Dzień I
Czwartek
11 maja 2017
09:30
- Marketing+obsługa klienta+sprzedaż – jak działania poszczególnych zespołów wpłyną na efektywność pozyskiwania i utrzymania jakości leadów?
- Jakie działania wpływają na efektywny przepływ informacji pomiędzy departamentami? Jak możesz usprawnić optymalne zarządzanie leadami?
- Elastyczny partner w biznesie czy zarządca informacji – jak pozycjonować lead-team w organizacji?
- Lead generation vs strategia Twojej firmy – jak kreować kampanie mające na celu generowanie leadów spójnych z założeniami biznesowymi?
10:30
- Jak zmaksymalizować wykorzystanie punktów styku z klientem?
- Gdzie szukać innowacyjnych rozwiązań pozyskiwania leadów w komunikacji wielokanałowej?
- Jeden klient vs kilka źródeł informacji – jak integrować dane pochodzące z różnych źródeł?
11:50
- Jakie działania pozwolą w pełni wykorzystać potencjał kanału mobile?
- Które narzędzia przyniosą największą efektywność ?
- Mierniki efektywności mobile lead generation – co liczby mówią o jakości danych mobilnych?
12:30
- Strategia pozyskiwania leadów a koszty i efektywność – jak planować działania zgodnie
- z budżetem?
- Narzędzia i techniki – które z nich stosować aby jak najlepiej dokonać pomiarów ROI
- Zanim rozpoczniesz rejs, najpierw określ cel podróży – jak definiować cele i KPI w dobie multiscreeningu?
14:30
- jak zachęcić użytkowników do zapisania się do bazy?
- jak przekształcić użytkownika w Klienta i wygenerować pierwsze zamówienie?
- jak zlojalizować klienta po pierwszym zamówieniu?
Dzień II
Piątek
12 maja 2017
09:30
- Jakość contentu a jakość leadów – jak treści wpływają na efektywność pozyskiwania leadów?
- Jak przykuć uwagę klienta do danej treści? Co może zainteresować odbiorcę najbardziej?
- Jak targetować Twoje treści, aby budować pożądaną bazę leadów?
- Gated content – jak efektywnie go wykorzystać w procesie generowania leadów?
10:30
- Fakty i mity o integracji Marketingu i Sprzedaży
- 4 fundamenty Zintegrowanego Ekosystemu Sprzedażowo – Marketingowego
- Identyfikacja Komitetu zakupowego oraz Cyklu Zakupowego Klienta
- Jak stworzyć Bank Ultra Relewantnych Treści
- Platforma contentowo - sprzedażowa (case study)
- Zintegrowane Programy Marketingowo - Sprzedażowe (na czym to polega, jak je wdrożyć)
11:50
- Lead leadowi nie równy, czyli o tym, jak zbierać wartościowe leady
- Sprawdzona wiedza o odbiorcach, tylko tak zawalczysz o konwersję
- Skuteczny lead nurturing, czyli jak być pomocną marką
13:50
- Nie czekaj na feedback tylko go twórz! – jak kreować doświadczenia klienta w celu podnoszenia jakości leadów?
- Feedback 360° - skąd czerpać informacje na temat podniesienia jakości oferty?
- Customer journey – jak zdiagnozować punkty procesu zakupowego Klienta?