Ekspert Branży Oil & Gas
Manager z międzynarodowym doświadczeniem w kierowaniu działami sprzedaży oraz wdrażaniu projektów IT. Pracuje z firmami w branży Paliw, Energii oraz IT. Ponad 20 lat pracował w firmie Shell. W regionie Europy centralnej i wschodniej pełnił funkcje Business & IT Development Managera, Dyrektora d/s Handlowych, Marketing Managera. Był Członkiem Zarządu spółek Shell w Polsce. Kierował zmianą w organizacji oraz przeniesieniem procesów obsługi klienta do centrum usług. Wprowadził do businessu wiele rozwiązań w nowych technologiach cyfrowych. Jego głównym obszarem zainteresowania są nowe technologie oraz ich realna wartość dodana weryfikowana poprzez pilotażowe oraz finalne projekty wdrożeniowe w businessie.
Senior Business Development Manager, DSR SA, Principal Business Consultant CPIM®
Międzynarodowy konsultant biznesowy firmy DSR w obszarze zarządzania produkcją i logistyką. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania procesami firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. Jako doradca, analityk i autor rozwiązań biznesowych brał udział w realizacji projektów wdrożeniowych w kilkunastu firmach przemysłowych.
W trakcie swojej kariery zawodowej odpowiadał m.in. za prowadzenie audytów i przygotowywanie analiz funkcjonowania systemów produkcyjnych, wypracowywanie koncepcji oraz sposobów planowania i harmonogramowania produkcji, wsparcie procesu projektowaniu nowych funkcjonalności aplikacji QAD.
Prelegent i mówcą w trakcie licznych konferencji poświęconych efektywnemu wprowadzaniu systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne i produkcyjne. Podczas swoich wystąpień prezentuje doświadczenia, rozwiązania i najlepsze praktyki w zakresie implementacji rozwiązań dla przedsiębiorstw przemysłowych.
CEO, BiModal Solutions
Ekspert w zakresie systemów ERP, od lat zajmujący się optymalizacją procesów biznesowych. Rozwiązania do zarządzania planowaniem, w tym S&OP, to jego niezawodna odpowiedź na rosnące potrzeby rynku. Absolwent Wydziału Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie na stanowiskach Customer Director oraz Senior Project Manager zdobywał pracując w międzynarodowych środowiskach, m.in. w Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. W USA współpracował z ponad 50 klientami, wdrażając rozwiązania biznesowe oparte na systemach ERP. W latach 2011-2012 zbudował dział zajmujący się systemami ERP w spółce IMI Critical Engineering (CCI). Od 2012 roku pracując w Polsce, z sukcesem wprowadził na nasz rynek bimodalną platformę Novacura Flow, wykorzystywaną do optymalizacji procesów krytycznych w utrzymaniu ruchu, serwisie, logistyce i produkcji. Stworzył firmę BiModal Solutions, która wspiera przedsiębiorstwa z sektora produkcyjnego, budując dedykowane rozwiązania planistyczne, oparte na nowoczesnych i innowacyjnych technologiach firmy IBM.
Digital Maturity Assesor Siemens Polska
Posiada ponad 10 letnie, w tym międzynarodowe doświadczenie w obszarze zarządzania i optymalizacji produkcji oraz projektowania procesów okołoprodukcyjnych ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu lotniczego. Specjalizuje się w budowaniu świadomości i wdrażaniu rozwiązań związanych z obszarem Industry 4.0 - identyfikuje innowacyjne kierunki rozwoju oraz nowe możliwości technologiczne, wspierając rynkową konkurencyjność klientów.
Absolwent Politechniki Lubelskiej na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Mechanika i Budowa Maszyn. Wcześniej, przez 7 lat, związany z firmą Pilatus Aircraft.
Production Manager, Novartis
Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenia w przemyśle farmaceutycznym. W chwili obecnej odpowiada za ponad 100 osobowy zespół produkcyjny. Jego życiowe motto „Trudne, ale nie niemożliwe” dodaje mu energii do podejmowania najtrudniejszych wyzwań biznesowych. Spełnia się pracując z ludźmi. Jako lider zmiany, z powodzeniem zrealizował usprawnienia w obszarze produkcji związane z efektywnością, jakością oraz łańcuchem dostaw.
