IT Executive Academy

Program edukacyjny dla Liderów IT

Start date:
09.04.2024
End date:
19.06.2024

8 000 zł per person + 23% VAT

order before 26 March

9 000 zł per person + 23% VAT

order after 26 March


No. of participants

+ 23% VAT

Adrian Sasin

Senior IT Manager, Założyciel Szkoły Kierowników IT, Wykładowca na MBA IT,

20 lat doświadczenia w IT. Rekrutowałem i prowadzę zespoły w RPA, Chinach, Indiach, Anglii oraz Polsce. Jestem aktywnym Senior IT Managerem w międzynarodowej organizacji, więc praktykiem, a nie szkoleniowcem teoretykiem.
Zmieniłem grupę ludzi o niskim morale w wysokowydajny zespół pracujący zdalnie, zarządzający produktami generującymi ponad 3 mld złotych przychodu rocznie, działającym 365/24/7 zgodnie z Agile i Devops, a przede wszystkim z biznesem.
Zostałem wyróżniony Top 10 najlepszych managerów IT roku 2020. Przemawiam na największych polskich konferencjach takich jak PMI Management 360, Infoshare, 4Developers, Warszawskie Dni Informatyki. Dzielę się wiedzą również w podcastach, w społeczności CTO i podczas prowadzenia Mentoringu.

Wykładam na Akademii Leona Koźmińskiego na MBA IT oraz przeprowadzam selekcję kandydatów na ten kierunek.

Jako przedsiębiorca założyłem Szkołę Kierowników IT, by tworzyć Liderów IT poprzez inspirowanie i nauczanie o umiejętnościach managerskich, miękkich oraz moim ulubionym przywództwie.

Dzięki temu kompetentni Liderzy tworzą świetne środowiska pracy, gdzie ludzie są zaangażowani w realizację celów biznesowych nawet gdy pracują zdalnie. Nie trzeba ciągle rekrutować i nikt nie odchodzi przez niewystarczające kompetencje swojego szefa.

Borys Stokalski

Przedsiębiorca, inwestor, menadżer, edukator i konsultant. Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji

Od ponad trzech dekad zajmuje się branżą IT i biznesowymi zastosowaniami innowacji technologicznych. Zaangażowany także jako „angel investor” i mentor w start-upy AI / deeptech.

Współtwórca i wieloletni prezes Grupy INFOVIDE-MATRIX, jednej z największych firm doradczo-wdrożeniowych w Polsce. Współzałożyciel i partner w RETHINK, firmie specjalizującej się we wspieraniu transformacji cyfrowej przedsiębiorstw i instytucji publicznych, a także umożliwianiu rozwoju startupów technologicznych. Inwestor zalążkowy i mentor w firmie VersaBox, specjalizującej się w rozwoju platformy intralogistycznej opartej na autonomicznych robotach mobilnych. Starszy konsultant w międzynarodowym think tanku Cutter Consortium. Autor i współautor licznych publikacji na temat aktualnych wyzwań strategicznych i zarządczych związanych z rozwojem cyfrowego biznesu.

Wieloletni Członek Rady, Zarządu, a w kadencji 2017-2019 Prezes PIIT, zaangażowany w tworzenie inicjatyw opartych na współpracy z regulatorami i decydentami eGov, w tym w zakresie Krajowej Strategii AI i strategicznych perspektyw dla IoT w Polsce. Ekspert GPAI – międzynarodowej organizacji dążącej do wzrostu świadomości związanej z odpowiedzialną sztuczną inteligencją, współtwórca metodologii CAST - odpowiedzialnego projektowania systemów opartych na AI. Twórca i animator Digital Champions, otwartego forum poświęconego technoewolucji organizowanego przez RETHINK.

Piotr Pobikrowski

Wykładowca na kierunku „MBA dla branży IT” na PJATK, Menedżer i lider, doświadczony konsultant IT,

Menedżer i lider, doświadczony konsultant IT, całe życie zawodowe związany z branżą. Absolwent renomowanych szkół i uczelni w dziedzinie matematyki i informatyki, tj. Politechnika Wrocławska i Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych. Wykładowca na kierunku „MBA dla branży IT” na PJATK w zakresie przedmiotów „Zarządzanie Projektami IT” oraz „Zwinne Zarządzanie Organizacją”.

