LEAD GENERATION 2017

Jak efektywnie wykorzystać potencjał generowanych leadów? Trendy * Narzędzia * Case studies

Data rozpoczęcia:
11.05.2017
Data zakończenia:
12.05.2017

Prelegenci

Karolina Bryłka

CRM & Digital Marketing Manager, Fiat Chrysler Polska

W dziedzinie planowania i zarządzania kampaniami zarówno edukacyjnymi jak i performancowymi ma duże doświadczenie. W codziennej pracy zajmuje się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii marketingowych, wspieraniem rozwoju strategii i planowania marek FCA oraz planowaniem kampanii w mediach cyfrowych w tym kampanii Programmatic, SEM, Retargeting. Planuje i optymalizuje budżety reklamowe. Czuwa nad kreowaniem treści oraz tworzeniem i optymalizacją (SEO, UX) stron marek: Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional. Zarządza i monitoruje działania CRM na każdym etapie: począwszy od optymalizowania działań call center pod kątem weryfikacji pozyskanych leadów, po kompleksowe zarządzanie działaniami budującymi lojalność konsumenta – programy nurturingowe.

Mateusz Dudek

Prezes Zarządu, Retailored Sp. z o.o.

Zarządzający agencją marketingu bezpośredniego zainteresowani.pl będącej jednym z największych dostawców marketingowych baz danych w Polsce. Od 7 lat w branży reklamowej. Od 2014r. realizuje kampanie generujące leady dla m.in. liderów rynku finansów i ubezpieczeń, operatorów komórkowych oraz sektora energetycznego wykorzystując bezpośrednie kanały komunikacji. Orędownik wykorzystywania wszelkiej dostępnej wiedzy o Kliencie w kampaniach sprzedażowych. Fan niestandardowych rozwiązań, psychologii sprzedaży i bezpośredniej komunikacji z Klientem. Wyznaje zasadę, że bez badania potrzeb Klienta nie można osiągać sukcesów sprzedażowych.

Grzegorz Głowiak

Dyrektor E-commerce, Freshpharma

Farmaceuta związany z e-commerce i e-marketingiem od 2004 roku. W latach 2006-2011 dyrektor d/s promocji i rozwoju Domzdrowia.pl SA, gdzie tworzył pierwszą udaną koncepcję internetowego drugstore - połączenia w jednym serwisie apteki i drogerii internetowej. Obecnie właściciel agencji Freshpharma, świadczącej usługi e-commerce dla branży farmaceutycznej. Zaangażowany w tworzenie i realizacje skutecznych strategii e-marketingowych i e-sprzedażowych dla aptek internetowych i producentów. Autor bloga eapteki.info.

Wiktor Łyczko

CEO B2BPowerGroup.com & e-point.com

Realizował projekty dla takich firm jak Microsoft, Cisco, T-mobile i dziesiątek innych. Od ponad 12 lat wspiera prezesów, dyrektorów, managerów Marketingu i Sprzedaży B2B, a także ich zespoły w budowaniu zwinnych ekosystemów marketingowo - sprzedażowych MARS1 (Marketing & Sales as ONE). Od kilku lat jest także Prowadzącym B2B Power Talks - pierwszy kanał TV w Interciecie poświęcony stricte tematyce marketingu i sprzedaży B2B. Prywatnie Instruktor nurkowania oraz nurek i techniczny (max. głębokość 112m - Dahab, Blue Hole).

Katarzyna Polewacz

Client Relations Manager, Sodexo On-site Services

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży usługowej, w tym 7-letnie w obszarze zarządzania relacjami z klientami B2B. Od 2010 r. pełni rolę Client Relations Managera w Sodexo Polska On-site Services. W swoim życiu zawodowym zajmowała się m.in. uruchomieniem i zarządzaniem infolinią konsumencką oraz prowadzeniem szkoleń menedżerskich. Ukończyła studia z zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa (w Warszawie) oraz podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi, a także kurs trenerski i z zakresu coachingu.

