Dyrektor Departamentu Komunikacji i Public Relations, PG SILESIA
Z PG SILESIA związana od 2010 roku, kiedy to aktywnie wspierała grupę projektową w procesie zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa, jakim była wówczas KWK ‘Silesia’. Jako Dyrektor Departamentu Komunikacji i PR odpowiada za komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną spółki, w tym m.in. za współpracę z mediami, pracownikami i lokalnymi społecznościami. Nadzoruje także działania z obszaru CSR. Wcześniej realizowała projekty z zakresu komunikacji marketingowej i czynnie uczestniczyła w procesie budowy marki PG SILESIA. Posiada wykształcenie kierunkowe – jest absolwentką studiów podyplomowych Public Relations – nowoczesna komunikacja w praktyce oraz Marketingu i Zarzadzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zwolenniczka niestandardowych rozwiązań i myślenia ‘out of the box’. W pracy ceniąca otwartość na nowe pomysły, spontaniczność i zaangażowanie.
Dyrektor Ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu, Rzecznik Prasowy, PGE Narodowy
Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizowała się w komunikacji społecznej oraz prawie prasowy. Od początku kariery zawodowej związana była z dziennikarstwem oraz Public Relations. Przez trzy lata pełniła funkcję redaktor naczelnej jednej z elbląskich gazet internetowych. Przez rok pracowała jako rzecznik prasowy CSE „Światowid”, później kierowała biurem prasowym Prezydenta Elbląga Jerzego Wilka. Od stycznia 2015 roku pełni funkcję Dyrektora Ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu oraz Rzecznika Prasowego w spółce PL.2012+, która zarządza PGE Narodowym. Interesuje się zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, prawem prasowym, budowaniem brandu oraz kształtowaniem wizerunku. Prowadziła wiele warsztatów organizowanych m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”. Prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysami na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego a także wykłady: w Szkole Głównej Handlowej w ramach Dni Biznesu w Sporcie oraz wykłady z obszaru CSR na Akademii Leona Koźmińskiego. Ponadto jest prelegentką na wielu kongresach i targach. Jest członkiem kapituły „Hotel Przyjazny Rodzinie”.
Redaktor Naczelny, „Rzeczpospolita”
Absolwent i doktorant Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 1993 roku współtworzył telewizję Polsat. Długoletni komentator Tok FM i Radia PiN. Bloger. Autor książek, scenariuszy, publicysta prasowy i felietonista. Wykładowca akademicki. Członek Polskiego Towarzystwa Bluesowego.
Trener ds. PR i komunikacji, Bartosz Dembiński PR Ko-munikacja
PR-owiec, trener i wykładowca, specjalista w dziedzinie szeroko rozumianej komunikacji. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i marketingu. Przez niemal osiem lat był rzecznikiem prasowym jednej z najlepszych polskich uczelni – Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, a przez ponad dwa lata copywriterem w agencji reklamowej Hand Made. Od kilku miesięcy prowadzi własną firmę – Bartosz Dembiński PR•Komunikacja (www.bartoszdembinski.pl). Doradza firmom i instytucjom, jak komunikować się profesjonalnie skutecznie. Na AGH stworzył od podstaw znakomicie oceniane przez dziennikarzy i nagradzane biuro prasowe. Na jego koncie jest ponad trzy tysiące wypowiedzi w mediach. Prowadzony przez niego profil AGH na Facebooku był najbardziej angażującą stroną (spośród wszystkich polskich uczelni) przez kilka lat. Zdobył kilka branżowych nagród (m.in. Grand Prix w konkursie „Kryształy PR-u” 2015 czy „Wyróżnienie za wzorową współpracę z mediami” przyznane przez redakcję Polskiej Agencji Prasowej). Jako trener przeprowadził kilkanaście szkoleń z zakresu m.in. PR kryzysowego czy komunikacji marek w mediach społecznościowych. Jako copywriter pracował dla takich marek, jak: Idea Bank, Kompania Piwowarska (Kozel, Książęce), Hoop Cola, Arctic+ czy Hutchinson. Prowadzi zajęcia z przedmiotu „Media relations” w Instytucie Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Jest absolwentem socjologii na Wydziale Humanistycznym AGH oraz dziennikarstwa na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