Jako Analityk Biznesowy i Project Manager współpracował z takimi markami jak TVN, ABC Data czy Vectra. Aktualnie w Proexe, spółce grupy kapitałowej Vectra, zarządza zespołem PMO, złożonym z Project Managerów, Analityków Biznesowych, Grafików i specjalistów QA. Wprowadza standardy i projektuje procesy organizacji.

Odpowiada także za kluczowe wdrożenia platform VoD i projektów AI na rynku komercyjnym i w ramach przetargów publicznych. Szkoli i doradza, szczególnie w zakresie stosowania metodyk zwinnych, tj. Lean, DSDM (aka AgilePM), SCRUM, Kanban, Management 3.0, AgileSHIFT.

Ewelina Szydłowska-Kędziera

Prezes Zarządu w Kancelarii IT

Dyrektor departamentu prawnego w Kancelarii IT od 2017 r., a od 2023 r. Prezes Zarządu. Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa i prawna nowych technologii. Stypendystka Ministerstwa Cyfryzacji i Technologii IDR,wykładowca na azjatyckim uniwersytetach m.in. Universitas Jenderal Soedirman, reprezentant azjatyckich klientów na rynku włoskim. Doradza sektorowi publicznemu i prywatnemu. Członek Rady Nadzorczej KGHM -INOVA Centrum Innowacji Technicznych, Członek Komisji Uchwałodawczej Województwa Dolnośląskiego.Autorka wielu publikacji naukowych oraz aktywna uczestniczka w roli panelisty w prestiżowych konferencjach m.in. XXXIII Forum Ekonomicznym.Biegle włada językiem angielskim oraz indonezyjskim.
Wykształcenie:
Studia podyplomowe w zakresie Executive Master Bussines Administration (tytuł MBA)
Prawo (Uniwersytet Wrocławski – mgr.) Dyplomacja (Uniwersytet Wrocławski-mgr.)
Studia doktoranckie na Uniwersytecie Wrocławskim (specjalizacja w ramach dysertacji doktorskiej: cyberbezpieczeństwo)

Alicja Tulkis

Radca Prawny w Kancelarii IT

Radca Prawny w Kancelarii IT. Ekspert w dziedzinie nowych technologii i prawa własności intelektualnej. Uczestniczka konsultacji społecznych aktów prawa branży IT w Ministerstwie Cyfryzacji. Doradza przy złożonych projektach technologicznych wymagających wiedzy IT. Specjalizacja przy umowach licencyjnych, umowy na dostawy i dystrybucję oprogramowania, umowy wdrożeniowe IT. Doświadczenie zawodowe zdobywała w spółkach notowanych na giełdzie czy przy obsłudze jednej z większych agencji celnych w Polsce. Autorka wysokospecjalistycznych ekspertyz z zakresu prawa
publicznego i funduszy unijnych. negocjowaniu umów towarzyszącym dużym projektom IT. Zajmuje się także obsługą międzynarodowych procesów prawnych.
Wykształcenie:
Studia podyplomowe - Prawo Nowoczesnych Technologii
Studia podyplomowe - Prawo Medyczne i Bioetyka
Uczestnik wielu kursów branżowych m.in. Szkoła IT dla prawników
Prawo (Uniwersytet Opolski – mgr.)
Wpis na listę Radców Prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Opolu

Krzysztof Bryła

Manager i lider, ekspert i trener oraz mentor w obszarach bezpieczeństwa i IT

Manager i lider, ekspert i trener oraz mentor w obszarach bezpieczeństwa i IT. Wieloletnim doświadczeniem,
dzieli się na konferencjach i publikując na LinkedIn. Rozwija programy security awareness,
kładąc nacisk na zrozumienie pomiędzy bezpieczeństwem, IT, OT a biznesem w sposób praktyczny.
Wierząc, że współpraca i edukacja są kluczowe, angażuje się w działania: CISO#Poland, CONLEA, ISSA.
Członek rady programowej CyfrowegoSkauta.
Życiowe motto: „Make the world better and safer, together

Agata Jakóbczak

CEO Akademii Face

Trenerka wystąpień publicznych. Ma ponad 20 letnie doświadczenie na rynku mediów, co zaowocowało rozległą praktyczną i ekspercką wiedzą na temat wystąpień publicznych i medialnych. Trenerka wystąpień publicznych (autorskie szkolenie #krótkomówiąc). Akredytowana trenerka metodyk zarządzania projektami PRINCE2® Agile PM®, Change Management, Management 3.0. – kilka tysięcy godzin szkoleń na sali szkoleniowej i online. Autorka książek. Łączy doświadczenia z zarządzania projektami z praktyczną wiedzą z zakresu kreowania wizerunku, prezentacji i wystąpień publicznych, będącą owocem kilkunastoletniej, codziennej pracy z Gwiazdami mediów. Duże praktyczne doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń.