Maria Wąchal

Head of Content, FreshMail

Z marketingiem związana od 2011 roku. Obecnie jako Head of Content we FreshMailu planuje, nadzoruje i tworzy treści, które mają na celu przekazać wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w konkurencyjnym biznesie. W świecie marketingu i new media wciąż podkreśla, że Email is King and has definitely not left the building yet

Karolina Wesołowska

Dyrektor Departamentu Marketingu, Ceramika Paradyż

Z branżą marketingową związana jest od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach, łącząc skutecznie marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital. Przez ostatnie 3 lata związana była ze szwajcarską marką Hoval, w której początkowo zajmowała się budową strategii i zespołu marketingowego na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej, a następnie jako Content Marketing Manager odpowiadała za działania contentowe w kanałach online i social media dla Europy Zachodniej. Obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora Departamentu Marketingu w Ceramice Paradyż.

Karol Bzymek

Head of Digital & IT, Yves Rocher CEE

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. W branży e-commerce od 2008 roku. Specjalista w zakresie projektowania witryn zoptymalizowanych pod duże bazy produktów z uwzględnieniem funkcjonalności dających przewagę konkurencyjną. Obszary zainteresowań: e-CRM, omnichannel communication, gamifikacja, budowanie user experience i lojalności klienta.

Karolina Kuczera-Skórczyńska

Dyrektor ds. Digital Marketingu, Bank Zachodni WBK

Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym i sprzedaży w branżach: media, finanse i bankowość oraz energetyka i gaz.
Karierę zawodową rozpoczęła w 2000 w roku pracując po stronie agencji reklamowej, współpracującej z dystrybutorami filmowymi i muzycznymi. W kolejnych latach związana była z takimi firmami, jak: Clickad, Puls Biznesu, Axel Springer Polska, Citi Handlowy Bank Handlowy, RWE Polska (obecnie Innogy), Centralny Ośrodek Informatyki. Tam kierowała działami marketingu i sprzedaży internetowej oraz realizowała liczne projekty technologiczne (CRM, CMS, BI, Marketing Automation). Aktualnie, jako Digital Marketing Director w Banku Zachodnim WBK odpowiada za kampanie internetowe, rozwój strony bzwbk.pl, media społecznościowe, współpracę z influencerami oraz uczestniczy w projektach digitalizacji Banku.

Jan Załęcki

Wiceprezes, Marketing Relacji

Od samego początku kariery zawodowej dąży do wspierania w rozwoju obecnych i przyszłych liderów rynków oferując innowacyjne rozwiązania ukierunkowane na osiąganie strategicznych celów, a prowadzone działania oparte są na bazach: potencjalnych, byłych i aktualnych Klientów. Kieruje się zasadą iż zawsze jest ważne terminowe świadczenie usług z wysoką jakością, a unikalne rozwiązania gwarantują wysokie efekty.
Przez wiele lat wspierał w rozwoju m.in: Amlico Life, Axa Life, Bank PKO BP, Cyfrowy Polsat, CA EFL, Eniro, Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą, Liberty Direct, Link4, Metro Properties, MetLife, Ministerstwo Gospodarki, Nationale Nederlanden, Netia, Poczta Polska, Orange, SEAT, Skoda, Shell Polska, weeCONOMY AG, Wolters Kluver Polska, Wydawnictwo CH Beck, Zepter International, zumi.pl.
Począwszy od komunikacji direct mail, przez komunikacje telefoniczną, mailową, SMS i działania w Internecie teraz odpowiedzialny za bazy i marketing zintegrowany. Prowadzi działania
w zakresie budowania i badania wskaźnika satysfakcji Klientów oraz wsparcia sprzedaży. Korzysta z autorskiej metody i własnego systemu IT do Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń - Badanie SRP©. Badanie precyzyjnie mierzy i odzwierciedla zachowania Klientów. Badanie realizuje metodami: CATI (telefonicznie) lub CAWI (za pośrednictwem Internetu) i posiada mocne przewagi konkurencyjne w stosunku do najlepszych badań na świecie. Badanie SRP© połączone ze wsparciem sprzedaży przekłada się na lepsze relacje i natychmiastowy wzrost sprzedaży. Pan Załęcki wraz z zespołem przygotowuje strategie rozwoju firm, planuje wyniki i bierze odpowiedzialność za jakość i efekty realizowanych Projektów.