IT Executive Academy

Program edukacyjny dla Liderów IT

Data rozpoczęcia:
15.04.2024
Data zakończenia:
19.06.2024

Prelegenci

Adrian Sasin

Senior IT Manager, Założyciel Szkoły Kierowników IT, Wykładowca na MBA IT,

20 lat doświadczenia w IT. Rekrutowałem i prowadzę zespoły w RPA, Chinach, Indiach, Anglii oraz Polsce. Jestem aktywnym Senior IT Managerem w międzynarodowej organizacji, więc praktykiem, a nie szkoleniowcem teoretykiem.
Zmieniłem grupę ludzi o niskim morale w wysokowydajny zespół pracujący zdalnie, zarządzający produktami generującymi ponad 3 mld złotych przychodu rocznie, działającym 365/24/7 zgodnie z Agile i Devops, a przede wszystkim z biznesem.
Zostałem wyróżniony Top 10 najlepszych managerów IT roku 2020. Przemawiam na największych polskich konferencjach takich jak PMI Management 360, Infoshare, 4Developers, Warszawskie Dni Informatyki. Dzielę się wiedzą również w podcastach, w społeczności CTO i podczas prowadzenia Mentoringu.

Wykładam na Akademii Leona Koźmińskiego na MBA IT oraz przeprowadzam selekcję kandydatów na ten kierunek.

Jako przedsiębiorca założyłem Szkołę Kierowników IT, by tworzyć Liderów IT poprzez inspirowanie i nauczanie o umiejętnościach managerskich, miękkich oraz moim ulubionym przywództwie.

Dzięki temu kompetentni Liderzy tworzą świetne środowiska pracy, gdzie ludzie są zaangażowani w realizację celów biznesowych nawet gdy pracują zdalnie. Nie trzeba ciągle rekrutować i nikt nie odchodzi przez niewystarczające kompetencje swojego szefa.

Borys Stokalski

Przedsiębiorca, inwestor, menadżer, edukator i konsultant. Członek Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji

Od ponad trzech dekad zajmuje się branżą IT i biznesowymi zastosowaniami innowacji technologicznych. Zaangażowany także jako „angel investor” i mentor w start-upy AI / deeptech.

Współtwórca i wieloletni prezes Grupy INFOVIDE-MATRIX, jednej z największych firm doradczo-wdrożeniowych w Polsce. Współzałożyciel i partner w RETHINK, firmie specjalizującej się we wspieraniu transformacji cyfrowej przedsiębiorstw i instytucji publicznych, a także umożliwianiu rozwoju startupów technologicznych. Inwestor zalążkowy i mentor w firmie VersaBox, specjalizującej się w rozwoju platformy intralogistycznej opartej na autonomicznych robotach mobilnych. Starszy konsultant w międzynarodowym think tanku Cutter Consortium. Autor i współautor licznych publikacji na temat aktualnych wyzwań strategicznych i zarządczych związanych z rozwojem cyfrowego biznesu.

Wieloletni Członek Rady, Zarządu, a w kadencji 2017-2019 Prezes PIIT, zaangażowany w tworzenie inicjatyw opartych na współpracy z regulatorami i decydentami eGov, w tym w zakresie Krajowej Strategii AI i strategicznych perspektyw dla IoT w Polsce. Ekspert GPAI – międzynarodowej organizacji dążącej do wzrostu świadomości związanej z odpowiedzialną sztuczną inteligencją, współtwórca metodologii CAST - odpowiedzialnego projektowania systemów opartych na AI. Twórca i animator Digital Champions, otwartego forum poświęconego technoewolucji organizowanego przez RETHINK.

Piotr Pobikrowski

Head zespołu Rozwoju i Planowania, wykładowca na kierunku MBA dla IT, doświadczony manager i lider.

Menedżer i lider, doświadczony konsultant IT, całe życie zawodowe związany z branżą. Absolwent renomowanych szkół i uczelni w dziedzinie matematyki i informatyki, tj. Politechnika Wrocławska, ukończył MBA na Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Wykładowca na kierunku MBA dla IT w zakresie Zarządzania Projektami oraz Zwinnego Zarządzania.

Jako Analityk Biznesowy i Project Manager współpracował z takimi markami jak TVN, ABC Data czy Vectra. Aktualnie w Proexe, spółce grupy kapitałowej Vectra, zarządza zespołem PMO, złożonym z Project Managerów, Analityków Biznesowych, Grafików i specjalistów QA. Wprowadza standardy i projektuje procesy organizacji.

Odpowiada także za kluczowe wdrożenia platform VoD i projektów AI na rynku komercyjnym i w ramach przetargów publicznych. Szkoli i doradza, szczególnie w zakresie stosowania metodyk zwinnych, tj. Lean, DSDM® (aka AgilePM®), SCRUM, Kanban, Management 3.0®, AgileSHIFT®.

