REWITALIZACJA I REKOMERCJALIZACJA POWIERZCHNI HANDLOWYCH

Wskaźniki * Narzędzia * Case studies

Data rozpoczęcia:
06.03.2017
Data zakończenia:
07.03.2017

Opis

Wraz ze zmieniającym się rynkiem właściciele powierzchni handlowych muszą sprostać coraz większym wymaganiom klientów i tym samym przygotować optymalną ofertę w procesie rewitalizacji i rekomercjalizacji.
Dodatkowo obiekty historyczne, po przeprowadzonej rewitalizacji, coraz częściej staja się idealnym fundamentem pod nowoczesne powierzchnie handlowe, które będą przyciągać klientów niepowtarzalnym charakterem, zarówno aranżacyjnym, jak i użytkowym.

 

Dołącz do grona uczestników i dowiedz się:

  • na jakich wskaźnikach bazować podczas tworzenia planu rekomercjalizacji
  • jakie są możliwości optymalizacji finansowej podczas rewitalizacji i rekomercjalizacji powierzchni handlowych
  • jak przygotować tenant-mix w procesie rekomercjalizacji aby w pełni odpowiedzieć na oczekiwania rynku
  • z których projektów czerpać inspiracje – analiza case studies ostatnich miesięcy z polskiego rynku

 

już dziś zgłoś swój udział!
Poznaj spektakularne case studies z polskiego rynku i skorzystaj z doświadczenia naszych prelegentów, którzy podpowiedzą, jak efektywnie przeprowadzić procesy rewitalizacji i rekomercjalizacji, by w pełni wykorzystać ich możliwości.

 

Rafał Rybarczyk,
Project Manger