Rozliczanie transakcji przejęć

– locked box vs completion accounts

Data rozpoczęcia:
19.09.2024
Data zakończenia:
19.09.2024

990 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 16 września

1 290 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 16 września


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Opis

Transakcje przejęć to skomplikowane operacje finansowe, które wymagają dogłębnej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania ryzykiem, negocjacji oraz precyzyjnego rozliczania. Wybór odpowiedniego mechanizmu rozliczeniowego może mieć ogromny wpływ na finalny wynik finansowy transakcji. Dlatego zrozumienie różnic między mechanizmami locked box i completion accounts jest kluczowe dla każdego profesjonalisty zaangażowanego w proces przejęć.

Kluczowe korzyści z uczestnictwa:

  • Szkolenie szczegółowo omówi zarówno mechanizm locked box, jak i completion accounts. Dowiesz się, jakie są kluczowe różnice między tymi podejściami oraz kiedy i dlaczego warto wybrać jedno z nich. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci podejmować świadome decyzje finansowe i prawne.
  • Szkolenie poprowadzą doświadczeni specjaliści z dziedziny finansów i prawa, którzy mają na koncie liczne udane transakcje przejęć. 
  • Analiza rzeczywistych case studies pozwoli na zrozumienie, jak poszczególne mechanizmy funkcjonują w praktyce, jakie mogą wystąpić ryzyka i jak można je minimalizować.
  • Udział w szkoleniu to doskonała okazja do aktualizacji swojej wiedzy w zakresie najnowszych trendów i zmian w regulacjach dotyczących transakcji przejęć. Pozwoli Ci to na bieżąco reagować na zmieniające się warunki rynkowe i regulacyjne.

Dlaczego teraz warto wziąć udział w szkoleniu?

Obecna sytuacja rynkowa wymaga od specjalistów ds. przejęć nie tylko solidnej wiedzy, ale również umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmieniających się okoliczności. Wybór odpowiedniego mechanizmu rozliczeniowego może znacząco wpłynąć na sukces transakcji. Dlatego nie czekaj – zarejestruj się na szkolenie już teraz, aby zyskać przewagę konkurencyjną i być zawsze o krok przed innymi.

Odbiorcy szkolenia:

  • Specjaliści ds. Fuzji i Przejęć
  • Dyrektorzy Finansowi i Menedżerowie Finansowi
  • Prezesi zarządów, członkowie zarządów
  • Dyrektorzy, kierownicy ds. inwestycji
  • Radcy prawni, prawnicy - Specjaliści ds. Prawa Korporacyjnego i Prawa Przejęć
  • Doradcy i Konsultanci ds. Transakcji
  • Inwestorzy oraz osoby Zarządzające Funduszami
  • Przedsiębiorcy i właściciele firm

Organizacja szkolenia:

  • wydarzenie prowadzone w czasie rzeczywistym,
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia,
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.

Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej (ZOOM). Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. 
W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.

Na wydarzenie zaprasza

Anita Marszałek