Kierownik działu PR, Oriflame Poland
Swoje doświadczenie zdobywałam zajmując stanowiska w korporacjach, międzynarodowych agencjach PR oraz prywatnych przedsiębiorstwach. Od niemal 10 lat jestem związana z działaniami PR w branży FMCG, ze szczególnym uwzględnieniem branży mody oraz beauty. Wprowadzałam na polski rynek i rozwijałam marki takie jak AirField, ALDO, Atlantic, LG, Tommy Hilfiger, Pantene, AVON. Współpracowałam z wieloma polskimi i zagranicznymi celebrytami i ambasadorami topowych marek. Za najcenniejszą kooperację uważam bezpośrednie działania z projektantem mody i zapachów Kenzo Takadą. Dzięki niesztampowemu podejściu do komunikacji i silnie ugruntowanym relacjom
z przedstawicielami mediów każdy z obsługiwanych przez mnie brandów osiągał wybitne rezultaty obecności w mediach. Od 2017 roku zajmuję stanowisko kierownika działu PR na polski rynek dla szwedzkiej marki Oriflame. To wyzwanie, które przynosi mi ogromną satysfakcję, ze względu na możliwość budowania działu i całej strategii od początku. Jestem absolwentką wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Filologia dla mediów. Zamiłowanie do działań dedykowanych kobietom, w tym niesienia pomocy zagubionym i potrzebującym, realizuję poprzez moją dodatkową funkcję Członka Zarządu Fundacji Oriflame Spełniamy Marzenia.
PR & Marketing Expert
Od 13 lat zajmuje się Marketingiem i PRem. Pracowała w branży kulturalnej, muzycznej, IT i FMCG. Swoje umiejętności komunikacyjne rozwijała podczas różnorodnych projektów. Zarządzała komunikacją dużych eventów muzycznych i tanecznych, współpracowała z topowymi artystami i sportowcami, współprowadziła organizację pozarządową, tworzyła digitalową platformę do komunikacji, by wreszcie podjąć wyzwanie pracy w jednej z najbardziej wymagających PRowo branż – w awiacji.
Po 4 latach dodawania ludziom skrzydeł na stanowisku Communications Managera w Red Bullu, postanowiła kontynuować tę misję w bardziej dosłowny sposób i rozpoczęła pracę w liniach lotniczych Wizz Air, gdzie objęła stanowisko Corporate Communications Managera. Na co dzień zarządza komunikacją w 22 krajach w Europie, w tym na największych rynkach obsługiwanych przez Wizz Air. Jest odpowiedzialna za budowanie strategii komunikacyjnej i zarządzanie komunikacją kryzysową. Pełni również funkcję rzecznika prasowego linii. Pochodzi z Warszawy, mieszka w Budapeszcie, ale najczęściej można ją spotkać gdzieś ponad chmurami na pokładzie samolotu. Psychofanka muzyki, sportu i podróżowania.
Dyrektorka PR & Rzeczniczka prasowa, PFI Future S.A.
Doświadczona ekspertka w zakresie digital PR. Od lat zarządzającą prestiżowymi markami Wrocławia (Aquapark Wrocław, Hala Stulecia, Wrocławski Teatr Lalek). Współautorka sukcesu wrocławskiego aquaparku, który w okresie 2013-2018 roku stał się jednym z trzech najchętniej odwiedzanych parków wodnych w Europie (2.000.000 odwiedzających rocznie). Zarządzany przez nią dział marketingu i komunikacji stworzył dla tej spółki od zera infrastrukturę digital stanowiąca najważniejszy kanał dotarcia do grup docelowych w wszystkich segmentach rynku. Aktualnie zajmuje się budowaniem marek e-commerce w branży turystycznej. Z wykształcenia i pasji filozofka, którą to perspektywę chętnie wykorzystuje w pracy zawodowej.
rzecznik Orange Polska
Z branżą Public Relations związany od 1999 roku. Wcześniej dziennikarz i redaktor Gazety Wyborczej. Od 2008 rzecznik Orange Polska. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Był jednym z pierwszych rzeczników w Polsce, który prowadził blog firmowy. Entuzjasta wykorzystania mediów społecznościowych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Przewodniczący jury branżowego konkursu PR Wings.
