NOWE MODELE ZARZĄDZANIA ZESPOŁAMI SPRZEDAŻY

Data rozpoczęcia:
31.05.2017
Data zakończenia:
01.06.2017

Prelegenci

Tomasz Chomczyk

Menedżer, Trener, Coach ICF, Coach Institute

Specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu standardów zarządzania i komunikacji. Zrealizował wiele holistycznych projektów w strukturach sprzedaży, obsługi klienta, serwisu, produkcji. Współpracuje z firmami na rynku automotive, energetyka, sieci sprzedaży, farmacja, firmy deweloperskie. Efektem wdrażanych zmian jest zwiększona skuteczność i motywacją pracowników. We wszystkich projektach kluczem do sukcesu jest pasja i mądre zaangażowanie menedżerów. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach menedżerskich Pepsico Poland, Chiltern Consultancy international. Od 2001 roku prowadzi własną firmę doradczą Coach Institute Sp. z o.o.

Anna Dmochowska

Menedżer Sprzedaży Zewnętrznej VisCom, Antalis

Twórca i realizator strategicznych projektów wizerunkowych i promocyjnych firmy Antalis, jako Green Market Manager od podstaw budowała rynek papierów recyklingowych, wdrażając strategie CSR w firmie Antalis i jej otoczeniu biznesowym budując strategię backsellingu „Green Papers”. W roli Telesales Managera zbudowała i rozwinęła dział obsługi klienta oparty na metodologii Smart Callingu – najszybszej, najtańszej i najbardziej interaktywnej strategii sprzedaży w kanale B2B. Od sierpnia 2015 r. pełni funkcję Menedżera Sprzedaży w Sektorze VisCom kierując sprzedażą materiałów z tworzyw sztucznych przeznaczonych dla sektora branży reklamowej. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na kierunku socjologia w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego w Warszawie oraz Wydziału Zarzadzania na tejże uczelni, kierunek zarządzanie o specjalizacjach zarządzanie organizacjami oraz zarzadzanie projektami unijnymi . Prelegent podczas wielu warsztatów i konferencji poświęconych nowoczesnym strategiom marketingowym w obszarze B2B o tematyce m.in. CSR-u , back sellingu oraz cross selingu.

Marek Kaczmarek

Właściciel, MK Evolution

Od 16 lat jako menedżer z poziomu strategicznego i operacyjnego (Dyrektor Zarządzający, Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Prezes Zarządu) aktywnie zajmuje się zarządzaniem małymi i średnimi przedsiębiorstwami, które prowadzą sprzedaż na Rynku Polskim i Europejskim. Swoje doświadczenia zdobywał w takich firmach jak: Natura, Matras, Vobis, Neonet, Sunset Suits. W trakcie kariery zawodowej wyspecjalizował się w przeprowadzaniu procesów naprawczych tworząc i jednocześnie realizując strategię firm, wspierając ich rozwój poprzez dostosowywanie procesów biznesowych do obowiązujących trendów, standardów i oczekiwań klientów.

Mariusz Lubieniecki

Dyrektor Sprzedaży ds. Rynku Tradycyjnego, Eveline Cosmetics

Manager ze znajomością rynków Modern Trade, Traditional Trade, kanału aptecznego i sieci aptek oraz z zarządzania zespołami sprzedaży Przedstawicieli Handlowych, Key Account, District Manager.

Bartłomiej Sędłak

National Sales Director, Perfetti Van Melle Polska

Pracował jako Project & Transformation Manager w Kompanii Piwowarskiej, gdzie odpowiadał za transformację komercyjnej części organizacji (ok. 2000 osób). W ramach struktur Bahlsen jako Dyrektor Sprzedaży przejął odpowiedzialność za całość sprzedaży w Polsce, a następnie za rozwój biznesu w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Swoją karierę zawodową rozpoczął w firmie Unilever jako Specjalista ds. Kluczowych Klientów, następnie pełniąc funkcję Key Account Managera oraz Customer Development Managera. W trakcie swojej kariery pracował także w Pepsi General Bottlers, Reckitt Benckiser, gdzie rozwijał współpracę ze wszystkim kanałami sprzedaży w Polsce, odpowiadał także za zmiany w zakresie Modern Trade.

Piotr Stachowiak

Area Sales Manager - Building Construction Trade, Hilti (Poland) Sp. z o.o.

Karierę zawodową rozpoczął w 2004 roku, dotychczas współpracując z takimi markami jak Empik, Orange, DHL, Bonnier Business Polska oraz Tech Data. W ramach pełnionych obowiązków był odpowiedzialny za sprzedaż (zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną), obsługę klienta, a także rozwój pracowników w działach handlowych (trener/coach). Różnorodne doświadczenia z obszarów dóbr konsumenckich, telekomunikacji, transportu oraz dystrybucji IT pozwalają mu wieloaspektowo analizować czynniki wpływające na efektywność sił sprzedażowych, a także transferować nowe rozwiązania pomiędzy zdawałoby się różnymi systemami. Obecnie odpowiada za warszawski dział sprzedaży w firmie Hilti, będącej światowym liderem w systemowych rozwiązaniach premium, dla profesjonalistów w branży budowlanej, opartych o produkty, usługi oraz oprogramowanie, zarówno dla segmentu "mid-market", jak również "key account". Pracuje w międzynarodowym środowisku, absorbując praktyczne rozwiązania, które sprawdziły się na innych rynkach. Otaczający go ludzie zajmują w jego działaniach szczególne miejsce, zarówno w aspekcie osobistym, jak i zawodowym. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem. Prywatnie mąż, oraz ojciec 6 letniego Franka i 4 letniej Marysi. Pasjonat motocykli w wydaniu nie tylko sportowym.

Michał Świderski

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Wieloletni praktyk, strateg działań sprzedażowych i marketingowych oraz doradca biznesowy. Michał Świderski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Bogate 15-letnie doświadczenie managerskie, sprzedażowe i marketingowe zdobył zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i u liderów rynków lokalnych, takich firm jak m.in.: PIRELLI, AGFA, SKANSKA, MARVIPOL.Współpracuje również jako wykładowca z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi także indywidualne doradztwo dla zarządów prezesów i managerów jako mentor, coach czy trener. Jego specjalizacją jest podnoszenie efektowności i funkcjonalności zespołów sprzedażowych. Prywatnie interesuje się filozofią i kulturą Dalekiego Wschodu oraz sportem. Był członkiem kadry narodowej w dalekowschodnich sztukach walki (Kung-Fu /WuShu), pokonał 4 maratony, a aktualnie jest czynnym triathlonistą przygotowującym się do Mistrzostw Świata IRONMAN na Hawajach.

Tomasz Domagalski

CEO for Poland, Blackbill Internet GmbH

Rafał Kłucjasz

Dyrektor Strategii i Budżetu Sprzedaży, Orange

Tomasz Zyśko

Dyrektor ds. kanałów sprzedaży, Nationale-Nederlanden