LEAN SIX SIGMA W LOGISTYCE I PRODUKCJI

Metodyki zarządzania zmianą i zwiększania produktywności

Data rozpoczęcia:
08.05.2017
Data zakończenia:
09.05.2017

Prelegenci

Bartosz Brosowski

Master Black Belt, Lean Six Sigma Solutions

Zajmuje się filozofią Lean Six Sigma od 1999 roku, rozpoczynając współpracę z koncernem General Electric w obszarze finansów. Przechodząc wszystkie szczeble edukacji w zakresie programu optymalizacji procesów Six Sigma i Lean management, po realizacji strategicznych projektów przynoszących firmie określone korzyści finansowe i szanse rozwoju, w roku 2004 uzyskał certyfikat Master Black Belta. Dzięki licznym szkoleniom zagranicznym i bogatej wiedzy praktycznej, osiągnął liczne międzynarodowe certyfikaty metodologii Lean Six Sigma, Project Management i Work-Out. Jako Project Leader prowadził około 60 strategicznych projektów przynoszących 11,47 mln $ zysku w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Jako trener przeszkolił ponad 500 Process Managerów, 400 Green Beltów i 200 Black Beltów oraz 200 Project Managerów i Lead Facilitatorów, co zaowocowało licznymi certyfikacjami. Realizując strategię rozwoju programu Lean Six Sigma w GE Capital, zdobył wiele nagród za udane wdrożenia projektów i całych metodologii. Implementował całościowe programy Project Management Office, odpowiadając za zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania portfelem projektów. Jest twórcą strategii wdrożenia i rozwoju metodologii Lean Six Sigma w wielu firmach różnych branż i sektorów. Silnie współpracuje z branżą BPO i SSC w zakresie zarządzania i optymalizacji procesów. Regularnie wspiera PMI Poland Chapter jako wykładowca.

Konrad Paśniczek

Dyrektor Operacyjny, Orkla Care

Od 10 lat związany z Orkla Care S.A. (wcześniej Cederroth Polska S.A.), gdzie doświadczenie zdobywał pracując kolejno na stanowiskach: Planista, Kierownik Logistyki, Kontroler Operacyjny. Od 2014 roku piastuje stanowisko Dyrektora Operacyjnego, gdzie z sukcesem wdraża systemy optymalizacji kosztów, zmiany organizacyjne i zarządzanie projektami w organizacji. Od 2015 roku aktywnie wspiera również wdrażanie Lean w obszarze produkcji. Absolwent Wydziału Chemii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów doktorskich w Instytucie Chemii Organicznej Polskiej Akademii Nauk.

Konrad Rochalski

Prezes Zarządu ArchiDoc S.A. oraz Voice Contact Center Sp. z o.o.

Z branżą nowoczesnych usług biznesowych jest związany od 1999 r. Kieruje obszarem Zarządzania Dokumentami i Obsługi Klienta w Grupie OEX. Od 2009 r. zarządza spółką ArchiDoc, liderem w obszarze back-office i document management. Od 2014 roku zajmuje także stanowisko prezesa zarządu w spółce Voice Contact Center. W latach wcześniejszych pełnił funkcję prezesa Inforsys, największego krajowego gracza na rynku obsługi korespondencji masowej oraz zajmował stanowisko dyrektora ds. sprzedaży
i marketingu w firmie Arcus, integrującej procesy związane z obiegiem informacji. Budował także ofertę usług z zakresu departamentowego zarządzania drukiem, kopiowaniem i skanowaniem dokumentów w Toshibie.
Jest autorem licznych publikacji eksperckich z zakresu usług biznesowych. Ukończył Szkołę Główną Handlową
w Warszawie oraz studia podyplomowe EMBA.