Szkolenia wewnętrzne
Archiwum
Rekomendacje
Sale do wynajęcia
Kariera
Kontakt
Szkolenia wewnętrzne
Archiwum
Rekomendacje
Sale do wynajęcia
Kariera
Kontakt
PRENUMERATA
E-WYDANIE
KONFERENCJE
SALES & OPERATIONS PLANNING 2017
Mechanizmy planowania, techniki prognozowania, mierniki efektywności
Data rozpoczęcia:
20.03.2017
Data zakończenia:
21.03.2017
Opis
Program
Prelegenci
Mapa
Kontakt
Partnerzy
Opis
Program
Dzień I
Poniedziałek
20 marca 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa
CZĘŚĆ 1:
ZAPLANUJ I UPORZĄDKUJ SWOJE DZIAŁANIA W RAMACH S&OP – STRATEGIA I KOMUNIKACJA
09:30
Proces wdrożenia Sales & Operations Planning w firmie handlowej krok po kroku
Krzysztof Bobiński, Dyrektor d/s Łańcucha Dostaw w regionie CEE, Panasonic Marketing Europe GmbH
Cel wdrażnia S&OP w firmach nieprodukcyjnych
Jak efektywnie wprowadzić S&OP w struktury Twojej firmy i ukierunkować procesy wewnętrzne na rozwoj wspolnej strategii?
Architektura techniczna S&OP – jak skutecznie wyznaczyć ramy działania S&OP?
Metody rozwoju i zarządzania procesem S&OP
10:25
S&OP jako platforma komunikacji, czyli jak skutecznie porozumiewać się w procesach S&OP?
Iga Rzeźnik-Wujcik, Kierownik Działu Planowania Produkcji, Ceramika Paradyż
Spotkanie w ramach S&OP – jak skutecznie zorganizować i przeprowadzić dyskusję w cross-funkcyjnym zespole?
Metody komunikacji między poszczególnymi działami i osobami współpracującymi w ramach S&OP
Leadership w procesach S&OP – jak zaangażować Top Management we współpracę w procesach S&OP?
Techniki wpływające na zwiększenie zaangażowania i utrzymania dyscypliny pracy w S&OP?
11:20
Przerwa na kawę
CZĘŚĆ 2:
EFEKTYWNIE PLANUJ I PROGNOZUJ PROCESY S&OP – TECHNIKI, METODY, NARZĘDZIA
11:40
Jak skutecznie analizować pozyskane dane, by zwiększyć efektywność procesu S&OP
Jarosław Żeliński, Business Analyst, IT-Consulting
Jak stworzyć optymalny zakres poziomu szczegółowości danych planując w S&OP?
Wykorzystanie Big Data w prognozach S&OP
Narzędzia i innowacyjne rozwiązania do analizy danych
12:40
Demand Planning czyli wpływ kształtowania popytu na optymalizowanie procesów S&OP
Anna Snela, Process Expert – Global Planning, Oriflame Cosmetics
Wpływ procesów planowania popytu na kształtowanie procesów planowania łańcucha dostaw
Narzędzia planowania popytu w przedsiębiorstwie działającym w systemie sprzedaży bezpośredniej
Jak zapewnić wysoką dostępność produktów do sprzedaży w warunkach niskiej trafności prognoz?
13:40
Lunch
14:30
W jaki sposób efektywnie prognozować w ramach S&OP? Wypracuj najbardziej skuteczne metody i techniki prognostyczne
Radosław Żółtowski, Demand Manager ECE, GAST & Contract Man., Intersilesia McBride
Sezonowość, trendy .. jakie wskaźniki uwzględniać w prognozach S&OP?
Metody wypracowania optymalnego poziomu szczegółowości danych w Twoich prognozach
Mechanizmy prowadzenia prognoz krótko- i długoterminowych
Jak wykorzystać programy statystyczne w budowaniu prognoz?
