SALES & OPERATIONS PLANNING 2017

Mechanizmy planowania, techniki prognozowania, mierniki efektywności

Start date:
20.03.2017
End date:
21.03.2017

Krzysztof Bobiński

Dyrektor d/s Łańcucha Dostaw w regionie CEE, Panasonic Marketing Europe GmbH

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania działem Logistyki i Administracji Sprzedazy. W dotychczasowym życiu zawodowym zajmował się logistyką wyrobów gotowych, próbek i części zamiennych. Doświadczenie zbierał na rynku polskim jak i zagranicznym w międzynarodowych strukturach. Obecnie odpowiedzialny za region CEE. Posiada Europejski Certyfikat Logistyczny na poziomie Junior. Laureat finał Supply Chain Designer 2016.

Andrzej Kraszewski

Wiceprezes ds. Finansów i Rozwoju, REN Sp. z o.o.

Andrzej Kraszewski jest związany z rynkiem FMCG od ponad 20 lat. W tym czasie zasiadał w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek handlowych i produkcyjnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Pracował jako CFO, CEO i członek zarządów i rad nadzorczych m.in. takich spółek jak Żabka Sp. z o.o., Kamis SA, Iglotex SA czy Bomi SA. Specjalizuje się w projektach restrukturyzacyjnych, akwizycyjnych i wdrożeniowych. Obecnie zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Finansów i Rozwoju w firmie REN Sp. z o.o., należącej do funduszu inwestycyjnego Argan (właściciel grupy Hortex).
Ukończył Uniwersytet Gdański (Wydział Ekonomiczny), Akademię Leona Koźmińskiego (Executive MBA) oraz studia podyplomowe SHG i EY Academy of Business (International Finance). Uczestnik i prelegent wielu seminariów i szkoleń, m.in. na londyńskiej i warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.

Janusz Pieklik

Dyrektor Consultingu, Business Global Consulting

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów w kraju, specjalizujący się w lean manufacturing, teorii ograniczeń i systemach informatycznych klasy ERP. Poprowadził do sukcesu ponad 300 projektów w kraju jak i zagranicą. Inspirujący trener, transferujący wiedzę na najwyższym światowym poziomie. Zarażający pasją zarządzania i światem innowacji. Autor licznych artykułów dotyczących systemów klasy ERP, zarządzania produkcją, kaizen, lean manufacturing, i lean logistics. Felietonista czasopism branżowych EuroLogistics, Logistyka Produkcji, Production Manager, SUR, Biuletyn BDO, Nowoczesne Zarządzanie. Aktywny doradca biznesowy w krajowych i zagranicznych przedsiębiorstwach. Światowy pionier w podejściu zwinnych do projektów ERP, opracował autorską metodykę zarządzania projektami bazująca na podejściu zwinnym SCRUM for ERP, oraz koncepcję systemów inteligentnych IQ ERP. Projekty z jego udziałem otrzymały najwyższe krajowe wyróżnienia np. Lider Informatyki.

Iga Rzeźnik-Wujcik

Kierownik Działu Planowania Produkcji, Ceramika Paradyż

Od 2012 roku Kierownik Działu Planowania Produkcji w Ceramice Paradyż, odpowiedzialny za proces planowania produkcji w 5 zakładach produkcyjnych Grupy Paradyż, dla ponad 4 000 wyrobów gotowych. Do głównych obowiązków należy koordynacja procesów planistycznych oraz analiz gospodarki magazynowej w Grupie Paradyż. Poprzednio specjalista w Departamencie Logistyki Sprzedaży w Ceramice, w odpowiedzialna za opracowanie zasad zarządzania zapasem magazynowym ze szczególnym uwzględnieniem pozycji nierotujących; kierownik projektu wdrożenia internetowej platformy B2B w GP. Swoje doświadczenie w obszarze planowanie rozpoczęła od pracy na stanowisku analityka ds. planowania sprzedaży w Grupie Paradyż. Absolwent kierunku Informatyka i ekonometria.