Agata Brataniec

Trenerka biznesu, facylitatorka, certyfikowana konsultantka DISC D3, menedżerka.

Dzieli się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywała pracując środowisku polskim i międzynarodowym, w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, w organizacji pozarządowej oraz w korporacjach. Pełniła role menedżera projektów i zespołów, przeprowadzała zespoły przez zmianę, budowała i współtworzyła systemy zarządzania zespołami oraz strategie ich rozwoju.
Pomaga menedżerom i zespołom skuteczniej się komunikować, budować zrozumienie dla różnic i porozumienie mimo różnic, a dzięki temu efektywniej współpracować i osiągać zakładane cele.
Wspiera menedżerów na drodze budowania ich autorytetu, skutecznego i empatycznego zarządzania zespołem.
Pomaga organizacjom i zespołom na ścieżce zmiany.
Ukończyła Filologię Romańską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a następnie studia podyplomowe z Public Relations na Akademii Ekonomicznej (obecnie: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) oraz z Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Europejskiej im. J. Tischnera.
Jest absolwentką Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Design Thinking Institute oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Igor Sumara

Adwokat w Kancelarii IT

Adwokat w Kancelarii IT specjalizujący się w obsłudze podmiotów gospodarczych. Audytor wewnętrzny ISO 27001. Pracuje przy międzynarodowych projektach z takimi podmiotami jak Amazon, Oxford University Press, Google. Posiada szerokie doświadczenie przy analizie kontraktów z kontrahentami m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Cypru. Pomaga swoim klientom w uzyskiwaniu praw ochronnych na znaki towarowe, a także wspiera działania z zakresu ochrony własności przemysłowej. Uczestnik wielu konferencji m.in. „E-international Conference Digital Innovation and the Law: a Roadmap for Next Generation Lawyers”,“Waluty cyfrowe-problemy definicyjne I regulacyjne 4.0”. Odbył szereg kursów, m.in: Prawo IT,Kurs Mediatora Sądowego, IT Law Week, The Mind of The Future 2020. Biegle włada językiem angielskim.
Wykształcenie:
Studia podyplomowe w zakresie prawa IT na Akademii im. Leona Koźmińskiego: prawa własności intelektualnej w IT, o ochronie danych
osobowych w projektach IT, umów na wdrożenie systemu informatycznego, projektowanie i wdrażanie usług IT. Prawo (Uniwersytet Jagielloński – mgr.)
Socjologia – media i komunikacja społeczna (Akademia Górniczo- Hutnicza).

Astrid Zakrzewska

FCCA, FCMA, CGMA DFS CZELEJ ZAKRZEWSKA

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i zarządzania. Współpracuje z klientami w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, wdrażaniu procedur i systemów raportowania oraz kontroli zarządczej. Dodatkowo pomaga klientom przy prowadzenia spraw operacyjnych i finansowych oraz projektów strategicznych. Od ponad 17 lat, specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz zarządzania strategicznego. Przeprowadziła ponad 30,000 godzin szkoleń i warsztatów zarówno w Polsce, jak i za granicą dla klientów z różnych branży. Prowadziła szkolenia i warsztaty dla studentów i wykładowców na zlecenie ACCA w Polsce i za granicą. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminów CIMA, ACCA i CIA. Współpracowała z Media Development Loan Fund przy wdrażaniu procedur raportowania zarządczego dla firm z branży medialnej w Serbii i Gwatemali. W latach 2002-2005 pełniła funkcję dyrektora finansowo - administracyjnego TVN S.A. Była odpowiedzialna za procesy finansowe w Grupie TVN, w tym IPO i emisję obligacji (235mln Euro). W latach 1993-2002 pracowała w PricewaterhouseCoopers w dziale audytu, gdzie specjalizowała się w badaniu sprawozdań finansowych instytucji sektora finansowego, w tym funduszy inwestycyjnych. Posiada tytuł Fellow ACCA oraz Fellow CIMA. Ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, z zakresu finansów.