Logistics and Transport Consultant, Supply Chain, TSL, HUB logistics Sp. z o.o.
Wieloletni menadżer logistyki, specjalizujący się w rozwoju firm z sektora TSL. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu logistycznym i supply chain oraz rozbudowie możliwości firm spedycyjnych i logistycznych. Jako manager projektów wybudował ponad 200 000 m2 magazynów w całej Polsce oraz prowadził procesy przygotowania operacyjnego tych jednostek do działania operacyjnego. W swojej drodze zawodowej opiera się na filozofii J. Gattorna – orientuj się na klienta – nie na konkurencję.
Head of Logistics Expertise Department, Instytut Logistyki i Magazynowania
Praktyk i menedżer z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży logistycznej zajmujący stanowiska Dyrektora Zarządzającego i Prezesa Zarządu w firmach logistycznych oraz Agencji Pracy Tymczasowej, doktor nauk technicznych z zakresu systemów symulacyjnych w transporcie , absolwent studiów MBA programu Trent University - Nottingham UK , Kierownik Centrum Logistyki w Instytucie Logistyki i Magazynowania , autor wielu publikacji , posiadający wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych takich jak : e-Impact , Cloud prowadzonych przy współpracy miedzy innymi z : Port Lisbona , BCT, Qumak, Logit One , autor wielu artykułów naukowych z zakresu stosowania metod optymalizacyjnych w procesach projektowych oraz cyfryzacji łańcuchów dostaw.
Demand Planning Manager, Żywiec Zdrój
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoją karierę rozpoczął w 2008 roku jako Sales Analyst w firmie Miraculum. W kolejnych latach związany z czołowymi firmami z sektora FMCG: Foodcare, Danone czy Nestlé. Od 2014 r. jako Demand Planner w firmie Żywiec-Zdrój. Posiada doświadczenie w zakresie planowania popytu, prognozowania czy realizacji projektów S&OP.
Dyrektor Operacyjny ds. Części Zamiennych, COMPIN FAINSA
Absolwent Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, studiów podyplomowych na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu operacyjnym produkcją. Doświadczenie w tworzeniu nowych wydziałów oraz firm produkcyjnych. Przyjęty na studia MBA Polish-American Center of Management, które zaczynam od października. Miłośnik kultury chudego zarządzania - Lean Six Sigma Black Belt.
Planning Director , CERSANIT GROUP
Manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie planowania produkcji, demand planning i zarządzania zapasem. Specjalizuje się w zarządzaniu opartym o najwyższe standardy Supply Chain w standardzie Apics i zaawansowane procesy, jak S&OP.
Zarządzając pracą planistów z zakładów produkcyjnych w Polsce, Niemczech, Rosji oraz na Ukrainie, wdrożył w swojej organizacji standardy dla planowania produkcji i zarządzania zapasem w ramach efektywnego Supply Chain. Obecnie kieruje łańcuchem dostaw w obszarze Demand Planningu oraz Planowania Produkcji na poziomach MPS, DRP oraz S&OP we wszystkich 11 zakładach produkcyjnych grupy w ramach efektywnego Supply Chain we wszystkich kategoriach asortymentu przedsiębiorstwa.
Uczestnicząc aktywnie w optymalizacji procesów firmowych, przewodził procesowi wdrożenia nowego narzędzia planistycznego IBM Planning Analitics we współpracy z firmą BiModal.
Efficiency and business transformation expert,Stowarzyszenie Interim Managers SIM
Ekspert efektywności biznesowej, doskonały praktyk dzielący się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 20 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z 14 letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą. Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje łącząc sprzedaż i oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień. Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-pu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian. Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian, oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.
Project Engineer, Novartis
Absolwent SGGW, Politechniki Warszawskiej oraz SGH. W firmie Novartis odpowiedzialny za prowadzenie projektów optymalizacyjnych. Jest również ekspertem w zakresie KPI mierzących efektywność łańcucha dostaw. Z sukcesem wdrożył wiele narzędzi Lean w obszarze produkcji m.in.: A3, PDCA, RCA, 5S, SMED, Visual Management oraz system MES do zarządzania efektywnością maszyn.