FEEDBACK MANAGERSKI

Praktyczny przewodnik dla managerów

Data rozpoczęcia:
11.01.2017
Data zakończenia:
12.01.2017

Program

Dzień I
Środa
11 stycznia 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

Sesja 1. PSYCHOLOGICZNY NIEZBĘDNIK MANAGERA

09:30

Jak radzić sobie z emocjonalnym zachowaniem Twojego pracownika? Rozwijanie umiejętności kontrolowania własnych emocji podczas udzielania feedbacku Cz.I

Krzysztof Paliwoda, Trener interdyscyplinarny, Dyrektor Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego

  • Niewerbalne sygnały – jak je czytać i właściwie na nie reagować?
  • Odłóż emocje na bok! Przykładowe techniki radzenia sobie ze stresem podczas udzielania feedbacku
  • Mechanizmy budowania pewności siebie podczas udzielania informacji zwrotnej
10:40

Przerwa na kawę

11:00

Jak radzić sobie z emocjonalnym zachowaniem Twojego pracownika? Rozwijanie umiejętności kontrolowania własnych emocji podczas udzielania feedbacku Cz. II

Krzysztof Paliwoda, Trener interdyscyplinarny, Dyrektor Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego

  • Jak radzić sobie z emocjonalnymi zachowaniem Twoich podopiecznych, by udzielić obiektywnych informacji zwrotnych?
  • Jak przewidzieć zachowanie Twoich pracowników, by efekt feedbacku Cię nie zaskoczył?
12:10

Lunch

Sesja 2. ORGANIZACYJNY NIEZBĘDNIK MANAGERA

13:00

Informacja zwrotna jako narzędzie motywacji Twoich pracowników czyli o czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej? Cz. I

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, Pracownik naukowy, Coach, Konsultant, Trener

  • Jak skutecznie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
  • Informacja zwrotna jako narzędzie pomagające w zarządzaniu pracownikami i zwiększające jakość ich pracy
  • O czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej?
14:30

Przerwa na kawę

14:50

Informacja zwrotna jako narzędzie motywacji Twoich pracowników czyli o czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej? Cz. II

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, Pracownik naukowy, Coach, Konsultant, Trener

  • Jak dostosować rozmowę zwrotną do osoby, której jest udzielana?
  • Cele managera = pracownika ? Jak udzielać informacji zwrotnej w oparciu o cele?
  • Ustrukturyzowany proces a codzienne, luźne rozmowy – w jaki sposób i kiedy możemy przekazać informacje zwrotną
16:30

Zakończenie pierwszego dnia treningu

Dzień II
Czwartek
12 stycznia 2017
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

Sesja 3. KOMUNIKACYJNY NIEZBĘDNIK MANAGERA

09:30

Każde Twoje słowo to feedback – techniki przekazywania informacji zwrotnej Twoim pracownikom Cz. I

Jacek Jakubowski, Superwizor, Coach, Trener, Mentor, Współzałożyciel/ Prezes Grupy TROP

  • Jak budować przestrzeń dialogu, dawać i przyjmować informacje zwrotne?
  • Aktywne słuchanie – uruchamianie procesu współpracy opartej na empatii
  • Informacja zwrotna a Twój indywidualny styl zarządzania – jak się ma jedno do drugiego?
  • Ocena pracy (efektów, procesów) a informacja zwrotna 
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Każde Twoje słowo to feedback – techniki przekazywania informacji zwrotnej Twoim pracownikom Cz. II

Jacek Jakubowski, Superwizor, Coach, Trener, Mentor, Współzałożyciel/ Prezes Grupy TROP

  • Jak doceniać, a nie chwalić Twoich podwładnych?
  • Jak podać informację trudną dla współpracownika?
  • Metoda kanapkowa – nie manipulacja, tylko troska o godność i samopoczucie podwładnego
12:30

Lunch

Sesja 4. MOTYWACYJNY NIEZBĘDNIK MANAGERA

13:20

Manager = Coach. Jak za pomocą feedbacku motywować Twoich pracowników i wpływać na ich rozwój? Cz. I

Beata Wolfigiel, Psycholog biznesu, Trener, Coach

  • Feedback jako narzędzie motywacji. W jaki sposób wykorzystać metody coachingowe podczas udzielania feedbacku Twoim pracownikom, by zwiększyć efektywność ich pracy?
  • Jak podejście coachingowe pomaga rozwiązywać problemy w organizacjach?
  • W jaki sposób poprzez rozmowę coachingową wyzwolić motywację wewnętrzną pracownika?
  • Model OSCAR jako skuteczne narzędzie coachingowe zwiększania zaangażowania pracowników
14:40

Przerwa na kawę

15:00

Manager = Coach. Jak za pomocą feedbacku motywować Twoich pracowników i wpływać na ich rozwój? Cz. II

Beata Wolfigiel, Psycholog biznesu, Trener, Coach

  • Psychologia pozytywna w pracy jako nowy trend rewolucjonizujący współczesne myślenie o zarządzaniu.
  • Motywacyjna rola pozytywnych narzędzi w pracy managera – siła podejścia doceniającego (Appreciative Inquiery) i korzystania z mocnych stron pracownika.
  • Podejście doceniające w praktyce: technika 4 D. Zastosowanie techniki 4 D jako metody coachingowej w rozmowach z pracownikiem.
  • Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny – w jakich sytuacjach z nich korzystać?  
16:30

Zakończenie treningu