Leadership Program 2023

zarządzanie zespołem i efektywnością centrum nowoczesnych usług biznesowych

Data rozpoczęcia:
09.11.2023
Data zakończenia:
15.12.2023

Prelegenci

Katarzyna Deredzińska

Ekspertka Gekko AdvisoryNow, Menedżer, doradca, trener, coach, mentor, facyllitator

Katarzyna ma 20-letnie doświadczenie zawodowe w doradztwie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem oraz transformacyjnego HR. Do jej kluczowych kompetencji należą strategiczne i operacyjne doradztwo biznesowe, mapowanie procesów, definiowanie i kaskadowanie celów, transformacja i tranzycja procesów HR, rozwój organizacyjny, wynagradzanie, systemy motywacyjne, rozwój przywództwa, badanie i budowanie zaangażowania pracowników, marka pracodawcy, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą,
Była odpowiedzialna za funkcję personalną w First Data Polska S.A. i Siódemka S.A., rozwój biznesu w Aon Hewitt, jak również prowadziła Praktykę Budowania Zaangażowania w Hewitt Associates (obecnie Kincentric). Współzałożyciel MADE Solutions (obecnie FOR Solutions) - pierwszej profesjonalnej firmy konsultingowej w branży HoReCa skupiającej się na zagadnieniach strategicznych i marketingowych. Właściciel MADE PROGRESS - doradztwo, szkolenia i coaching. Od 3 lat związana z Gekko advisoryNOW realizuje projekty w zakresie transformacji biznesowej i HR.
Absolwentka Biznesu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w ESCP Business School Berlin (Diplom Kauffrau). Ukończyła Studium Pomocy i Edukacji Psychologicznej (Intra Warszawa) oraz Coaching (Erickson College, UJ Kraków). Sprawnie komunikuje się w języku angielskim i niemieckim. Dotychczas pracowała jako menedżer.

Paweł Dudek

Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu

Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting oraz Thoriana w zakresie zarządzania zmianami w organizacjach i rozwoju biznesu.
Od 2022 project manager w jednej z największych firm z obszaru energetyki, robotyzacji i automatyzacji. Wcześniej, w latach 2020-2022 Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. Był prezesem zarządu WARS S.A., pracował dla: Bird & Bird, Medicover oraz Norwich Union, doradzał zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej oraz usług profesjonalnych. Prowadzi zajęcia dla studentów programów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent „Leadership Development Program” (Harvard Business School w Bostonie), „Blockchain Technologies: Business Innovation and Application” (MIT Sloan School of Management) oraz studiów podyplomowych SGH w Warszawie.

Joanna Karpeta

Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego

Autorka książki „Pokochaj poniedziałki. Jak poradzić sobie z wypaleniem zawodowym” wydaną przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2018), uznaną przez internautów za najlepszą książkę psychologiczną i poradnik 2018 w kategorii „Motywacja”.

Certyfikowana coach ICC i Talentów Gallupa, coach Action Learning, dyplomowana trenerka biznesu i ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego z ponad 16-letnim doświadczeniem w pracy z grupami i osobami indywidualnymi. Absolwentka Praktycznej Psychologii Motywacji SWPS, podyplomowych studiów terapii i treningu grupowego UW, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz Szkoły Trenerów Biznesu.

Autorka czterech kursów on-line do samodzielnej nauki: „Jak ujarzmić stres”, „Zarządzanie sobą w czasie” , „Kształtowanie dobrych nawyków” i „Ze sobą na TAK”.

Jako trenerka i coach działa w obszarze przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i budowania dobrostanu pracowników. Pomaga ujarzmiać stres, zwiększać odporność psychiczną i uczy na nowo kochać poniedziałki. Menedżerom pokazuje jak zapalać, a nie wypalać swoich pracowników, zarządzać w oparciu o mocne strony pracowników i tworzyć rozwojowe miejsca pracy.

Posiada 9-letnie doświadczenie pracy w biznesie na stanowisku menedżerskim, co pozwala jej dostosowywać treści szkoleniowe do rzeczywistych wyzwań klientów.

