centrum innowacji
Dlaczego warto zainteresować się rynkiem Start-up’ów?
Jak znaleźć innowacyjne organizacje, które mogą wspomóc nas we wdrażaniu nowych rozwiązań
14:10
Metody i narzędzia rekrutacji ułatwiające pozyskanie odpowiednich kandydatów w rzeczywistości rynku pracownika
Agnieszka
Marciniak,
Executive Manager SSC Wrocław, Michael Page
,
Kacper
Grabowski,
Executive Manager, Michael Page
O czym należy pamiętać prowadząc działania rekrutacyjne w obecnej sytuacji na rynku pracy
Najskuteczniejsze metody pozyskiwania kandydatów do pracy w SSC/BPO
15:00
Przerwa networkingowa
Blok sesji równoległych
15:20
Data Protection/Data Security – dlaczego dbałość o jakość i bezpieczeństwo danych jest kluczowym elementem działalności nowoczesnej organizacji SSC/BPO
Łukasz
Janowski,
Head of Shared Services Center IT Poland, Wienerberger AG
Elementy organizacyjne i narzędzia niezbędne do zachowania bezpieczeństwa danych w strukturach SSC – na co zwrócić szczególną uwagę
Mechanizmy usprawniające działania mające na celu ochronę danych w naszej organizacji – jak uchronić się przed groźnymi atakami?
16:00
Przerwa na zmianę sal
16:05
Efektywne zarządzanie migracją procesów biznesowych
Mariusz
Szałaj,
4Synchronicity Customized Outsourcing Solutions, CEO
Najczęstsze błędy popełniane w fazie centralizacji usług/operacji
Projektowanie efektywnej metodologii, nadzoru oraz zarządzania migracją
Zarządzanie wiedzą podczas projektów migracyjnych
Zarządzanie komunikacją i oczekiwaniami
16:05
Mierniki badania efektywności procesów w Centrach Usług Wspólnych
Michał
Wierzbowski,
Director of Shared Service Center, Orange
Jakich mierników używać w analizie efektywności procesów w naszej organizacji
Co zyskamy na odpowiednim doborze i analizie KPI
Jakie kroki podjąć, aby najefektywniej skorzystać z uzyskanej wiedzy, którą przyniosą nam dobrze dobrane mierniki efektywności
16:50
Zakończenie pierwszego dnia Kongresu
Dzień II
Czwartek
27 września 2018
09:00
Rejestracja uczestników i poranna kawa
09:30
Filozofia Continuous Improvement – podejście Lean i Six Sigma w zarządzaniu zespołami operacyjnymi w SSC
Andrzej
Kinastowski,
Head of Training & Solution Delivery w Office Samurai
Lean i Six Sigma – co możemy zyskać wprowadzając te metodyki do procesów biznesowych
Ciągłe doskonalenie procesów zaczyna się od ludzi, czyli jak przekonać pracowników do podejmowania działań poprawiających efektywność naszej organizacji
Jakich mierników użyć, aby odpowiednio kontrolować wprowadzane usprawnienia
10:20
Blockchain – jak technologia, która ma zrewolucjonizować świat zostanie wykorzystana w branży nowoczesnych usług biznesowych
Piotr
Szczepanik,
Associate Vice President, Coinfirm
Czym jest Blockchain i kiedy możemy spodziewać się rozwoju i popularyzacji tej technologii?
Jak będziemy mogli wykorzystać Łańcuchy Bloków w działalności firm sektora SSC/BPO?
11:10
Przerwa na kawę
11:40
RODO – czego dowiedzieliśmy się o nowych zasadach ochrony danych osobowych po pierwszych miesiącach stosowania
Michał
Kluska,
adwokat, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych
W jaki sposób przedsiębiorcy poradzili sobie w pierwszych etapach wchodzących zmian rozporządzenia RODO
Jak układają się relacje między administratorem a procesorem przepisów
Działanie i zasady kontroli – czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie
12:30
Lunch
13:20
Big Data i AI – jak zaawansowana technologicznie analityka dużych zbiorów danych może sprawdzić się w rozwiązaniach dla sektora SSC/BPO
Łukasz
Grala,
Architekt Platform danych i rozwiązań Business Intelligence, TIDK
Big Data – od czego zacząć planując wdrożenie zaawansowanych narzędzi analitycznych
O czym należy pamiętać wprowadzając rozwiązania chmurowe w organizacji
Praktyczne przykłady wdrożeń narzędzi opartych o Big Data i AI
14:05
Przerwa na zmianę sal
Blok sesji równoległych
14:10
Talent Management w nowoczesnej organizacji SSC/BPO
Aneta
Maćkowiak,
HR Manager, ROCKWOOL Global Business Service Center
W jaki sposób i jakie korzyści możemy zapewnić naszej organizacji poprzez budowanie odpowiedniej strategii rozwoju talentów
Jak zarządzać polityką benefitów, aby utrzymać wysoki poziom zaangażowania pracowników i zatrzymać ich w organizacji jak najdłużej
14:10
Podejście Client Centric – jak zarządzać relacjami z klientem, aby maksymalizować efektywność współpracy na konkurencyjnym rynku
Jakub
Olik,
Head of GSS HR Service Delivery Management, DNV GL
Co zyskamy dzięki nakierowaniu naszych działań na klienta
Jakich mierników należy użyć do badania efektywności Client Service
Co możemy zrobić, aby nieustannie doskonalić procesy komunikacji i podnosić jakość dostarczanych przez naszą organizację usług
15:20
Przerwa networkingowa
15:20
Sesja warsztatowa: Gry biznesowe, a onboarding – jakie narzędzia możemy wykorzystać, aby w ciekawy i w efektywny sposób wdrożyć nowego pracownika do naszego zespołu
Mariusz
Kapusta,
Ekspert Zarządzania Projektami CEO & Founder, Leadership Center
Gamifikacja w procesach onboardingowych – nowe pomysły i dobre praktyki
Interaktywny warsztat wykorzystania gry biznesowej w procesie wdrożeniowym nowego pracownika
15:20
Sesja warsztatowa: Mapowanie procesów biznesowych – praktyczny warsztat VSM
Andrzej
Kinastowski,
Head of Training & Solution Delivery w Office Samurai
Wartość i jej przepływ w procesach
Różnice w mapowaniu procesów produkcyjnych i biurowych
Tworzenie map krok po kroku
Czego mogą nauczyć nas mapy naszych procesów, a czego sam proces mapowania?