Automatyzacja i machine learning w praktyce - jak wykorzystywać dane do komunikacji z klientem
Hubert
Olszowski,
Manager Działu Customer Service – Onboarding, SALESmanago
Pozyskiwanie danych behawioralnych i transakcyjnych w narzędziach Marketing Automation
Segmentacja danych i tworzenie ofert dynamicznych dzięki machine learning
Automatyzacja procesów komunikacji i zarządzania leadami
10:20
Przerwa na kawę
10:40
Data Governance z perspektywy zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
Case study
Piotr
Pietrzyk,
Head of Quality Assurance and Data Coherence Office (Director, VC), Deutsche Bank
Wdrożenie odpowiednich struktur zarządzania jako niezbędne rozwiązanie potrzebne do właściwego monitorowania ryzyka finansowego w przedsiębiorstwie w oparciu o wymogi legislacyjne m.in. BCBS 239
Korzyści płynące z perspektywy przedsiębiorstwa (ratingi/modele) w wyniku zapewnienia odpowiedniej jakości i spójności danych
11:30
RODO – nowe regulacje jako wyzwanie dla działów Data Protection organizacji sektora finansowego