5 400 zł per person + 23% VAT
Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w drugiej edycji wyjątkowego projektu edukacyjnego skoncentrowanego na rozwoju kompetencji liderskich.
Program szkolenia zawiera kompleksowy zestaw tematów, które przygotują zarządzających do wyzwań przyszłości i zbudują oraz wzmocnią kompetencje liderów organizacji z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. To jedyny taki program, który łączy pracę nad twardymi kompetencjami z obszaru zarządzania z rozwojem umiejętności przywódczych.
Nowoczesne usługi biznesowe to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki w Polsce i na świecie. Polska należy do czołówki państw, gdzie od ponad 20 lat świat biznesu inwestuje z wielkim sukcesem. Inwestorów przyciąga atrakcyjna lokalizacja, dobrze przygotowani pracownicy, pożądany poziom życia i prowadzenia biznesu, wsparcie lokalnych władz, korzystne propozycje ulg i dotacji oraz dobrze ekonomicznie stojąca gospodarka. Nieuniknione jest to, że organizacje z sektora nowoczesnych usług stają się bardziej dojrzałymi modelami operacyjnymi o poszerzonym zasięgu geograficznym, funkcjonującymi w innej niż dotychczas dynamice biznesu, z nowoczesnymi technologiami i wciąż zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Umiejętność zarządzania takimi centrami w zmieniających się wciąż warunkach, wymagać będzie innych, niż do tej pory, kompetencji.
Przygotowując program przyjrzeliśmy się bardzo dokładnie wyzwaniom tego sektora, a także zapytaliśmy osoby pracujące w tej branży o ich potrzeby w zakresie szkoleń. Dzięki temu ustaliliśmy konkretne cele naszego projektu edukacyjnego:
Udział w szkoleniu pomoże uczestnikom znaleźć odpowiedzi na pytania:
Wesprze w nauczeniu się jak:
Skłoni do zadawania sobie pytań i poszukiwania odpowiedzi:
jak zaadresować wellbeing (zapobieganie wypaleniu, utrzymywanie zaangażowania i wysokiego poziomu satysfakcji z pracy).
Skrócony harmonogram szkolenia: (istnieje także możliwość zakupienia pojedynczych dni szkolenia - w zależności od preferencji. Zapraszamy w tej sprawie do kontaktu)
Dzień pierwszy: 26.10.2023 r.
Tematy dnia: LEADERSHIP
budowanie efektywnych zespołów w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej / zarządzanie zespołem hybrydowym w świetle niezbędnych kompetencko przywódcy / właściwy Leadership jako wstęp do zarządzania talentami / talent jako dobro rzadkie / rozwój i motywacja utalentowanych pracowników / wdrożenie programu rozwoju talentów w centrum nowoczesnych usług, oparte o Case Studies /
Dzień drugi: 27.10.2023 r.
Temat dnia: LEADERSHIP
przyszłość jest hybrydą, czyli co do lamusa, a co rozwijać / życie na miękko, czyli po co komu soft skills / Lider w hybrydzie – kto to, dlaczego i po co /
Dzień trzeci: 09.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ I DOBROSTANEM PRACOWNIKÓW
przemęczenie czy wypalenie zawodowe / rola Lidera w budowaniu dobrostanu pracowników / profilaktyka wypalenia zawodowego /
Dzień Czwarty: 10.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ I DOBROSTANEM PRACOWNIKÓW
zarządzanie przez cele / systemy motywacyjne /
Dzień piąty: 23.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTAMI
człowiek a zmiana / organizacja a zmiana / kryteria sukcesu zmian /
Dzień szósty: 24.11.2023 r.
Temat dnia: ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I PROJEKTAMI
zarządzanie projektami – kluczowi uczestnicy i przykłady metodyk / zarządzanie projektami – elementy i etapy, rodzaje projektów, narzędzia i oprogramowanie, sukces projektu /. Rola Lidera projektu i zespołu projektowego /zarządzanie międzypokoleniowe i wielokulturowe w projekcie /
Dzień siódmy: 08.12.2023 r.
Temat dnia: OPTYMALIZACJA PROCESÓW W GBS DZIĘKI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
zwiększenie wydajności dzięki LLM / skuteczny dialog ze sztuczną inteligencją / zaawansowane zagadnienia LLM /
Dzień ósmy: 14.12.2023 r.
Temat dnia: ROBOTYZAJCA W SSC
Robotics / robotyzacja i automatyzacja procesów /
Dzień dziewiąty: 15.12.2023 r.
Temat dnia: ROBOTYZAJCA W SSC
przyczyny porażek projektów robotycznych i potencjał robotyczny procesów / analiza potencjału robotycznego procesów – warsztat /
Przygotowany przez Rzeczpospolitą i Gekko advisoryNOW program będzie szczególnie wartościowy dla osób pracujących lub planujących rozwijać swoją karierę w centrach usług biznesowych SSC/BPO/IT/R&D na stanowiskach:
Organizacja:
Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej.Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w omawiane prezentacje w wersji elektronicznej.