„Twarde” aspekty Project managementu, jak analizować postępy projektu?
Maciej
Bodych,
PMI Global, President of Whitecom Project Experience
Systemy informatyczne i platformy pomagające skutecznie zarządzać projektami
Przedstawienie procesów i narzędzi planowania i mierzenia efektywności projektu.
Budżetowanie, zarządzanie portfelem projektu, metody rozliczania projektów ,za pomocą których można zwiększyć ich wydajność.
Jak skutecznie prowadzić przepływ informacji oraz dokumentację?
Czas i budżet- czynniki, które trzeba brać pod uwagę tworząc harmonogram, jak przygotować się na zmiany w projekcie?
11:00
Przerwa na kawę
11:30
Kluczowe czynniki sukcesu projektów
Mariusz
Kapusta,
Ekspert Zarządzania Projektami CEO & Founder, Leadership Center
Jak nadać strukturę projektom?
Jak zarządzać wieloma projektami?
Jak rozwiązywać problemy w trakcie realizacji
12:30
Przerwa na lunch
13:20
Rola public affairs i PR w projektowaniu sukcesu
Sylwia
Jaczyńska-Kolasza,
Corporate Affairs Manager w AstraZeneca Poland
PA/PR w zespole cross funkcyjnym - jak maksymalizować efektywność działań?
Jak stworzyć skuteczny „content”?
Czy warto inwestować w public affairs? Od budowania świadomości do realnego zysku.
Jak zmierzyć sukces działań PA/PR?
14:00
Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami, jak efektywnie zarządzać cross funkcyjnymi zespołami
Interaktywna sesja z certyfikowanym trenerem
Tomasz
Borucki,
Członek Zarządu MT&DC, Założyciel Project Management Institute Poland Chapter
Zespoły cross funkcyjne jak skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi wewnątrz firmy. Podział obowiązków, rola kierownika projektu.
Systemy motywacyjne, Project manager jako wsparcie dla podwładnych w projekcie
Zarządzanie zmianą w projekcie w oparciu o komunikację między działami.
Szkolenia w dziedzinie farmacji. Czy Project Manager powinien być specjalistą w obszarze zakresu tematycznego i technicznych aspektów projektu?
Biuro projektów w strukturze organizacji jaka jest jego rola? Komu powinno podlegać?
15:00
Zarządzanie zmianą w projektach – jak projekty wpływają na politykę firmy?
Paweł
Dąbrowski,
Senior Trainer/Consultant, WHITECOM Project Experience
16:00
Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II
Piątek
29 września 2017
09:00
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
BLOK 2.
Marketing i sprzedaż jako finalizacja projektu
09:30
Digital marketing jako część wspólna dla wszystkich odłamów branży farmaceutycznej
Filip
Perzyński,
Digital Brand Manager w firmie Sanofi
Social media, strony WWW, Internet jako szansa dotarcia do klienta na poziomie globalnym
Kampanie typu „display”, trafienie do bardzo szerokiego grona odbiorców (modele kampanii display- CPC, Flat free, CPM czym się różnią, wady i zalety, jak nimi zarządzać z poziomu kierowania projektem.
Monitorowanie kampanii digitalowych i ich wskaźników efektywności, KPI
Risk management w projektach Digital-pharma
11:00
Przerwa na kawę
11:30
Launching produktu na rynek jako wyzwanie dla całego zespołu projektowego