15:20
Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II
Wtorek
21 marca 2017
09:00
Rejestracja uczestników. Powitalna kawa
CZĘŚĆ 3:
WSPÓŁPRACUJ Z INNYMI DZIAŁAMI – PROGNOZOWANIE A SPRZEDAŻ I FINANSE
09:30
Jak efektywnie wspierać procesy Sales & Operations Planning w firmach EtO?
Zbigniew Sobkiewicz, CPIM Master Instructor, Jonah® - Consulting Director (MPM Productivity Management)
Wizja docelowa planowania zintegrowanego – jak skutecznie stworzyć plan realizacji wizji planowania?
3 etapy wdrożenia – czyli jak efektywnie zaangażować produkcję, zakupy i sprzedaż?
Efekty biznesowe realizacji S&OP – metody przezwyciężania głównych trudności i wyzwań
10:30
Prognozowanie sprzedaży a planowanie – jak zaangażować dział sprzedaży w procesy S&OP?
Radosław Klimek, Senior Demand Planning Manager, Kompania Piwowarska
Jak skutecznie zintegrować zarządzanie sprzedażą i operacjami?
Jak stworzyć analizę przyszłej oferty biorąc pod uwagę planowanie sprzedaży?
W jaki sposób uwzględniać zmienność sprzedaży podczas planowania długoterminowego?
Metody i narzędzia prognozowania sprzedaży w procesie S&OP
11:20
Przerwa na kawę
11:40
S&OP z perspektywy dyrektora finansowego – jak zaangażować dział finansowy w proces S&OP?
Andrzej Kraszewski, Wiceprezes ds. Finansów i Rozwoju, REN Sp. z o.o.
Jak skutecznie pogodzić interesy supply chain i działu finansowego? Techniki współpracy działów finansowych w ramach S&OP
W jaki sposób efektywnie ustalać procesy S&OP, by zintegrować z nimi plany finansowe i budżetowanie
Jak dział finansowy może polepszyć proces planowania i zwiększyć wzrost osiąganych wyników w łańcuchu dostaw?
Zarządzanie projektem wdrożenia S&OP/ IBP w organizacji z perspektywy działu finansowego
12:40
Lunch
CZĘŚĆ 4:
UTRZYMAJ DYSCYPLINĘ PROCESU S&OP – OPTYMALIZOWANIE I MIERZENIE DZIAŁA
13:30
Pomiędzy danymi historycznymi a nadchodzącymi trendami – jak efektywnie planować w ramach S&OP?
Sławomir Pszenny, Kierownik ds. Logistyki i Łańcucha Dostaw, Heinz Plastics
Elastyczność planowania S&OP czyli jak na procesy S&OP przekładają się na zmiany na rynku i pojawiające się akcje specjalne?
Jak skutecznie realizować długoterminowe plany i kiedy korygować przyjęte założenia?
Nie tylko długofalowa perspektywa – jak uwzględnić w procesach S&OP krótki horyzont czasowy i weryfikować przyjęte plany?
Realizacja założonego wyniku – jak minimalizować ryzyko niepowodzenia?
14:00
Audyt procesu S&OP – jak skorygować Twoje działania?
Janusz Pieklik, Dyrektor Consultingu, Business Global Consulting
Metody pozwalające utrzymać dyscyplinę procesu S&OP po etapie jego wdrożenia
Współpraca i komunikacja w ramach S&OP – jak osiągać założone cele?
Wpływ zewnętrznych organizacji na nasze planowanie w procesie S&OP
Jak wykorzystać rozmowy z klientami w celu polepszenia efektywności planowania?
15:00
Zakończenie warsztatów. Wręczenie certyfikatów potwierdzających udział
Pobierz broszurę
Udostępnij
Bądź na bieżąco!
Otrzymuj powiadomienia o najnowszych szkoleniach i konferencjach „Rzeczpospolitej”.
Zapisz się
Prelegenci
Mapa
Kontakt
Partnerzy