doradczyni ds. PR; członkini honorowa PSPR
Przez wiele lat specjalizowała się w komunikacji B2B w firmach doradczych branży nieruchomości komercyjnych. Doświadczenie zdobywała w agencji FIRST PR, gdzie obsługiwała takich klientów jak Cushman & Wakefield, Turner Broadcasting System (CNN International, Cartoon Network, Boomerang i TCM) i A+E Networks (marki: Lifetime, HISTORY, CI Polsat).
Aktywnie działa na rzecz branży PR, za co została doceniona nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka i Lwem PR. Honorowa członkini PSPR, w latach 2019-2023 była prezeską Stowarzyszenia.
Strategie komunikacyjne, media, Wirtualna Polska
Dziennikarz i wydawca telewizyjny, obecnie związany z Wirtualną Polską. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i Poznaniu.
Magister nauk humanistycznych i społecznych SWPS oraz absolwent wydziału fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej. Całe życie związany z mediami. Zarówno tymi tradycyjnymi, jak prasa, radio i telewizja, ale też tymi współczesnymi, które swoich odbiorców poszukują za pomocą sieci internetowej.
Zdobył doświadczenie w kreowaniu formy przekazu, tworzeniu i wprowadzaniu programów, budowaniu redakcji i zespołów ludzkich, ich szkoleniu, zarządzaniu nimi i dbania o ich rozwój nastawiony na współpracę i poszerzanie umiejętności własnych. Tego uczy też studentów dziennikarstwa i kulturoznawstwa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i Poznaniu (SWPS) i tych, dla których kontakt z kamerą wydaje się niekiedy wyzwaniem ponad miarę.
Pracę zawodową zaczynał w stacjach radiowych. Najpierw jako dziennikarz i reporter RMF FM, a później dyrektor programowy i szef działu informacji Radia Echo. Początkiem jego kariery telewizyjnej była współpraca z TVN, gdzie wydawał programy newsowe TVN24 oraz był reporterem w redakcji Uwaga.
Od 2005 roku wydawca i prezenter Wydarzeń Polsatu; w latach 2007-2008 pełnił także funkcję szefa działu krajowego Polska The Times. Wieloletni gospodarz programów Wydarzenia Opinie Komentarze i To Był Dzień w Telewizji Polsat. Obecnie w WP prowadzi dwa programy „Tłit” oraz „Money. To się liczy”.
PR&Komunikacja
Ukończył socjologię na Uniwersytecie Szczecińskim. Prawie ćwierć wieku pracował jako funkcjonariusz służb mundurowych. Specjalista, praktyk, profesjonalista bazujący na własnych doświadczeniach. Często wypowiadający się w mediach jako ekspert. Dyplomowany menedżer sportu, licencjonowany trener piłki nożnej oraz wieloletni działacz sportowy. Miłośnik kreowania właściwej komunikacji ze społeczeństwem oraz zarządzania wizerunkiem. Od 1991 r. pracował w policji, m.in. w kompanii antyterrorystycznej, Wydziale d/w z Przestępczością Narkotykową, Centralnym Biurze Śledczym. W 2004 r. rozpoczął współpracę z mediami. Od 2006 r. został rzecznikiem prasowym Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie, a w 2009 r. Stołecznego w Warszawie. Współpracował w przygotowaniu organizacji procesu komunikacji społecznej w sytuacjach kryzysowych podczas Euro 2012 funkcjonującego w ramach Zespołu ds. opracowania i realizacji polityki informacyjnej Programu Bezpieczeństwa UEFA EURO 2012. Został twarzą stołecznej policji podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r. Krótko po nich przeszedł do największej cywilnej służby specjalnej – Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, w której pracował do stycznia 2016 r. Przez lata prowadził i zarządzał klubem sportowym, m.in. pozyskiwał środki finansowe i tworzył pozytywny wizerunek klubu. Jest też zatrudniony w Uniwersytecie Warszawskim jako trener oraz wykładowca. Wcześniej był wykładowcą w Wyższej Szkole Informatyki Zarządzania i Administracji w Warszawie. Aktualnie prowadzi własną działalność związaną ze szkoleniami i wykładami. Specjalizuje się w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi oraz kreowaniem pozytywnego wizerunku firm oraz ludzi. Ma na swoim koncie szkolenia grupowe jak i indywidualne. Szkolił w sektorze prywatnym jak i państwowym. Na swoim koncie ma m.in. szkolenie medialne dla kadry kierowniczej w Ministerstwie Finansów. Udziela się również w telewizji. Często komentuje aktualne sytuacje związane z bezpieczeństwem. Zawsze uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony do ludzi i życia.
