Jak radzić sobie z emocjonalnym zachowaniem Twojego pracownika? Rozwijanie umiejętności kontrolowania własnych emocji podczas udzielania feedbacku Cz.I
Krzysztof
Paliwoda,
Trener interdyscyplinarny, Dyrektor Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego
Niewerbalne sygnały – jak je czytać i właściwie na nie reagować?
Odłóż emocje na bok! Przykładowe techniki radzenia sobie ze stresem podczas udzielania feedbacku
Mechanizmy budowania pewności siebie podczas udzielania informacji zwrotnej
10:40
Przerwa na kawę
11:00
Jak radzić sobie z emocjonalnym zachowaniem Twojego pracownika? Rozwijanie umiejętności kontrolowania własnych emocji podczas udzielania feedbacku Cz. II
Krzysztof
Paliwoda,
Trener interdyscyplinarny, Dyrektor Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego
Jak radzić sobie z emocjonalnymi zachowaniem Twoich podopiecznych, by udzielić obiektywnych informacji zwrotnych?
Jak przewidzieć zachowanie Twoich pracowników, by efekt feedbacku Cię nie zaskoczył?
12:10
Lunch
Sesja 2. ORGANIZACYJNY NIEZBĘDNIK MANAGERA
13:00
Informacja zwrotna jako narzędzie motywacji Twoich pracowników czyli o czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej? Cz. I
dr hab.
Mirosława
Huflejt-Łukasik,
Pracownik naukowy, Coach, Konsultant, Trener
Jak skutecznie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
Informacja zwrotna jako narzędzie pomagające w zarządzaniu pracownikami i zwiększające jakość ich pracy
O czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej?
14:30
Przerwa na kawę
14:50
Informacja zwrotna jako narzędzie motywacji Twoich pracowników czyli o czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej? Cz. II
dr hab.
Mirosława
Huflejt-Łukasik,
Pracownik naukowy, Coach, Konsultant, Trener
Jak dostosować rozmowę zwrotną do osoby, której jest udzielana?
Cele managera = pracownika ? Jak udzielać informacji zwrotnej w oparciu o cele?
Ustrukturyzowany proces a codzienne, luźne rozmowy – w jaki sposób i kiedy możemy przekazać informacje zwrotną
16:30
Zakończenie pierwszego dnia treningu
Dzień II
Czwartek
12 stycznia 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa
Sesja 3. KOMUNIKACYJNY NIEZBĘDNIK MANAGERA
09:30
Każde Twoje słowo to feedback – techniki przekazywania informacji zwrotnej Twoim pracownikom Cz. I
Jacek
Jakubowski,
Superwizor, Coach, Trener, Mentor, Współzałożyciel/ Prezes Grupy TROP
Jak budować przestrzeń dialogu, dawać i przyjmować informacje zwrotne?
Aktywne słuchanie – uruchamianie procesu współpracy opartej na empatii
Informacja zwrotna a Twój indywidualny styl zarządzania – jak się ma jedno do drugiego?
Ocena pracy (efektów, procesów) a informacja zwrotna
11:00
Przerwa na kawę
11:20
Każde Twoje słowo to feedback – techniki przekazywania informacji zwrotnej Twoim pracownikom Cz. II
Jacek
Jakubowski,
Superwizor, Coach, Trener, Mentor, Współzałożyciel/ Prezes Grupy TROP
Jak doceniać, a nie chwalić Twoich podwładnych?
Jak podać informację trudną dla współpracownika?
Metoda kanapkowa – nie manipulacja, tylko troska o godność i samopoczucie podwładnego
12:30
Lunch
Sesja 4. MOTYWACYJNY NIEZBĘDNIK MANAGERA
13:20
Manager = Coach. Jak za pomocą feedbacku motywować Twoich pracowników i wpływać na ich rozwój? Cz. I
Beata
Wolfigiel,
Psycholog biznesu, Trener, Coach
Feedback jako narzędzie motywacji. W jaki sposób wykorzystać metody coachingowe podczas udzielania feedbacku Twoim pracownikom, by zwiększyć efektywność ich pracy?
Jak podejście coachingowe pomaga rozwiązywać problemy w organizacjach?
W jaki sposób poprzez rozmowę coachingową wyzwolić motywację wewnętrzną pracownika?
Model OSCAR jako skuteczne narzędzie coachingowe zwiększania zaangażowania pracowników
14:40
Przerwa na kawę
15:00
Manager = Coach. Jak za pomocą feedbacku motywować Twoich pracowników i wpływać na ich rozwój? Cz. II
Beata
Wolfigiel,
Psycholog biznesu, Trener, Coach
Psychologia pozytywna w pracy jako nowy trend rewolucjonizujący współczesne myślenie o zarządzaniu.
Motywacyjna rola pozytywnych narzędzi w pracy managera – siła podejścia doceniającego (Appreciative Inquiery) i korzystania z mocnych stron pracownika.
Podejście doceniające w praktyce: technika 4 D. Zastosowanie techniki 4 D jako metody coachingowej w rozmowach z pracownikiem.
Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny – w jakich sytuacjach z nich korzystać?