case study: efektywny kosztowo launch nowej pomadki marki Oriflame z widocznym, mierzalnym wpływem na sprzedaż
Para osobowości medialnych z olbrzymim doświadczeniem, zdobywanym w licznych projektach dziennikarskich, odpowie na pytania:
Storytelling na wysokim poziomie to potężna marketingowa broń. Od tego, czy umiemy się nią posługiwać, zależy sukces naszej firmy. Dobra wiadomość jest taka, że można nauczyć się nią władać.
Podczas storytellingowego treningu dowiecie się:
Aby zdobyć nowych klientów, musicie do nich dotrzeć ze swoim komunikatem i nim zaciekawić. Aby stali się stałymi klientami, musicie zdobyć ich serca. Aby zdobyć ich serca musicie wzbudzić w nich emocje. To wszystko możecie osiągnąć dzięki angażującym historiom.
Case study:
11 listopada 2011 roku. Pobicie uczestnika pochodu przez policjanta. Spalone samochody dziennikarzy.
Debata w Studio TVP Info jak się obyła wtedy po tym zdarzeniu. Przygotowanie do kierowania narracją w trakcie kryzysu dla Policji w związku przekroczeniem uprawnień przez jednego z funkcjonariuszy KSP.
Zabezpieczeni3 EURO 2012 i pobicie się kibiców z Rosji i Polski
Krótka zasada narracji po wejściu ABW do siedziby WPROST.
Przedsiębiorstwa coraz bardziej poszerzają kanały komunikacji, którymi posługują się zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Ta dynamika zmian, wymaga nie tylko szybkości i doskonałości w zakresie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych, co jest relatywnie łatwe ze względu na rozwiązania w chmurze, ale ewolucji kultury i wewnętrznych zasad związanych z ich wykorzystaniem. Kultura wielu organizacji może nie nadążać za zmianami w obszarze technologicznym, co często powoduje, że zarówno pracownicy jak i klienci oraz pozostali interesariusze mogą czuć się zagubieni, działając w sposób, mogący mieć negatywny wpływ na reputację przedsiębiorstwa. Dlatego ważnym zagadnieniem jest tworzenie kultury wewnętrznej w przedsiębiorstwach oraz rozwiązań, która mają na celu ochronę reputacji marki uwzględniając obecne uwarunkowania związane z przepływem informacji.