Współpracuje m.in. z:
● mBankiem, Wedlem, Nokią, PeKaO SA, Bankiem Milennium, Credit Agricole, Kappahl. Multiconsult, Orange i IT Solution Factor, Alfavox , Toyota Bank, Saint Gobain, Truvant, KSB.

Publikuje eksperckie artykuły w: Newsweek, Wprost, Wysokie Obcasy, Coaching, Sens, Benefit, HR Business Partner, Business Woman & Life Magazine.

Jako ekspertka wystąpiła w audycjach: Radia Złote Przeboje (Najlepszy weekend), Czwórki PR (Strefa Prywatna), RDC (Wieczór RDC), Radia PIN (Sukces pisany szminką).

Paweł Młyński

Partner Gekko advisoryNOW

Doświadczony menadżer i lider, posiada prawie 20 lat doświadczenia w doradztwie biznesowym, finansach, zarządzaniu organizacjami komercyjnymi i pozarządowymi. Współzałożyciel i partner w firmie doradczej Gekko advisoryNOW. Pracował m.in. w KPMG i PwC. Zarządzał licznymi projektami dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Realizował z sukcesem złożone projekty strategiczne, optymalizacyjne i restrukturyzacyjne. Zajmuje się wdrażaniem nowych modeli biznesowych i operacyjnych, analizami potencjału robotycznego, optymalizacją procesów i zarządzaniem finansami.

Katarzyna Myszkowska

Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami, produktami i procesami skarbowymi oraz pozyskiwania finansowania

Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w finansach przedsiębiorstw i bankowości. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów biznesowych, regulacyjnych i informatycznych, zarządzaniu produktami finansowymi, optymalizacji procesów, organizowaniu finansowania, zarządzaniu skarbem i centrum usług wspólnych w obszarze skarbu.
Pracowała dla firmy konsultingowej PwC, gdzie m.in. brała udział w projektach z obszaru fuzji i przejęć oraz restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków. W firmie produkcyjnej Lafarge odpowiadała za dział skarbu i pozyskiwania finansowania dla grupy kapitałowej. Pracując w bankach (Société Générale, Citi - Bank Handlowy, Bank Pocztowy) zajmowała się m.in. projektami biznesowymi, regulacyjnymi i informatycznymi, oraz sprzedażą, wdrażaniem i rozwojem produktów. W latach 1999-2004 zorganizowała, a następnie zarządzała jednym z pierwszych w Polsce SSC w obszarze skarbu. Pełniła różne role na różnych szczeblach organizacji (specjalista, ekspert, menedżer, dyrektor). Pracowała w zespołach wielopokoleniowych i wielokulturowych. Brała udział w inicjatywach wolontariatu, a w tym w projekcie edukacji finansowej dzieci i młodzieży „BAKCYL” organizowanym przez Warszawski Instytut Bankowości.

Jacek Tochowicz

Menadżer Zespołu Rozwoju Biznesu, SAIO

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Z ING związany od 2014 roku, od samego początku zaangażowany w automatyzację procesów biznesowych. Obecnie Area Lead w obszarze robotyzacji w ING Banku Śląskim oraz SAIO. Prywatnie biegacz-maratończyk, tenisista-amator, a także entuzjasta rynków finansowych oraz szeroko rozumianej ekonomii.

Paweł Płocki

Dyrektor GBS Europe, TRUMPF

Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Pełnił funkcję Global Process Ownera dla obszaru Procurement oraz całego Procure to Pay. Posiada doświadczenie w budowaniu i ustawianiu nowych procesów, usprawnieniach i automatyzacji a także wdrożeniach globalnych projektów. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame, czynnie zaangażowany w projekt outsourcingowy Finansów i IT na wszystkich jego etapach. Obecnie Dyrektor Europejskiego GBS niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych. Od 2018 intensywnie rozwija Centrum o procesy transakcyjne jak i nietransakcyjne. Koncentruje się na nowych technologiach i ich możliwym zastosowaniu w biznesie back-office i nie tylko. Zafascynowany AI, Web 3 i ich wpływem na procesy w firmach.