Rzecznik Prasowy, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Od 2015 roku rzecznik prasowy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalista w zakresie komunikacji, filolog, doktor nauk humanistycznych, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego.
Regionalny rzecznik prasowy, ZUS województwa śląskiego
Absolwentka politologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, specjalista ds.public relations. Wieloletni rzecznik prasowy, zajmująca się budowaniem pozytywnego wizerunku instytucji m.in. poprzez utrzymywanie stałych i dobrych relacji z mediami oraz otoczeniem zewnętrznym, przygotowywaniem informacji prasowych, organizacją wydarzeń. Wcześniej przez 10 lat etatowy dziennikarz w mediach regionalnych. Współpracuje z agencją Trzy Znaki. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL oraz Dyrektor Działu Consumer Goods, MSL
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży medialno-komunikacyjnej. Jest obecnie odpowiedzialny za dział Consumer Goods, na który składają się Technology PR i Brand PR. Pracował dla największych marek technologiczno-konsumenckich. Umiejętnie łączy pasję z karierą zawodową – jego zamiłowanie do technologii i gier wideo pozwoliło mu zbudować największy dział technologiczno-rozrywkowym na polskim rynku PR.
Specjalizuje się także w zarządzaniu zespołami z regionu CEE, gdzie aktywnie rozwija swoje zainteresowania z zakresu Cultural Inteligence. Wcześniej, przez 5 lat związany był z siecią Edelman. Ukończył Marketing i Zarządzanie na Politechnice Śląskiej.
Winstone Consulting, szkolenia i sesje coachingowe
Doświadczony konsultant, interim manager i analityk biznesowy. Ceniony specjalista od zarządzania kryzysowego. Doradca w wielu procesach restrukturyzacji, zarządzania zmianą oraz tworzenia i wdrażania nowych strategii biznesowych i komunikacyjnych.
Od 22 lat zarządza zespołami, budżetami i organizacją projektów i procesów na wielu poziomach organizacyjnych. Doskonale porusza się w warunkach dużej odpowiedzialności, stresu i umiejętności strategicznego myślenia. Przez ostatnie lata realizował liczne projekty doradcze, szkoleniowe i zarządzał projektami dla takich marek jak Euro RTV AGD, Black Red White, Lidl, Nestle, Skanska, JW. Construction, Nutricia, Polenergia, Kross, Robert Makłowicz, Risk made in Warsaw, Legia Warszawa, Wirtualna Polska, XTB Brokers, Get Back i wiele innych.
Wykształcenie prawnicze sprawia, że często polecany jest przez klientów i kancelarie prawne do budowania osłony medialnej w sporach biznesowych i prawnych, a doświadczenie z pracy w Narodowym Banku Polskim i Ministerstwie Finansów zaowocowało dobrymi relacjami z mediami biznesowymi, gospodarczymi i ekonomicznymi.
Od kilku lat zaangażowany również w projekty z obszaru doradztwa biznesowego, restrukturyzacji i zarządzania zmianą, czasem także w roli interim managera lub coacha.
Group Communications Manager, Teknos Group Oy
Ekonomista, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada blisko 20 lat doświadczenia w obszarze komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz zarządzania, które zdobywał w spółkach giełdowych, międzynarodowych koncernach oraz firmach konsultingowych. Zarządzał projektami związanymi z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, a także transformacji cyfrowej i budowania doświadczeń pracowników. Doświadczenie zdobywał w firmach JMC, Orbis/Accor, DTZ/Cushman & Wakefield, Leroy Merlin Polska/Adeo, a obecnie pracuje w Grupie Teknos, innowacyjnym fińskim przedsiębiorstwie działającym w branży chemicznej. Jest autorem licznych publikacji i warsztatów poświęconych tematyce komunikacji, marketingu i nowych technologii.
