Jak skutecznie planować sprzedaż w oparciu o komunikację wewnątrz firmy oraz pomocne systemy?
Stworzyliśmy warsztaty, które odpowiedzą na podstawowe i najbardziej nurtujące pytania w kwestiach prognozowania.
Przyjdź i posłuchaj jakie rozwiązania stosują doświadczeni praktycy.
- Realizacja planowania operacji i sprzedaży jako zadanie nie tylko dla działów logistycznych!
Jak poprowadzić komunikację wewnątrz organizacji, tak by wzrosła świadomość pracowników.
Jakość prognoz a finalna sprzedaż i zadowolenie klientów.
- Jaka jest rola Lidera S&OP? Przedstawimy zadania lidera w typowych fazach ewolucji systemu.
- Prześledzimy harmonogram wdrożenia Sales & Operations Planning krok po kroku.
- W licznych Case Studies zaprezentują się firmy, które rozwijają się dzięki sprawnemu łańcuchowi dostaw, demand planningowi, oraz doborze odpowiedniego oprogramowania
- Zdradzimy jaką rolę odgrywa Customer Intimacy w obszarze działań SCM.
Jeśli chcesz uzyskać odpowiedzi na pytania: jak być skutecznym Demand Plannerem, jak odpowiednio odczytywać prognozy i jakie systemy informatyczne mogą Ci w tym pomóc, oraz jak utrzymać przy życiu tak wymagający system jakim jest S&OP, te warsztaty są właśnie dla Ciebie!