Jak zmieniają się Centra Usług Wspólnych – trendy w rozwoju shared services na dynamicznym polskim rynku
Iwona
Wielgasiewicz,
Dyrektor Biura Personalnego i Administracji, Polimex Centrum Usług Wspólnych
Wszystko jako usługa? Nowe tendencje w kierowaniu procesów do obsługi w ramach CUW i BPO
Jak zmieniają się modele zarządzania w kontekście postępującej automatyzacji w CUW
10:20
Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia systemu mierzenia i ewaluacji wyników pracy CUW
CASE STUDY Tate & Lyle
Miłosz
Aleksander,
Vice President, Head of Global Shared Services, Tate & Lyle
Cele biznesowe a Strategia, Misja, Wizja i cele CUW
Co mierzyć, jak mierzyć i jak oceniać wyniki CUW
Co robić z wynikami i jak zapewnić pełną satysfakcje klientów CUW
11:10
Przerwa na kawę
11:30
Harmonizacja i stabilizacja procesów w nowym Centrum Usług Wspólnych CASE STUDY
CASE STUDY Rockwell Automation
Jacek
Tokarz,
Dyrektor, Global Finance Operations, Rockwell Automation
Współpraca między zarządem a kierownictwem CUW - jak stworzyć efektywną platformę współpracy po utworzeniu nowej jednostki
„Docieranie” procesów – jak skutecznie zarządzać sytuacjami kryzysowymi na wczesnych etapach funkcjonowania CUW
Kultura ciągłego doskonalenia jako nieodłączny element rozwoju CUW
12:20
Ryzyko prawne w Centrach Usług Wspólnych
Karolina
Stawicka,
Adwokat, Counsel, kieruje praktyką prawa pracy w kancelarii Bird & Bird
,
Marcin
Eckert,
Radca Prawny, Bird & Bird
Centra Usług Wspólnych jako forma restrukturyzacji zatrudnienia
Modele zatrudnienia pracowników w CUW
Ochrona danych osobowych i tajemnicy przedsiębiorstwa w praktyce CUW
Optymalizacje podatkowe rozliczeń z wewnętrznymi klientami CUW
Regulatory compliance w różnych jurysdykcjach, dla których pracuje CUW zlokalizowany w Polsce
13:10
Lunch
14:10
Workforce management – jak przez efektywne zarządzanie zasobami CUW budować wartość organizacji
CASE STUDY Hays
Marta
Tobiasz,
Team Manager Business Services, Hays
,
Aleksandra
Tyszkiewicz,
RPO Strategic Clients Senior Manager, Hays
Czego potrzebujesz, by zarządzać wielozadaniowym CUW – niezbędne kompetencje managerów nowoczesnych centrów
Jak utrzymać wysoką efektywność zespołów – minimalizacja ryzyka związanego z powtarzalnością procesów
Jak zwiększyć wartość biznesu przez wdrożenie w CUW elastycznego zarządzania zespołami
15:00
Outsourcing i insourcing – które procesy warto oddać na zewnątrz, a które zachować w strukturach własnej organizacji
CASE STUDY Bank Pekao
Agnieszka
Świderska,
Dyrektor Zarządzający, Obszar Globalnych Usług Bankowych, Bank Pekao
Krytyczne zasoby, których nie możesz oddać na zewnątrz
Centralizacja procesów wewnątrz organizacji przy wsparciu informatycznym a outsourcing – jak oszacować opłacalność poszczególnych rozwiązań dla Twojego biznesu realizowanego w CUW
Zmiana strategii a ciągłość biznesu - kiedy i na jakiej podstawie podejmować decyzje o insourcingu
Insourcing w praktyce – jak przeprowadzić proces cofnięcia procesu do wewnętrznego CUW
15:50
Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II
Piątek
21 kwietnia 2017
09:00
Poranna kawa, rejestracja uczestników
09:30
Lokalizacja Centrum Usług Wspólnych – jak wybrać najlepsze miejsce do stworzenia CUW w zależności od zadań, które ma realizować
Marcin
Włodarczyk,
Dyrektor Regionalny | Łódź, Colliers International
Gdzie budować CUW, aby zdobyć najlepszych pracowników i ograniczyć ich fluktuację
Lokalizacja makro, lokalizacja mikro. Nowe lokalizacje dla CUW
Rynek powierzchni biurowych – jak trendy rynkowe wpływają na wybór lokalizacji CUW
10:20
Migracja procesów - Jak przenieść procesy ze struktur tradycyjnych do CUW?
CASE STUDY T-Mobile
Michał
Sewera,
Head of EPC Shared Service Center, T-Mobile
Jaką wybrać metodologię tranzycji procesów do CUW w zależności od charakteru organizacji i rodzaju prowadzonego biznesu
Różnice kulturowe (kontekst współpracy międzynarodowej) a migracja procesów
Wsparcie informatyczne w procesie migracji – jak stworzyć zintegrowany system i sprawnie przenieść dane do CUW
11:10
Przerwa na kawę
11:30
Migracja pracowników do Centrum Usług Wspólnych – wyzwanie nie tylko dla działu HR
CASE STUDY
Justyna
Bobrus,
Transition Manager, Takeda
W jaki sposób przygotować organizację do zmiany struktury pracy, aby zachować płynność funkcjonowania biznesu na etapie rozruchu CUW
Jak komunikować się z pracownikami i informować o niezbędnych zmianach
Podział zadań między HR a szefami odpowiedzialnymi za wydzielane zadania w procesie migracji do CUW
12:20
Wspomaganie zarządzania procesami realizacji usług w CUW
Przemysław
Plecka,
Project Manager, Macrologic SA
Wiele procesów, wielu klientów wewnętrznych - czy skala przeszkadza?
Organizacja procesów w środowiskach CUW
Synchronizacja działań między klientem wewnętrznym i organizacją,
Modeluj, mierz i zarządzaj - jak optymalizować realizacje usług (procesów) CUW?
12:55
Lunch
13:35
Rozliczenia, budżetowanie, wycena usług – aspekty finansowe w relacjach z Klientami Centrów Usług Wspólnych
CASE STUDY T-Mobile
Michał
Zasępa,
Head of SSC, T-Mobile
Jak rozpisać SLA, aby jasno i precyzyjnie określić zakres i poziom realizowanych usług
Planowanie budżetu CUW
Rozliczanie usług między CUW a klientami – jak konstruować umowy rozliczeń wewnątrz organizacji
Modele współpracy z klientami wewnętrznymi
14:25
Wsparcie informatyczne CUW – jakich narzędzi potrzebujesz, aby zwiększyć efektywność realizacji zadań CUW
CASE STUDY PKP Energetyka
Katarzyna
Ogrodowska,
Head of SSC, PKP Energetyka
Jak wybrać najlepsze dla Twojego biznesu rozwiązania informatyczne.
Wdrożenie rozwiązań IT dla CUW – zmiana jakościowa w całej organizacji.
Gdzie szukać oszczędności – automatyzacja procesów
15:15
Przerwa na kawę
15:30
Zarządzanie zespołami w CUW – jak optymalizować prace poprzez politykę zatrudnienia i systemy motywacyjne
CASE STUDY Citi
Bartłomiej
Brzeziński,
Manager, Citi Service Center Poland
Jak zapewnić sobie lojalność pracowników bez zwiększania kosztów – skuteczne systemy motywacyjne, programy rozwojowe
Zmiana pokoleniowa – jak wejście na rynek pokolenia millenialsów wpływa na zarządzanie polityką personalną CUW
16:20
Zakończenie drugiego dnia warsztatów i wręczenie certyfikatów