NOWE MODELE ZARZĄDZANIA ZESPOŁAMI SPRZEDAŻY

Data rozpoczęcia:
31.05.2017
Data zakończenia:
01.06.2017

Program

Dzień I
Środa
31 maja 2017
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

Nowe modele biznesowe działów sprzedaży – (r)ewolucja w dotychczasowych działaniach? Praktyczny przewodnik dla managera

Marek Kaczmarek, Właściciel, MK Evolution

  • Ta  robią to inni… Jakie są najnowsze trendy na rynkach zagranicznych i które warto zaimplementować w Twoim dziale sprzedaży?
  • B2B czy H2H? Jaki Model Customer Relations Management wybrać zależnie od oferowanego produktu lub usługi
  • Klientocentryzm jako sposób na zwiększenie sprzedaży – jak dostosować proces sprzedaży do oczekiwań Twojego klienta?
  • Jak pozycjonować dział sprzedaży w strukturze organizacji?
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Strategia organizacji a strategia sprzedaży - jak dynamicznie zarządzać modelami sprzedażowymi, aby realizować długofalową strategię przedsiębiorstwa

Case study Orange

Rafał Kłucjasz, Dyrektor Strategii i Budżetu Sprzedaży, Orange

  • Jak zaplanować proces sprzedaży, aby realizował strategię przedsiębiorstwa?
  • Co o strategii rynkowej organizacji muszą wiedzieć sprzedawcy, aby efektywnie ją realizować?
  • Jak dynamicznie dostosować modele sprzedaży do zmiennej sytuacji rynkowej
12:10

Zarządzanie zmianą w zespołach sprzedażowych – jak wykorzystać zmianę w organizacji do zwiększania wydajności działu sprzedaży

Case study Perfetti Van Melle Polska

Bartłomiej Sędłak, National Sales Director, Perfetti Van Melle Polska

  • Kiedy i jak wprowadzać zmianę w procesie sprzedaży – jak wybrać idealny moment, aby zmiana motywowała do działania
  • Efektywne strategie komunikacji – jak komunikować konieczne zmiany i sprawić, aby cały zespół włączył się w implementację przyjętej strategii
  • Jak zmiana w organizacji wpływa na motywację działu sprzedaży?
13:00

Lunch

14:00

Omnichannel a sprzedaż tradycyjna – jak dostosować strategie sprzedażowe do aktualnych trendów zakupowych

Mariusz Lubieniecki, Dyrektor Sprzedaży ds. Rynku Tradycyjnego, Eveline Cosmetics

  • Jak zbudować system premiowy, aby motywował do wzrostu wydajności działu sprzedaży
  • Jakie jest miejsce tradycyjnej sprzedaży w modelu omnichannel i jak to wpływa na motywację pracowników
  • Upselling i cross-selling - Jak zwiększać dochodowość działu sprzedaży w modelu omnichannel?
14:50

Przerwa na kawę

15:10

Dream team – jak stworzyć idealny zespół sprzedaży?

Case study

Michał Świderski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

  • Razem, czy osobno – jak wybrać najlepszy model działu sprzedaży zależnie od zadań, jakie ma realizować?
  •  Konflikty w zespołach – jak łagodzić nieporozumienia w zespołach?
  • Jak dobre relacje pomiędzy handlowcami przekuć na zwiększenie efektywności ich pracy?
  • Jak postępować w sytuacji wypalenia handlowca?
  • Jak wpływać na pozytywny odbiór pracy przez handlowców
16:00

Systemy nadzoru pracy przedstawicieli handlowych – jak monitorować realizację zadań i celów i zapobiegać fraudom

Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta

  • Wsparcie IT w obszarze zarządzania sprzedażą
  • Monitorowanie przedstawicieli handlowych – w jaki sposób określać i weryfikować realizację zadań handlowców w terenie
  • Jak zapobiegać fraudom ze strony handlowców – najlepsze praktyki w zakresie monitoringu działań przedstawicieli handlowych
16:50

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II
Czwartek
1 czerwca 2017
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

Doskonałość operacyjna działu sprzedaży – jak mierzyć i stale podnosić efektywność zespołów sprzedażowych

Tomasz Domagalski, CEO for Poland, Blackbill Internet GmbH

  • Projektowanie KPI sprzedażowych – jak mierzyć efektywność i skuteczność działań zespołów sprzedażowych?
  • Proces projektowania KPI krok po kroku – od planowania do walidacji efektów pracy handlowców
  • Jak wybrać istotne wskaźniki, aby mierzyć rzeczywistą efektywność pracy handlowców?
10:20

Działaj jakby to była Twoja firma! - Jak budować świadome zespoły sprzedażowe sięgające na co dzień po więcej

Case study Hilti

Piotr Stachowiak, Area Sales Manager - Building Construction Trade, Hilti (Poland) Sp. z o.o.

  • Jak zarządzać zakresem kompetencji i odpowiedzialności w zespołach handlowych?
  • Jak uwolnić się od zbędnych operacyjnych działań?
  • Co sprawia, że skuteczne zespoły są skuteczne?
11:10

Przerwa na kawę

11:30

Kompetencje czy motywacja - czego szukać u kandydatów do Twojego zespołu, aby zbudować silną zaangażowaną drużynę?

Case study Antalis

Anna Dmochowska, Menedżer Sprzedaży Zewnętrznej VisCom, Antalis

  • Umiejętności miękkie czy twarde – jakich kompetencji oczekiwać od nowo zatrudnianych pracowników
  • Awans wewnętrzny – czy świetny handlowiec będzie też świetnym liderem zespołu?
  • Czy zawsze lepiej wykwalifikowana osoba, to lepszy kandydat? Jakie kryteria brać pod uwagę, aby wybrać najlepszego pracownika
12:20

Jak zrozumieć, dotrzeć i zmotywować przedstawicieli pokoleń Baby Boomers, X, Y i Z?

Tomasz Zyśko, Dyrektor ds. kanałów sprzedaży, Nationale-Nederlanden

  • Zmotywowany handlowiec to efektywny handlowiec – skuteczne praktyki motywacji zespołów sprzedażowych
  • Pokolenie millenialsów – jak do nich dotrzeć i motywować. Motywacja twarda vs miękka
  • Jak stworzyć skuteczny system motywacji przy ograniczonym budżecie
  • Rankingi, konkursy, nagrody, celebracja – jak pozafinansowo motywować dział sprzedaży
13:10

Lunch

14:00

SESJA ĆWICZENIOWA Efektywne techniki i narzędzia motywowania

Tomasz Chomczyk, Menedżer, Trener, Coach ICF, Coach Institute

Podczas sesji ćwiczeniowej uczestnicy poznają najbardziej skuteczne techniki oraz narzędzia motywowania pracowników działów sprzedaży. Dowiedzą się również, jak stworzyć system motywacyjny w zależności od modelu sprzedaży, oferowanych produktów lub usług. Uczestnicy będą mieli okazję skonfrontować zdobytą wiedzę i umiejętności w krótkich scenkach, w których wcielą się w rolę przełożonego jak i podwładnego.

16:00

Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów