SSC/GBS Leadership Program 2023

zarządzanie zespołem i efektywnością centrum nowoczesnych usług biznesowych

Start date:
26.10.2023
End date:
15.12.2023

5 400 zł per person + 23% VAT


No. of participants

+ 23% VAT

Description

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w drugiej edycji wyjątkowego projektu edukacyjnego skoncentrowanego na rozwoju kompetencji liderskich. 

Program szkolenia zawiera kompleksowy zestaw tematów, które przygotują zarządzających do wyzwań przyszłości i zbudują oraz wzmocnią kompetencje liderów organizacji z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. To jedyny taki program, który łączy pracę nad twardymi kompetencjami z obszaru zarządzania z  rozwojem umiejętności przywódczych. 

Nowoczesne usługi biznesowe to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki w Polsce i na świecie. Polska należy do czołówki państw, gdzie od ponad 20 lat świat biznesu inwestuje z wielkim sukcesem. Inwestorów przyciąga atrakcyjna lokalizacja, dobrze przygotowani pracownicy, pożądany poziom życia i prowadzenia biznesu, wsparcie lokalnych władz, korzystne propozycje ulg i dotacji oraz dobrze ekonomicznie stojąca gospodarka. Nieuniknione jest to, że organizacje z sektora nowoczesnych usług stają się bardziej dojrzałymi modelami operacyjnymi o poszerzonym zasięgu geograficznym, funkcjonującymi w innej niż dotychczas dynamice biznesu, z nowoczesnymi technologiami i wciąż zmieniającymi się oczekiwaniami klientów.  Umiejętność zarządzania takimi centrami w zmieniających się wciąż warunkach, wymagać będzie innych, niż do tej pory, kompetencji. 
Przygotowując program przyjrzeliśmy się bardzo dokładnie wyzwaniom tego sektora, a także zapytaliśmy osoby pracujące w tej branży o ich potrzeby w zakresie szkoleń. Dzięki temu ustaliliśmy konkretne cele naszego projektu edukacyjnego: 

  • budowanie kompetencji liderskich i zwiększenie liczby wysoko wykwalifikowanych menadżerów w sektorze nowoczesnych usług biznesowych w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości;
  • przekazanie zaawansowanej wiedzy oraz rozwój umiejętności obsługi narzędzi potrzebnych do zarządzania centrum nowoczesnych usług biznesowych, zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym;
  • wzmocnienie kwalifikacji, a w rezultacie poprawa efektywności i jakości zarządzania centrami usług biznesowych SSC/BPO/IT/R&D.

Udział w szkoleniu pomoże uczestnikom znaleźć odpowiedzi na pytania:

  • jak zarządzać talentem, aby wyeliminować lukę kompetencyjną i utrzymać stabilność zespołu,
  • jak rozwijać kompetencje i umiejętności zarządzania zespołami hybrydowym,
  • jak wdrażać automatyzację/RPA/AI,
  • jak prowadzić projekty w zespołach wielo-kulturowych i wielo-pokoleniowych,
  • jak osiągać efektywność dzięki optymalizacji procesów;


Wesprze w nauczeniu się jak:

  • skutecznie wdrażać zmianę,
  • identyfikować potencjał robotyczny procesów,
  • budować angażującą strukturę organizacyjną (dopasowanie kompetencji do ról, tworzyć plany rozwoju i sukcesji),
  • zarządzać celami (i tworzyć systemy motywacyjne i premiowe);

Skłoni do zadawania sobie pytań i poszukiwania odpowiedzi:
jak zaadresować wellbeing (zapobieganie wypaleniu, utrzymywanie zaangażowania i wysokiego poziomu satysfakcji z pracy).

Skrócony harmonogram szkolenia: (istnieje także możliwość zakupienia pojedynczych dni szkolenia - w zależności od preferencji. Zapraszamy w tej sprawie do kontaktu)

Dzień pierwszy: 26.10.2023 r.
Tematy dnia: LEADERSHIP 
budowanie efektywnych zespołów w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej / zarządzanie zespołem hybrydowym w świetle niezbędnych kompetencko przywódcy / właściwy Leadership jako wstęp do zarządzania talentami / talent jako dobro rzadkie / rozwój i motywacja utalentowanych pracowników / wdrożenie programu rozwoju talentów w centrum nowoczesnych usług, oparte o Case Studies /  


Dzień drugi: 27.10.2023 r.
Temat dnia: LEADERSHIP 
przyszłość jest hybrydą, czyli co do lamusa, a co rozwijać / życie na miękko, czyli po co komu soft skills / Lider w hybrydzie – kto to, dlaczego i po co / 


Dzień trzeci: 09.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ I DOBROSTANEM PRACOWNIKÓW
przemęczenie czy wypalenie zawodowe / rola Lidera w budowaniu dobrostanu pracowników / profilaktyka wypalenia zawodowego / 


Dzień Czwarty: 10.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ I DOBROSTANEM PRACOWNIKÓW
zarządzanie przez cele / systemy motywacyjne /


Dzień piąty: 23.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTAMI
człowiek a zmiana / organizacja a zmiana / kryteria sukcesu zmian / 


Dzień szósty: 24.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTAMI
zarządzanie projektami – kluczowi uczestnicy i przykłady metodyk / zarządzanie projektami – elementy i etapy, rodzaje projektów, narzędzia i oprogramowanie, sukces projektu /. Rola Lidera projektu i zespołu projektowego /zarządzanie międzypokoleniowe i wielokulturowe w projekcie /


Dzień siódmy: 08.12.2023 r.
Temat dnia: OPTYMALIZACJA PROCESÓW W GBS DZIĘKI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
zwiększenie wydajności dzięki LLM / skuteczny dialog ze sztuczną inteligencją / zaawansowane zagadnienia LLM / 

Dzień ósmy: 14.12.2023 r.
Temat dnia: ROBOTYZAJCA W SSC
Robotics / robotyzacja i automatyzacja procesów / 

Dzień dziewiąty: 15.12.2023 r.
Temat dnia: ROBOTYZAJCA W SSC
przyczyny porażek projektów robotycznych i potencjał robotyczny procesów / analiza potencjału robotycznego procesów – warsztat /


Przygotowany przez Rzeczpospolitą i Gekko advisoryNOW program będzie szczególnie wartościowy dla osób pracujących lub planujących rozwijać swoją karierę w centrach usług biznesowych SSC/BPO/IT/R&D na stanowiskach:

  • Team leader lub osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk menadżerskich,
  • Menadżerowie odpowiedzialni za transformację biznesową, efektywność operacyjną oraz jakość świadczonych usług
  • Osoby aktualnie biorące udział w zarządzaniu SSC/GBS/BPO/IT/R&D

Organizacja:

Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej.Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.

  • Szkolenie prowadzone jest w formule online w czasie rzeczywistym.
  • Treści merytoryczne poparte będą doświadczeniami Prelegentów i pracą własną uczestników.
  • Zaplanowane są warsztaty, z aktywnym udziałem Uczestników, przewidziana jest praca w grupach, omawianie wypracowanych treści na forum, praca na realnych przykładach Uczestników i Prelegentów, moderowane dyskusje, burza mózgów, sesje pytań i odpowiedzi i inne aktywne metody pracy. 
  • Zajęcia odbędą się w czasie pięciu dwudniowych sesji szkoleniowych – czwartki i piątki.

Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w omawiane prezentacje w wersji elektronicznej.

Invited by

Agnieszka Spychała