Ewelina Szydłowska-Kędziera

Prezes Zarządu w Kancelarii IT

Dyrektor departamentu prawnego w Kancelarii IT od 2017 r., a od 2023 r. Prezes Zarządu. Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa i prawna nowych technologii. Stypendystka Ministerstwa Cyfryzacji i Technologii IDR,wykładowca na azjatyckim uniwersytetach m.in. Universitas Jenderal Soedirman, reprezentant azjatyckich klientów na rynku włoskim. Doradza sektorowi publicznemu i prywatnemu. Członek Rady Nadzorczej KGHM -INOVA Centrum Innowacji Technicznych, Członek Komisji Uchwałodawczej Województwa Dolnośląskiego.Autorka wielu publikacji naukowych oraz aktywna uczestniczka w roli panelisty w prestiżowych konferencjach m.in. XXXIII Forum Ekonomicznym.Biegle włada językiem angielskim oraz indonezyjskim.
Wykształcenie:
Studia podyplomowe w zakresie Executive Master Bussines Administration (tytuł MBA)
Prawo (Uniwersytet Wrocławski – mgr.) Dyplomacja (Uniwersytet Wrocławski-mgr.)
Studia doktoranckie na Uniwersytecie Wrocławskim (specjalizacja w ramach dysertacji doktorskiej: cyberbezpieczeństwo)

Alicja Tulkis

Radca Prawny w Kancelarii IT

Radca Prawny w Kancelarii IT. Ekspert w dziedzinie nowych technologii i prawa własności intelektualnej. Uczestniczka konsultacji społecznych aktów prawa branży IT w Ministerstwie Cyfryzacji. Doradza przy złożonych projektach technologicznych wymagających wiedzy IT. Specjalizacja przy umowach licencyjnych, umowy na dostawy i dystrybucję oprogramowania, umowy wdrożeniowe IT. Doświadczenie zawodowe zdobywała w spółkach notowanych na giełdzie czy przy obsłudze jednej z większych agencji celnych w Polsce. Autorka wysokospecjalistycznych ekspertyz z zakresu prawa
publicznego i funduszy unijnych. negocjowaniu umów towarzyszącym dużym projektom IT. Zajmuje się także obsługą międzynarodowych procesów prawnych.
Wykształcenie:
Studia podyplomowe - Prawo Nowoczesnych Technologii
Studia podyplomowe - Prawo Medyczne i Bioetyka
Uczestnik wielu kursów branżowych m.in. Szkoła IT dla prawników
Prawo (Uniwersytet Opolski – mgr.)
Wpis na listę Radców Prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Opolu

Agata Brataniec

Trenerka biznesu, facylitatorka, certyfikowana konsultantka DISC D3, menedżerka.

Dzieli się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywała pracując środowisku polskim i międzynarodowym, w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, w organizacji pozarządowej oraz w korporacjach. Pełniła role menedżera projektów i zespołów, przeprowadzała zespoły przez zmianę, budowała i współtworzyła systemy zarządzania zespołami oraz strategie ich rozwoju.
Pomaga menedżerom i zespołom skuteczniej się komunikować, budować zrozumienie dla różnic i porozumienie mimo różnic, a dzięki temu efektywniej współpracować i osiągać zakładane cele.
Wspiera menedżerów na drodze budowania ich autorytetu, skutecznego i empatycznego zarządzania zespołem.
Pomaga organizacjom i zespołom na ścieżce zmiany.
Ukończyła Filologię Romańską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a następnie studia podyplomowe z Public Relations na Akademii Ekonomicznej (obecnie: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) oraz z Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Europejskiej im. J. Tischnera.
Jest absolwentką Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Design Thinking Institute oraz Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

Igor Sumara

Adwokat, Partner w Kancelarii IT ,

Igor Sumara - Partner w Kancelarii IT , Adwokat specjalizujący się w obsłudze podmiotów gospodarczych - głównie na rynku new tech. Szef działu prawnego międzynarodowej firmy technologicznej Vasco Electronics. Audytor wewnętrzny ISO 27001. Pracował przy międzynarodowych projektach z takimi podmiotami jak Amazon, Oxford University Press, Google. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie compliance przedsiębiorstw technologicznych. Wspiera klientów w zakresie budowania strategii ochrony własności przemysłowej i własności intelektualnej (m.in. zarządzania licencjami). Uczestnik wielu konferencji m.in. „E-international Conference Digital Innovation and the Law: a Roadmap for Next Generation Lawyers”,“Waluty cyfrowe-problemy definicyjne I regulacyjne 4.0”. Odbył szereg kursów i szkoleń m.in: Studia podyplomowe Prawo Nowych Technologii na ALK, IT Law Week Kraków, The Mind of The Future 2020, Harvard Contract Law Course.

Astrid Zakrzewska

FCCA, FCMA, CGMA DFS CZELEJ ZAKRZEWSKA

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i zarządzania. Współpracuje z klientami w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, wdrażaniu procedur i systemów raportowania oraz kontroli zarządczej. Dodatkowo pomaga klientom przy prowadzenia spraw operacyjnych i finansowych oraz projektów strategicznych. Od ponad 17 lat, specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz zarządzania strategicznego. Przeprowadziła ponad 30,000 godzin szkoleń i warsztatów zarówno w Polsce, jak i za granicą dla klientów z różnych branży. Prowadziła szkolenia i warsztaty dla studentów i wykładowców na zlecenie ACCA w Polsce i za granicą. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminów CIMA, ACCA i CIA. Współpracowała z Media Development Loan Fund przy wdrażaniu procedur raportowania zarządczego dla firm z branży medialnej w Serbii i Gwatemali. W latach 2002-2005 pełniła funkcję dyrektora finansowo - administracyjnego TVN S.A. Była odpowiedzialna za procesy finansowe w Grupie TVN, w tym IPO i emisję obligacji (235mln Euro). W latach 1993-2002 pracowała w PricewaterhouseCoopers w dziale audytu, gdzie specjalizowała się w badaniu sprawozdań finansowych instytucji sektora finansowego, w tym funduszy inwestycyjnych. Posiada tytuł Fellow ACCA oraz Fellow CIMA. Ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, z zakresu finansów.