Anna Snela

Process Expert – Global Planning, Oriflame Cosmetics

Ekspert do spraw procesów globalnego planowania zaopatrzenia, dystrybucji oraz zapasu w Oriflame Cosmetics. Odpowiedzialna za ciągłe doskonalenie procesów biznesowych oraz narzędzi je wspomagających na poziomie całej grupy Oriflame. Absolwentka studiów licencjackich oraz magisterskich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne (praca magisterska w Zakładzie Wspomagania i Analizy Decyzji napisana pod kierunkiem prof. SGH Bogumiła Kamińskiego). Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. jako specjalista ds. planowania popytu w LOTTE E. Wedel oraz Danone Waters Poland. Prywatnie pasjonatka jogi oraz języka i kultury Hiszpanii.

Zbigniew Sobkiewicz

CPIM Master Instructor, Jonah® - Consulting Director (MPM Productivity Management)

Odpowiada za działalność konsultacyjno-szkoleniową firmy MPM Productivity Management, przeprowadzanie audytów, diagnozowanie potrzeb doradczych i szkoleniowych, prowadzenie warsztatów zamkniętych i szkoleń otwartych, w tym zgodnych ze standardem APICS. Z MPM Productivity Management związany od 2001 roku, odpowiedzialny za szkolenia otwarte CPIM, szkolenia In-company, projekty zamknięte, analizy oraz konsultacje z zakresu Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SCM), Planowania Potrzeb Materiałowych (MRP), Planowania Sprzedaży i Operacji (SOP). Od 2004 roku pełni funkcję Dyrektora Konsultingu.
Od ponad 20 lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych – IFS Poland, jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania produkcją, logistyką i zapasami oraz wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie. Ekspert w zakresie systemów ERP (m.in. Exact, IFS, Baan).
Jest członkiem APICS. Posiada certyfikat CPIM oraz bierze aktywny udział w ciągłym doskonaleniu kwalifikacji trenerskich zgodnych z wymogami APICS.
Pierwszy Polak,a dziewiąty Europejczyk, który otrzymał stopień mistrza w hierarchii instruktorów Certyfikacji w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami (CPIM) amerykańskiego stowarzyszenia APICS. CPIM Master Instructor to najwyższy stopień jaki można zdobyć będąc trenerem - członkiem APICS.
Licencjonowany trener TFC - The Fresh Connection – zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw (innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem).
Pracował jako konsultant dla ponad 150 firm polskich i międzynarodowych m.in. takich firm jak: Asplex, Barlinek – Ukraina, Dell Products (Polska), Glaxo SmithKline, Hulanicki Bednarek - HB Energia, Logstor Polska, Mondi Świecie, Newag, Nowa Szkoła, PKN Orlen, SPX Flow Technology Poland, Valeo, Volvo Polska i innych.

Jarosław Żeliński

Business Analyst, IT-Consulting

Ukończył studia na Wydziale Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej. Po ukończeniu studiów pracownik naukowy, adiunkt zakładu transmisji informacji. Od 1991 r. w branży IT jako analityk i projektant rozwiązań w polskim przedstawicielstwie firmy BONAIR USA, przekształconym w polską spółkę BONAIR SA, w której pełnił rolę analityka i projektanta nowych rozwiązań oraz zajmował się rozwojem oferty firmy. W latach 2001-2004, jako specjalista z zakresu analiz systemowych obszaru zarządzania, realizował projekty związane z budową strategii produktowych dla spółek giełdowych Elektrim SA, Apexim SA, EXATEL SA, (dawniej Telenergo SA), OPTIMUS SA. Od roku 2004, niezależny ekspert. Prowadzi wykłady na wyższych uczelniach, samodzielne badania z zakresu sformalizowanych metod analiz systemowych i modelowania systemów zarządzania, realizuje projekty analityczne dla firm i instytucji publicznych.

Radosław Żółtowski

Demand Manager ECE, GAST & Contract Man., Intersilesia McBride

Radosław Klimek

Senior Demand Planning Manager, Kompania Piwowarska

Sławomir Pszenny

Kierownik ds. Logistyki i Łańcucha Dostaw, Heinz Plastics