Dziennikarz, prezenter
Laureat nagrody Wiktor 2013 w kategorii Osobowość Medialna. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę, zdobywaną zarówno w charakterze osoby zarządzającej (był m.in. redaktorem naczelnym „Machiny“, „Filmu“ i „Przekroju“), piszącej (dziennikarz prasowy w wielu tytułach), działającej w radiu (autorski cykl „Duży wywiad“ w Radiu Zet) jak i prowadzącej liczne programy telewizyjne o bardzo różnym charakterze (od dużych rozrywkowych formatów takich jak „Mam Talent“ w TVN, poprzez autorski talk show „Prokop i Panny“ w TVP, po codzienną telewizję na żywo u boku Doroty Wellman w „Dzień Dobry TVN“).
Jest również autorem kilku bestsellerowych książek, których łączny nakład to ponad 250 tys. egz. (m.in. „Bóg, kasa i rock’n’roll“ oraz „Jego wysokość Longin“). W ramach zdobywania różnych zawodowych kompetencji, zdarzało mu się także występować hobbystycznie w filmach i serialach, m.in. „M jak miłość“ oraz dubbingować animowane postacie np. w filmie „Renifer Niko ratuje święta“.
Marcin to jeden z najbardziej cenionych i rozchwytywanych polskich konferansjerów, mający na koncie kilkaset poprowadzonych eventów dla największych międzynarodowych firm, w tym branżowe konferencje i kongresy, eleganckie gale, festiwale tematyczne, masowe koncerty i wiele innych.
Zwycięzca rankingu najlepszych konferansjerów w Polsce wg miesięcznika Press, nr 9-10/2017.
Dziennikarka telewizyjna, radiowa i prasowa
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Filologii Polskiej I Historii Sztuki.
Razem z Marcinem Prokopem tworzy charyzmatyczny duet w programie Dzień Dobry TVN. Z Pauliną Młynarską prowadzi w TVN Style program "Miasto kobiet". W przeszłości znana również z programów telewizyjnych m. in. "Podróże z żartem", "Clever – widzisz i wiesz", "Czytam, bo lubię", "Ten jeden dzień", "Pytanie na śniadanie".
Felietonistka Wysokich Obcasów. Z prasą była związana także za pośrednictwem tytułów takich jak "Gala", "Viva", "Fashion Magazine" czy "Existence". Autorka książki "Ja nie mogę być modelką?!".
Nie obca jest jej także kariera filmowa w charakterze reżyserki, producentki i aktorki (m. in. u Andrzej Wajdy wcieliła się w role Henryki Krzywonos w obrazie "Wałęsa. Człowiek z nadziei"). W sferze radiowej współpracowała m. in. z Radio Solidarność, Radio Eska, Radio Zet i Tok FM.
Laureatka licznych nagród, m. in. Wiktory w kategorii Prezenter Telewizyjny w 2010 roku, InicjaTOR 2015 (MediaTory), Europejska Nagroda Tolerancji 2014, a także wielu. Według rankingów Gazety Wyborczej i Wprost jedna z najbardziej wpływowych kobiet w polskich mediach.
Druga najcenniejsza polska gwiazda w roku 2017 według rankingu Forbes. Uhonorowana także przez Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców Hortensją dla Kobiety roku 2017.
Brand PR Practice Director, MSL
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych dla polskich i globalnych marek. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej oraz korporacyjnej dla klientów z branży FMCG. Prowadziła projekty dla takich firm jak Procter & Gamble, Wyborowa Pernod Ricard, Reckitt Benckiser, Żywiec Zdrój czy Saint-Gobain. W MSL pełni funkcję Brand PR Practice Director. Zarządza też pracą regionalnych agencji w realizacji projektów brand consumer na rynkach CEE.